-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
2 292 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2019 12:54 - 16.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії та рішення Замовника про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
32678ca6643c48089b5b3c732f5661c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-000867-c.a2
Назва:
Скарга на дії та рішення Замовника про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації (надалі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2019-02-05-000867-с на закупівлю «ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)» з очікуваною вартістю закупівлі – 2 292 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 20.02.2019. Аукціон відбувся 21.02.2019 р.
На розгляд було подано цінові пропозиції наступних учасників з наступними остаточними пропозиціями:
1) ФОП Ковальчук Євген Володимирович – 1 346 800,00 грн. без ПДВ, (Скаржник);
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Імперія - Ц» - 1 350 000,00 грн. з ПДВ;
3) ПрАТ «Вінницяоблпаливо» - 1 750 600, 00 грн. з ПДВ;
4) ТОВ СПЕЦВАНТАЖ ЛОДЖІСТИК – 1 752 000,00 грн. з ПДВ;
5) ТОВ СЛАВРЕСУРС – 1 809 670,00 з ПДВ.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 26 лютого 2019 року №76 було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ФОП Ковальчук Євген Володимирович, яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Разом з тим, учасником ФОП Ковальчук Євген Володимирович було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
На думку Замовника, відповідно до рішення тендерного комітету, причиною відхилення нашої пропозиції стало те, що підприємство – постачальник ТОВ «Антарес Групп» з яким у нас є діючий договір на поставку вугілля, не здійснює діяльність у сфері видобування вугілля. Учасник важає дане рішення Замовника помилковим з наступних причин:
1. Тендерною документацією замовника та додатками до неї, зокрема Технічною частиною було визначено предметом закупівлі вугілля кам’яне марок АМ (13-25) та ДГ (13-100). Відповідно до класифікації вугілля за ДСТУ дані марки вугілля є продуктами збагачення, які виготовляються шляхом переробки (збагачення) рядового вугілля відповідних марок. Переробка рядового вугілля може здійснюватися різними способами в тому числі і за договорами на переробку вугілля із іншими збагачувальними фабриками. Видобуток рядового вугілля здійснюється безпосередньо на вугільних шахтах, вугледобувними підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи та в подальшому реалізують рядове вугілля споживачам або на його подальшу переробку. Вважаємо, що Замовником неправомірно ототожнено поняття видобутку вугілля та його подальшої переробки (збагачення). Отже, закуповуючи для власних потреб продукти переробки (збагачення) рядового вугілля, замовником не ставилося питання про те хто здійснює його видобуток.
2. Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника № 45 від 04 лютого 2019 року, встановлено вичерпний перелік документів які повинні надати учасники для підтвердження взаємовідносин із безпосереднім виробником, дилером, або його офіційним представником. Так, Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були встановлені наступні вимоги:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
копії дійсних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі завірені кольоровою печаткою виробника (або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора, продавця вищевказаних марок вугілля);
Учасником ФОП Ковальчук Є.В. у складі тендерної пропозиції додано копії дійсних сертифікатів №280 та №282 генетичних, технологічних та якісних характеристик що є предметом закупівлі, які завірені кольоровою печаткою виробника (файли: № 17 сертифікат АМ, № 18 сертифікат ДГ).
Для учасників, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами, покупцями, посередниками виробника вугілля кам’яного, що вимагається замовником:
а) довідку в довільній формі про найменування та місцезнаходження виробника вугілля кам’яного, що вимагається замовником;
Учасником ФОП Ковальчук Є.В. надано інформаційну довідку лист № б/н від 18 лютого 2019 року (файл № 3(11)).
б) оригінал або нотаріально завірену копію гарантійного листа, адресованого на замовника торгів (тендеру), щодо надання безпосереднім виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем, посередником) (на вугілля кам’яне, що пропонується для постачання та яке передбачене для закупівлі замовником) гарантій стосовно відвантаження учаснику такого вугілля кам’яного для потреб замовника;
Учасником ФОП Ковальчук Є.В. додано оригінал гарантійного лист № 51 від 18 лютого 2019 року (файл № 14) від безпосереднього виробника вугілля кам’яного.
Отже, всі вимоги Замовника, які містила тендерна документація були виконані належним чином шляхом подання підтверджуючих документів.
Разом з тим при кваліфікації учасника переможця торгів ПрАТ «Вінницяоблпаливо» Замовником було проігноровано той факт, що підприємство постачальник ТОВ «Вуглепостачтранс» код ЄДРПОУ 39524515, яке надало для ПрАТ «Вінницяоблпаливо» копію сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик та гарантійний лист на відвантаження даному учаснику вугілля кам’яного, що становить предмет закупівлі, відповідно до інформації з ЄДР має вид діяльності 46.71 «Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом та подібними продуктами», але в даному випадку це не стало підставою для дискваліфікації учасника із максимальною вартістю закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України (далі - Закон) встановлені принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний відбір переможця.
На підставі ст. 30 Закону та розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника зазначеним в документації.
Оцінивши всі наявні документи Замовник зобов’язаний відмінити своє рішення, щодо відхилення пропозиції ФОП Ковальчука Є. В., та визнати тендерну пропозицію такою, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
Прошу Вас:
1. Прийняти скаргу Фізичної особи – підприємця Ковальчука Євгена Володимировича до розгляду.
2. Заборонити Замовнику вчиняти будь - які дії та приймати будь – які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю.
3. Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Ковальчука Євгена Володимировича та завершити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства.
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження в розмірі 5000, 00 тис. грн. з підтвердженням їх зарахування їх до Державного бюджету відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
2. Документи (тендерна документація та цінова пропозиція учасника) на електронному майданчику www.dzo.com.ua в системі https://prozorro.gov.ua/.
3. Протокол засідання тендерного комітету № 76 від 26.02.2019 року.
Фізична особа –підприємець Ковальчук Євген Володимирович
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.03.2019 19:01
- Протокол відхилення Чернівці.pdf 08.03.2019 19:01
- Платіжне доручення.pdf 08.03.2019 19:01
- Протокол 12.03.2019 14:15
- Рішення від 13.03.2019 № 2807 (+лист Замовнику).pdf 13.03.2019 19:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2019 № 3686.pdf 29.03.2019 23:25
- Рішення від 28.03.2019 № 3686.pdf 02.04.2019 23:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2019 19:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2019 23:28
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2019 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України №3686-р/пк-пз від 28.03.2019 року ознайомлені
Вимога
Відкликано скаржником
Рішення
Номер:
c905c95c216d4240852fca6e13a98f2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-000867-c.a1
Назва:
Рішення
Вимога:
скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
07.03.2019 10:32
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
07.03.2019 10:32