-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Завершена
3 915 586.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 155.86 UAH
мін. крок: 1% або 39 155.86 UAH
Період оскарження:
18.02.2019 09:31 - 01.03.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Номер:
1258aadb0916480ea1f18912e1b1460c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-000132-b.b2
Назва:
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Скарга:
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка виконання аналогічного договору.pdf 18.03.2019 16:33
- Додатки до ТД.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком1.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком2.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком3.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком4.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком5.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком6.pdf 18.03.2019 16:33
- Копія аналогічного договору Львівська філія ПАТ Укртелеком7.pdf 18.03.2019 16:33
- Лист-відгук Укртелеком.pdf 18.03.2019 16:33
- Лист-згода на обробку персональних данних.pdf 18.03.2019 16:33
- Платіжне доручення.pdf 18.03.2019 16:33
- Протокол про визначення переможця закупівлі.pdf 18.03.2019 16:33
- Протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Чистий світ технології.pdf 18.03.2019 16:33
- Скарга.pdf 18.03.2019 16:33
- ТД Прибирання 2019.pdf 18.03.2019 16:33
- Рішення від 21.03.2019 № 3247 + лист замовнику.pdf 21.03.2019 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.19 № 4080.pdf 08.04.2019 19:24
- рішення від 05.04.2019 № 4080.pdf 10.04.2019 22:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2019 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.04.2019 22:49
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
e6e7e5bbe25c404fa067cfabb7cb4086
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-000132-b.b1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до кваліфікаційних вимог, Учасник у складі пропозиції зобовязаний надати інформацію про наявних працівників шляхом надання наступних документів: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду;
- копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу).
Однак, для надання послуг передбачених тендерною документацією, Учасник може залучати працівників на підставі цивільно-правового договору, оскільки посада прибиральниці/прибиральника відповідно до класифікатора професій та вимог до професії не містить обовязку залучати персонал виключно на умовах трудового договору. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та передбачити підтвердження кількості працівників шляхом надання цивільно-правових договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2019 20:35
Вирішення:
Порядок, періодичність та строки послуг з прибирання сходових клітин будинків, що є предметом закупівлі, регламентуються Наказом №603, тому виконавець зобов’язаний дотримуватись виконання норм часу, матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування та вимог охорони праці. Виходячи з умов тендерної документації, дана закупівля передбачає надання виконавцем послуг з прибирання за рахунок наявних у нього матеріалів та ресурсів, у тому числі з залученням офіційно працевлаштованих працівників, до 31 грудня 2019 року. Вищевказані працівники повинні пройти відповідний інструктаж та бути ознайомлені з нормативними документами щодо надання послуг з прибирання, також вони повинні виконувати доручену роботу особисто і не мають права передоручати її виконанням іншим. Слід зазначити, що вони також підлягають правилам внутрішнього трудового розпорядку, а оплата праці повинна бути гарантована, заробітна плата повинна виплачуватися регулярно у робочі дні, не менше двох разів на місяць. Для підприємств, установ, організацій усіх форм власності є обов’язковими норми і гарантії оплати праці, визначені законодавством, зокрема, щодо мінімального розміру заробітної плати. Варто зазначити, що предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст 23 КЗпП).
Проте, за договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов’язаний забезпечувати належні та безпечні умови праці, у тому числі Цивільний кодекс України не встановлює будь-яких вимог до замовника щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці. У договорі підряду/ цивільно-правовій угоді будь-які гарантії при укладанні такого виду договору Цивільним кодексом не передбачені, а тому Учасник не зобов’язаний забезпечувати залучених працівників необхідним інвентарем та спецодягом, ознайомлювати з відповідними інструктажами, правилами охорони праці та внутрішнім трудовим розпорядком.
Виходячи з вищевказаного, а також ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимогу подану через електронний майданчик 18.02.2019, о 20:35. ID: UA-2019-02-18-000132-b.b1 стосовно закупівлі Послуг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника) відхилити та залишити без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено