• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція ( Лікарські засоби різні )L-лізину есцинат розчин для ін'єкцій, 1 мг/мл по 5 мл ампули №10 – Lysine; Актовегін розчин для ін'єкцій, 200 мг/мл по 5 мл ампули №5 – Mono; Альбунорм розчин для інфузій 20 % флакон 100мл – Albumin; Амоксил-К 1000 таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 875 мг/125 мг №14 - Amoxicillin and enzyme inhibitor; Аспаркам розчин для ін’єкцій ампули 10мл №10 - Magnesium (different salts in combination); Бетадин розчин для зовнішнього та місцевого застосування 10 % флакон 1000 мл - Povidone-iodine; Вестінорм таблетки по 16 мг №30 – Betahistine; Вітаксон розчин для ін'єкцій по 2 мл ампули №5 - Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12; Геласпан 4 % розчин для інфузій флакон 500мл № 1 - Gelatin agents; Глюкоза розчин для інфузій 5 % контейнер 3000 мл – Glucose; Дінар розчин для ін`єкцій 50 мг/мл ампули 2 мл №10 – Mexidol; Дигоксин розчин для ін'єкцій 0,25 мг/мл, ампули 1 мл №10 – Digoxin; Дипроспан суспензія для ін'єкцій ампули 1мл №5 – Betamethasone; Кавінтон концентрат для розчину для інфузій, 5 мг/мл ампули 2 мл №10 – Vinpocetine; Корвітин ліофілізат для розчину для ін’єкцій по 0,5 г флакони №1 - Comb drug; Лідокаїн спрей 10 % для місцевого застосування по 38 г флакон №1 – Lidocaine; Норадреналіну тартрат Агетан концентрат для розчину для інфузій, 2 мг/мл ампули 4 мл №10 – Norepinephrine; Піридоксин розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл ампули 1 мл №10 - Pyridoxine (vit B6); Пірацетам розчин для ін'єкцій 20 % ампули 10 мл №10 – Piracetam; Проксіум порошок для розчину для ін`єкцій по 40 мг флакон №1 – Pantoprazole; Ревмоксикам розчин для ін'єкцій 1 % ампули 1,5 мл №5 – Meloxicam; Рибоксин розчин для ін’єкцій, 20 мг/мл ампули 10 мл №10 – Inosine; Солу-кортеф порошок для розчину для ін'єкцій по 100 мг флакони №1 – Hydrocortisone; Тіамину хлорид розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл ампули 1 мл №10 - Thiamine (vit B1); Тіотриазолін 25 мг/мл ампули 2мл №10 - Tiazotic acid; Токката розчин для ін`єкцій по 1 мл ампули №5 - Comb drug ; Церебролізин розчин для ін'єкцій ампули 5 мл (1076 мг) №5 – Mono.

Завершена

415 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2019 15:56 - 27.03.2019 23:00
Вимога
Відхилено

Дискрімінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 1eaf2655d0ec4a58ae7a7e4559a6e884
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-000775-b.b1
Назва: Дискрімінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Вимога у прикріпленному файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно вивчивши скаргу/вимогу потенційного учасника від 22.03.2019 р. про усунення порушень в тендерній документації згідно Оголошення UA-2019-03-15-000775-b повідомляє наступне: Замовник згідно тендерної документації на закупівлю за кодом згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015-33600000-6 Фармацевтична продукція визначив, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, номер закупівлі, що оприлюднена на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація на позиції закупівлі вартість, яких перевищує 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.) Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною, але Замовник повідомляє, що вищезазначена вимога Тендерної документації була встановлена ним з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих лікарських засобів. Вказана вимога документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання в неповному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією у країні є вірогідність постачання, що є неоригінальним, неякісним, а також товар може потрапити на територію України не офіційними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків. При цьому у разі не поставки учасником-переможцем продукції в строки, що передбачаються тендерною документацією, або поставки неякісної продукції, Замовник не буде мати змоги провести повторну закупівлю необхідних лікарських засобів.Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації.Крім того, виробники (загалом це компанії з великою репутацією, багаторічним досвідом на ринку України) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції.Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку.Додатково наголошуємо – якщо Учасник процедури закупівлі не може отримати гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, то це на думку Замовника, може свідчити про те, що виробник чи представництво має підстави не видавати такий лист Учаснику з об’єктивних причин.Щодо спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, він має рекомендаційний характер, на розсуд Замовника.Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а скористався своїм законним правом.
Статус вимоги: Відхилено