-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається).
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2019 11:29 - 22.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ «ЛАВЕРНА»
Номер:
c8672460a3ad472dba51eae6f281d290
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000248-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ «ЛАВЕРНА»
Скарга:
07.02.2019 р. о 11:29 год. була розміщена тендерна пропозиція за ідентифікатором UA-2019-02-07-000248-a, ID UA-2019-02-07-000248-a, замовником якої виступає Державне підприємство «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПРОТ «БОРИСПІЛЬ» (надалі – Замовник). Очікувана вартість закупівлі – 1 900 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» вивчило тендерну документацію, що викладена в системі Prozorro, та подало власну тендерну пропозицію.
21.03.2019 р. о 14:31 год. Замовник розмістив Протокол розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до даного Протоколу переможцем було визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАВЕРНА» з ціновою пропозицією 1 428 900,00 грн. з ПДВ.
Однак, уважно ознайомившись з тендерною пропозицією, що викладена в системі Prozorro від імені учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАВЕРНА» ми виявили що в ній міститься порушення принципів, вказаних в статті 3 Закону.
Відповідно до п. 3 ч. ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
1. Порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону, одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Тендерна пропозиція, яка подана вищевказаним учасником містить недостовірну інформацію щодо запропонованого товару.
Так, ТОВ «ЛАВЕРНА» вказує в якості 3-го товару який пропонує у своїй пропозиції придбати Замовнику - «Рушники СГ 20г/м 2ш. білий 160 шт. SoffiPRO Optimal (V складання)», але такого товару не існує в природі!!! Виробник (ПАТ «КИЇІВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ») не здійснює випуск даної продукції в такому пакуванні. Це підтверджується по-перше, самою тендерною пропозицією учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАВЕРНА», яка завантажена у систему Prozorro. Даним учасником, разом з іншими документами, було завантажено завірену копію Технічних умов ПАТ «КИЇІВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» Вироби санітарного-гігієнічного та побутового призначення ТУ У 21.2-05509659-027:2005 чинних від 29.03.2005 р., Зміни № 1 ТУ У 21.2-05509659-027:2005 чинних від 06.09.2012 р., Зміни № 2 ТУ У 21.2-05509659-027:2005 чинних від 29.12.2014 р..
Відповідно до вищевказаних документів, а саме п. 2.6.1.1. Споживче (первинне) пакування виробів ПАТ «КИЇІВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ» здійснює пакування рушників паперових у аркушах в пачки або пакети по 100, 125, 180 штук в плівку з полімерних матеріалів.
Крім того, це підтверджується також і офіційним інтернет-сайтом ТМ SoffiPRO https://soffipro.com/. За даним посиланням розміщена картка товару SoffiPRO Optimal (V складання)» https://soffipro.com/product/v-rushniki-soffipro-optimal-vt/ відповідно до якої кількість штук в упаковці може бути або 150 або 200.
Отже, проаналізувавши все вищевказане стає зрозуміло, що ТОВ «ЛАВЕРНА» свідомо порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників оскільки вводить в оману Замовника щодо характеристик товару, який воно пропонує.
2. Порушення принципу максимальної економії та ефективності.
Оскільки, ТОВ «ЛАВЕРНА» свідомо порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, в наслідок чого його пропозиція помилково визнається Тендерним комітетом Замовника як найбільш економічно вигідною то й порушується принцип максимальної економії та ефективності.
Також слід звернути увагу й на те, що Замовник в тендерній документації чітко завбачливо передбачив що саме буде вважатися несуттєвою помилкою (такою яка не впливає на зміст пропозиції), але ТОВ «ЛАВЕРНА» порушило і цю умову закупівлі подавши всю свою тендерну пропозицію неправильно звіривши копії документів: не вказано дату завіряння копії.
Проте, порядок засвідчення копій документів чітко визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Отже, таке безвідповідальне відношення до закупівлі додатково свідчить про недобросовісність учасника ТОВ «ЛАВЕРНА».
За ч. 3 ст. 18 Закону, Орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Система електронних закупівель автоматично оприлюднює прийняті органом оскарження рішення на веб-порталі Уповноваженого органу та розсилає повідомлення суб’єкту оскарження та замовнику.
Згідно із ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Наше підприємство пропонує товар, який повністю відповідає вимогам закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій в закупівлі за ідентифікатором UA-2019-02-07-000248-a з метою усунення порушень, зазначених у даній скарзі.
Додатки:
1. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
2. Підтвердження плати за подання скарги, платіжне доручення №32367 від 28 березня 2019 року.
Директор
ТОВ «Б-777» П.В. Кудрінський
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга БОРИСПІЛЬ.docx 29.03.2019 10:19
- Скарга БОРИСПІЛЬ.pdf 29.03.2019 10:19
- Документи, що підтверджують право підпису Скарги.(1).pdf 29.03.2019 10:19
- Платіжне доручення №32367 від 28 березня 2019 року.jpg 29.03.2019 10:19
- рішення від 02.04.2019 № 3823 + лист Замовнику.pdf 02.04.2019 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2019 № 4706.pdf 18.04.2019 17:22
- рішення від 17.04.2019 № 4706.pdf 22.04.2019 20:36
- Лист-відповідь_АМКУ_туалетний папір.pdf 09.04.2019 15:16
- Лист-запит на Виробника.pdf 09.04.2019 15:16
- Лист-відповідь від Виробника.pdf 09.04.2019 15:16
- Додаток до листа від Виробника.pdf 09.04.2019 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2019 10:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2019 20:36
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
5faeefc5f600490d89f92bb4e86e39de
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000248-a.c2
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників;
3. максимальна економія та ефективність.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ЛАВЕРНА» (код ЄДРПОУ:19407661).
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною за результатами оцінки (аукціону).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬФАТРАНССЕРВІС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 15-02-73 від 11.03.2019 та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ЛАВЕРНА» зазначене у протоколі № 15-02-89 від 20.03.2019.
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата скарги.pdf 31.03.2019 22:31
- скарга_1.jpeg 31.03.2019 22:32
- скарга_2.jpeg 31.03.2019 22:32
- скарга_3.jpeg 31.03.2019 22:32
- скарга_4.jpg 31.03.2019 22:32
- рішення від 03.04.2019 № 3899 + лист Замовнику.pdf 03.04.2019 23:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2019 № 4709.pdf 18.04.2019 22:39
- Рішення від 17.04.2019 № 4709.pdf 22.04.2019 20:21
- Лист-відповідь_АМКУ_Туалетний папір.pdf 09.04.2019 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2019 22:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2019 20:21