• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

18Т-714 - 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Лот №1 - Напівпричіп для перевезення природнього газу; Лот №2 - Напівпричіп для перевезення природнього газу)

34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Лот №1 - Напівпричіп для перевезення природнього газу; Лот №2 - Напівпричіп для перевезення природнього газу)/Trailers, semi-trailers and mobile containers (Lot №1 - Semitrailer for transportation of natural gas) (Lot №2 - Semitrailer for transportation of natural gas)

Торги не відбулися

145 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 360 000.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2018 08:39 - 13.12.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження дискаліфікаціі

Номер: 993d9ed4dfc540a188593e451d63cd34
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000045-c.a4
Назва: оскарження дискаліфікаціі
Вимога:
Ми не згодні з рішенням тендерної комісії стосовно ненаданих документів, через те що факти вказані в протоколі не віповідають дійсності. 1. Пояснюємо, в тексті протокола ви посилаєтесь на відсутність наступної документації: -Відсутня копія сертифікату якості та копію паспорту на товар, який є предметом закупівлі (з вказанням розрахунку корисного навантаження транспортного засобу та креслень посудин, з вказанням їх параметрів та властивостей), завірені Учасником процедури закупівлі. - Неконкретизовані дані в документації Учасника торгів відповідно Додатку 1 Технічні і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю, а саме: 1. Зовнішнє – поліуретанова фарба RAL 9010, товщиною не менше 50 мікрон. 2. Випробування посудин згідно ADR2017 у відповідності з директивою транспортного устаткування під тиском (2010/35/EU) и π маркуванням (якщо посудини іноземного виготовлення) або ДОПНВ (код ОНН 23/1971) у відповідності з НПАОП «Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском», (якщо посудини вітчизняного виробника). 3. З’єднання (трубопроводи) між посудинами виконані з нержавіючої сталі, клапана – з латуні або міді. 4. Вузол завантаження і розвантаження (з'єднання завантаження, розвантаження ): два штуцери завантаження-розвантаження газу із зовнішньою різьбою G¾ (BSPP), який повинен забезпечувати завантаження-розвантаження напівпричепа з продуктивністю не менше 2500 нм/год. 5. Для забезпечення розвантаження заправного рукава після виконання завантаження-розвантаження газу, газові лінії напівпричепа для перевезення метану мають бути обладнані голчастими вентилями скидання газу в атмосферу через свічку . 6. Маса напівпричепа з вантажем, не більше 29 500 кг. 7. Ширина, мм - не більше 2550. 8. Довжина мм – не більше 12500. 9. Висота, мм – не більше 4 000. 10. Вага CNG (компримованого газу): не менше 4000 кг. 11. Маса на сідло тягача, кг - не більше 18 000. 12. Клас ТС FL-OX-AT(ізольована електроустановка по ADR); Кабель заземлення не менше -15м. 13. Гальмівна система: дискова ECE 13, KNORR BREMSE, з EBS 2S-2M (тип A по ADR с системою антиперекидання), або WABCO (Німеччина). 14. Опорний пристрій: відповідно до 94/20/ЕС, BPW (Німеччина), або JOST (Німеччина) шкворень 2ʺ, висота сідла не більше 1435 мм без завантаження, та 1405 під навантаженням. 15. Противідкатні опори, не менше 4 шт. 16. Задня робоча шафа з алюмінію з протиковзаючою підлогою з нержавіючої сталі (AlSl 304 ) або алюмінію. Відсутній належним чином оформлений документ, де описується досвід постачання аналогічних МТР за останні 3 роки,. Відсутні відгуки (не менше двох) від Замовників/кінцевого споживача за останні 3 роки 2. Але всі документи буди завантажені на сайті https://my.zakupki.prom.ua/ при подачі пропозиції, а саме: Копія сертифікату якості та паспорт на товар наведені в документах Инспекция качества Полуприцепа RECOMA.pdf та ТехдокументШАССИTERCAM.pdf Пункти 1-15 відображені в документі Додаток 2 ЛОТ1.pdf 3.Досвід постачання аналогічних МТР наведений в документі довідка про досвід поставок.pdf 4. Відгуки наведені в документах Відгуки.pdf та Відгук3.1.pdf Цей перелік документів прикладаю додатково. 3. Просимо переглянути рішення комісії щодо дискваліфікації пропозиції, бо вважаємо це рішення повністю необгрунтованим.
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо дискваліфікації

Номер: 949b68fed97e4f8b98f7d30ad5c5cb9d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000045-c.a5
Назва: Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
АТ "Укргазвидобування) (надалі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (допорогова закупівля) ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-24-000045-c. Приватне підприємство "Агробазіс" (надалі - ПП "Агробазіс" або Заявник) виявило бажання прийняти участь у вказаній процедурі та подало свою тендерну пропозицію згідно вимог Замовника, викладених у тендерній документації (надалі - ТД). Код ДК 021:2015: 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Лот №2) у кількості 12 (дванадцять) шт. За результатом розгляду тендерної пропозиції ПП "Агробазіс" на відповідність вимогам ТД, дана пропозиція була відхилена відповідно до п. 9.1. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ "Укргазвидобування", затвердженого наказом ПАТ "Укргазвидобування" від 01.08.2017 р. №497, оскільки пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, у тому числі за технічними та якісними характеристиками предмету закупівлі (лоту), встановленим документацією процедури закупівлі. Заявник не погоджується із вказаним рішенням Замовника та вважаємо, за необхідне повідомити про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель від час проведення Процедури закупівлі та просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Агробазіс" виходячи із наступного: Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недескримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник обґрунтовує свою позицію наступним: по - перше: Замовник посилається на те, що Учасник надав Дилерську Угоду №17/06/2018 між ПП «Агробазіс» (Дилер) та NLMS (Виробник) термін дії якої закінчується 16.06.2019р., при цьому термін поставки МТР має більш пізніший строк. З чим наше підприємство категорично не погоджується. Так відповідно до п. 24 зазначеної Дилерської угоди, вона стає обов'язковою та примусовою для виконання, якщо вона належним чином підписана представниками обох Сторін та діє протягом одного (1) року (до 16.06.2019 р.). Угода може бути продовжена протягом послідовних періодів у розмірі одного (1) року за попередньою письмовою угодою між Сторонами. До того ж, відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору, закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору. Враховуючи, що у разі, якщо б ПП "Агробазіс" стало б переможцем торгів, на адресу Виробника відразу, з метою скорочення строку постачання, було б направлено замовлення на виготовлення напівпричепів, що б зобов'язувало обидві сторони в повному обсязі виконувати взяті на себе зобов'язання, навіть після спливу строку дії угоди. До того ж, на теперішній час не існує жодних причин, які б заважали сторонам угоди продовжити термін її дії по-друге: Замовник посилається на те, що у наданому зразку Паспорта присутні приблизні, а не конкретизовані дані. Із зазначеним твердженням Замовним, так само не погоджуємося, так як, надана копія Паспорту є універсальним для напівпричепів газовозів такого типу, через де-які конструктивні зміни, які просить внести кожен окремий покупець такої техніки, параметри напівпричепів можуть незначно відрізнятися, та у будь якому разі не можуть перевищувати граничних параметрів, що зазначені у Паспорті. До того ж, всі зміни, які можуть вноситися у конструкцію напівпричепу, жодним чином не погіршують якісних його характеристик, та дещо змінюються за для задоволення потреб кожного окремого покупця. До того ж, в Паспорті та Сертифікаті (додано до тендерної документації) додаються креслення напівпричепу із чітко зазначеними параметрами, які повністю відповідають вимогам тендерної документації. Крім того, відповідно до ст. 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На скільки нам відомо, жодного звернення до виробника або ПП "Агробазіс" щодо уточнення інформації про предмет закупівлі, з боку Замовника не надходило. по-третє: щодо посилання Замовником на відсутність досвіду у Учасника у поставці аналогічного обладнання повідомляємо, що наше підприємство вже не один рік є постійним учасником ринків виробництва та реалізації транспортних засобів, тому відрізняється завжди якісним підходом до підготовки для участі у процедурах закупівель, а тому завжди має на меті реальну перемогу в них у відповідності до норм законодавства у сфері публічних закупівель, а дії Замовника у цій процедурі закупівлі позбавляють можливості ПП "Агробазіс" на чесних засадах отримати перемогу у торгах. Враховуючи порушення замовником своїми діями прав та охоронюваних законом інтересів ПП "Агробазіс" під час проведення даної процедури закупівлі, а відтак і норм законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ст.ст. 1,18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду; 2. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ПП "Агробазіс".
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження дискаліфікаціі

Номер: 1275688a770049e8a62fd5a9d5e4ba06
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000045-c.a3
Назва: оскарження дискаліфікаціі
Вимога:
Ми не згодні з рішенням тендерної комісії стосовно ненаданих документів, через те що факти вказані в протоколі не віповідають дійсності. 1. Пояснюємо, в тексті протокола ви посилаєтесь на відсутність наступної документації: -Відсутня копія сертифікату якості та копію паспорту на товар, який є предметом закупівлі (з вказанням розрахунку корисного навантаження транспортного засобу та креслень посудин, з вказанням їх параметрів та властивостей), завірені Учасником процедури закупівлі. - Неконкретизовані дані в документації Учасника торгів відповідно Додатку 1 Технічні і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю, а саме: 1. Зовнішнє – поліуретанова фарба RAL 9010, товщиною не менше 50 мікрон. 2. Випробування посудин згідно ADR2017 у відповідності з директивою транспортного устаткування під тиском (2010/35/EU) и π маркуванням (якщо посудини іноземного виготовлення) або ДОПНВ (код ОНН 23/1971) у відповідності з НПАОП «Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском», (якщо посудини вітчизняного виробника). 3. З’єднання (трубопроводи) між посудинами виконані з нержавіючої сталі, клапана – з латуні або міді. 4. Вузол завантаження і розвантаження (з'єднання завантаження, розвантаження ): два штуцери завантаження-розвантаження газу із зовнішньою різьбою G¾ (BSPP), який повинен забезпечувати завантаження-розвантаження напівпричепа з продуктивністю не менше 2500 нм/год. 5. Для забезпечення розвантаження заправного рукава після виконання завантаження-розвантаження газу, газові лінії напівпричепа для перевезення метану мають бути обладнані голчастими вентилями скидання газу в атмосферу через свічку . 6. Маса напівпричепа з вантажем, не більше 29 500 кг. 7. Ширина, мм - не більше 2550. 8. Довжина мм – не більше 12500. 9. Висота, мм – не більше 4 000. 10. Вага CNG (компримованого газу): не менше 4000 кг. 11. Маса на сідло тягача, кг - не більше 18 000. 12. Клас ТС FL-OX-AT(ізольована електроустановка по ADR); Кабель заземлення не менше -15м. 13. Гальмівна система: дискова ECE 13, KNORR BREMSE, з EBS 2S-2M (тип A по ADR с системою антиперекидання), або WABCO (Німеччина). 14. Опорний пристрій: відповідно до 94/20/ЕС, BPW (Німеччина), або JOST (Німеччина) шкворень 2ʺ, висота сідла не більше 1435 мм без завантаження, та 1405 під навантаженням. 15. Противідкатні опори, не менше 4 шт. 16. Задня робоча шафа з алюмінію з протиковзаючою підлогою з нержавіючої сталі (AlSl 304 ) або алюмінію. Відсутній належним чином оформлений документ, де описується досвід постачання аналогічних МТР за останні 3 роки,. Відсутні відгуки (не менше двох) від Замовників/кінцевого споживача за останні 3 роки 2. Але всі документи буди завантажені на сайті https://my.zakupki.prom.ua/ при подачі пропозиції, а саме: Копія сертифікату якості та паспорт на товар наведені в документах Инспекция качества Полуприцепа RECOMA.pdf та ТехдокументШАССИTERCAM.pdf Пункти 1-15 відображені в документі Додаток 2 ЛОТ1.pdf 3.Досвід постачання аналогічних МТР наведений в документі довідка про досвід поставок.pdf 4. Відгуки наведені в документах Відгуки.pdf та Відгук3.1.pdf Цей перелік документів прикладаю додатково. 3. Просимо переглянути рішення комісії щодо дискваліфікації пропозиції, бо вважаємо це рішення повністю необгрунтованим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажуються документи
Дата скасування: 06.03.2019 15:29
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження дискваліфікації

Номер: 77d51060002d4c388698e933bde9ab50
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000045-c.a2
Назва: оскарження дискваліфікації
Вимога:
Ми не згодні з рішенням тендерної комісії стосовно ненаданих документів, через те що факти вказані в протоколі не віповідають дійсності. 1. Пояснюємо, в тексті протокола ви посилаєтесь на відсутність наступної документації: -Відсутня копія сертифікату якості та копію паспорту на товар, який є предметом закупівлі (з вказанням розрахунку корисного навантаження транспортного засобу та креслень посудин, з вказанням їх параметрів та властивостей), завірені Учасником процедури закупівлі. - Неконкретизовані дані в документації Учасника торгів відповідно Додатку 1 Технічні і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю, а саме: 1. Зовнішнє – поліуретанова фарба RAL 9010, товщиною не менше 50 мікрон. 2. Випробування посудин згідно ADR2017 у відповідності з директивою транспортного устаткування під тиском (2010/35/EU) и π маркуванням (якщо посудини іноземного виготовлення) або ДОПНВ (код ОНН 23/1971) у відповідності з НПАОП «Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском», (якщо посудини вітчизняного виробника). 3. З’єднання (трубопроводи) між посудинами виконані з нержавіючої сталі, клапана – з латуні або міді. 4. Вузол завантаження і розвантаження (з'єднання завантаження, розвантаження ): два штуцери завантаження-розвантаження газу із зовнішньою різьбою G¾ (BSPP), який повинен забезпечувати завантаження-розвантаження напівпричепа з продуктивністю не менше 2500 нм/год. 5. Для забезпечення розвантаження заправного рукава після виконання завантаження-розвантаження газу, газові лінії напівпричепа для перевезення метану мають бути обладнані голчастими вентилями скидання газу в атмосферу через свічку . 6. Маса напівпричепа з вантажем, не більше 29 500 кг. 7. Ширина, мм - не більше 2550. 8. Довжина мм – не більше 12500. 9. Висота, мм – не більше 4 000. 10. Вага CNG (компримованого газу): не менше 4000 кг. 11. Маса на сідло тягача, кг - не більше 18 000. 12. Клас ТС FL-OX-AT(ізольована електроустановка по ADR); Кабель заземлення не менше -15м. 13. Гальмівна система: дискова ECE 13, KNORR BREMSE, з EBS 2S-2M (тип A по ADR с системою антиперекидання), або WABCO (Німеччина). 14. Опорний пристрій: відповідно до 94/20/ЕС, BPW (Німеччина), або JOST (Німеччина) шкворень 2ʺ, висота сідла не більше 1435 мм без завантаження, та 1405 під навантаженням. 15. Противідкатні опори, не менше 4 шт. 16. Задня робоча шафа з алюмінію з протиковзаючою підлогою з нержавіючої сталі (AlSl 304 ) або алюмінію. Відсутній належним чином оформлений документ, де описується досвід постачання аналогічних МТР за останні 3 роки,. Відсутні відгуки (не менше двох) від Замовників/кінцевого споживача за останні 3 роки 2. Але всі документи буди завантажені на сайті https://my.zakupki.prom.ua/ при подачі пропозиції, а саме: Копія сертифікату якості та паспорт на товар наведені в документах Инспекция качества Полуприцепа RECOMA.pdf та ТехдокументШАССИTERCAM.pdf Пункти 1-15 відображені в документі Додаток 2 ЛОТ1.pdf 3.Досвід постачання аналогічних МТР наведений в документі довідка про досвід поставок.pdf 4. Відгуки наведені в документах Відгуки.pdf та Відгук3.1.pdf Цей перелік документів прикладаю додатково. 3. Просимо переглянути рішення комісії щодо дискваліфікації пропозиції, бо вважаємо це рішення повністю необгрунтованим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не підгружені документи, створено нову вимогу
Дата скасування: 06.03.2019 15:23
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження дискваліфикації

Номер: a597ab1c3a76428780b3fe93f7afd28b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-24-000045-c.a1
Назва: оскарження дискваліфикації
Вимога:
В тексті протокола про дискваліфікацію наведена наступна інформація: Протокол результатів передкваліфікаційного відбору від 17.01.2019 р. № 18Т-714, службову записку механіко-енергетичного департаменту від 14.01.2019 р. № 6/23 про те, що пропозиція Учасник ТОВ "ЛОГІНТЕХ" по Лоту № 1 не відповідає вимогам документації: -Відсутня копія сертифікату якості та копію паспорту на товар, який є предметом закупівлі (з вказанням розрахунку корисного навантаження транспортного засобу та креслень посудин, з вказанням їх параметрів та властивостей), завірені Учасником процедури закупівлі. - Неконкретизовані дані в документації Учасника торгів відповідно Додатку 1 Технічні і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю, а саме: 1. Зовнішнє – поліуретанова фарба RAL 9010, товщиною не менше 50 мікрон. 2. Випробування посудин згідно ADR2017 у відповідності з директивою транспортного устаткування під тиском (2010/35/EU) и π маркуванням (якщо посудини іноземного виготовлення) або ДОПНВ (код ОНН 23/1971) у відповідності з НПАОП «Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском», (якщо посудини вітчизняного виробника). 3. З’єднання (трубопроводи) між посудинами виконані з нержавіючої сталі, клапана – з латуні або міді. 4. Вузол завантаження і розвантаження (з'єднання завантаження, розвантаження ): два штуцери завантаження-розвантаження газу із зовнішньою різьбою G¾ (BSPP), який повинен забезпечувати завантаження-розвантаження напівпричепа з продуктивністю не менше 2500 нм/год. 5. Для забезпечення розвантаження заправного рукава після виконання завантаження-розвантаження газу, газові лінії напівпричепа для перевезення метану мають бути обладнані голчастими вентилями скидання газу в атмосферу через свічку . 6. Маса напівпричепа з вантажем, не більше 29 500 кг. 7. Ширина, мм - не більше 2550. 8. Довжина мм – не більше 12500. 9. Висота, мм – не більше 4 000. 10. Вага CNG (компримованого газу): не менше 4000 кг. 11. Маса на сідло тягача, кг - не більше 18 000. 12. Клас ТС FL-OX-AT(ізольована електроустановка по ADR); Кабель заземлення не менше -15м. 13. Гальмівна система: дискова ECE 13, KNORR BREMSE, з EBS 2S-2M (тип A по ADR с системою антиперекидання), або WABCO (Німеччина). 14. Опорний пристрій: відповідно до 94/20/ЕС, BPW (Німеччина), або JOST (Німеччина) шкворень 2ʺ, висота сідла не більше 1435 мм без завантаження, та 1405 під навантаженням. 15. Противідкатні опори, не менше 4 шт. 16. Задня робоча шафа з алюмінію з протиковзаючою підлогою з нержавіючої сталі (AlSl 304 ) або алюмінію. Відсутній належним чином оформлений документ, де описується досвід постачання аналогічних МТР за останні 3 роки,. Відсутні відгуки (не менше двох) від Замовників/кінцевого споживача за останні 3 роки Витяг з Протоколу №152/ЦКК засідання Центральної конфліктної комісії Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» від 01.03.2019 р. з рекомендацією щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ЛОГІНТЕХ" по Лоту № 1. Прохання прийняти до уваги наступне: 1. Копія сертифікату якості та паспорт на товар наведені в документах "Инспекция качества Полуприцепа RECOMA.pdf" та "ТехдокументШАССИTERCAM.pdf" 2. Пункти 1-15 відображені в документі "Додаток 2 ЛОТ1.pdf" 3. Досвід постачання аналогічних МТР наведений в документі "довідка про досвід поставок.pdf" 4. Відгуки наведені в документах "Відгуки.pdf" та "Відгук3.1.pdf" Всі перелічені документи прикладаю додатково.
Опис причини скасування: Відредактовано текст вимоги, та розміщено змінену вимогу 06.03.2019.
Дата скасування: 06.03.2019 15:17