-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комп'ютери та периферійні пристрої.
Детальний опис в доданому файлі.
Завершена
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 100.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2016 15:38 - 19.10.2016 18:00
Скарга
Виконана замовником
ОСКАРЖЕННЯ
Номер:
a33d736882dc4802a9270a37e03d5e01
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-18-000857-c.c4
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ
Скарга:
Відповідно до оголошення в ЦБД ID debf4818066a412faf1c4a29f3153c2a (ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-18-000857-c) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи закупівель Київською міською психоневрологічною лікарнею №2 було проведено процедуру закупівлі Комп’ютери та переферійні пристрої – код ДК 26.20 – (Комп’ютери та периферійні пристрої).
26 жовтня 2016 року, ФОП Дригу дискваліфікували по причині –«Не відповідає кваліфікаційним вимогам»
26 жовтня 2016 року, ФОП Дрига пише оскарження про визначення конкретної причини невідповідності кваліфікаційним вимогам. На скаргу ми отримали поянення - (Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що причиною відхилення було не надання всіх документів, які були зазначенні у Переліку копій документів до закупівлі, а саме: п.1; 5; 6; 8; 11; 13, а також порушення п.п 12 пункту 7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» про обов’язкове представництво фірми Учасника в м. Києві та Київської області. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається. А також частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі замовнику надано право у тендерній документації вказувати іншу інформацію відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне до неї включити.)
Доводимо до Вашого відома, що ми не згодні з не поданими документами:
п. 1 Статут (у ФОП статуту НЕ МОЖЕ БУТИ взагалі, вивчайте податкове законодавство), п. 5,6 (дані звіти отримуються офіційно в ДПІ в термін від 10-14 робочих днів, а по процедурі Вашої закупівлі передбачено 4дні, вивчайте податкове законодавство),
п. 8 Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (ФОП на 2 групі НЕ МОЖЕ ВЕСТИ зовнішньоекономічну діяльність, вивчайте податкове законодавство)
п. 12. Обов’язково представництво фірми Учасника в м. Києві або Київський області, пропозиції учасників з інших міст та областей розглядатися не будуть (замовник порушує Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме п. 6.2. Дискримінація за територіальним розміщенням в м. Києві «Постачальника», що є не допустимо для чесної та прозорої конкуренції»
26 жовтня 2016 року переможцем визнано ТОВ "АПЕЛЬСИН" . Даний учасник в своїй пропозиції не надав майже всі документи, які вимагав замовник:
п. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,16,17,21, але «Замовнику» цього виявилось достатню.
ФОП Дрига вбачає в даному рішеню корупційну складову.
Враховуючи наведене вище, керуючись п.6.2, п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "АПЕЛЬСИН" (23733254).
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-10-18-000857-c.c4.pdf 13.11.2016 22:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2016 18:10
Вирішення:
Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що в п 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 №35 немає уточнення про дискримінацію за територіальним розміщенням, читайте, будь ласка, уважно. Також, ми вже відповідали Вам, що дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається згідно законодавства. Нагадуємо, що це «Допорогові закупівлі».
Водночас Всі учасники в період уточнення мають можливість задати питання, отримати роз’яснення і в тому числі по п. 7.12 теж була можливість уточнити, запитати та вимагати роз’яснення але в цей період не було від ФОП Дрига О.В. ніяких питань чи уточнень.
Стосовно Вашої відповіді з приводу п.5 та п.6, а саме про неможливість в термін від 10-14 робочих днів отримати звітність в ГУ ДКСУ, зазначаємо, що такі звіти ФОПи здають в податкову, а не в Головне управління державної казначейської служби України, читайте закони.
Відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ від 2 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, платник податку на прибуток подає разом із відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.
Зокрема, наказом Мінфіну від 25.02.2000 р. №39 затверджено Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», зі змінами та доповненнями (далі — ПБО 25).
Для суб’єктів малого підприємництва ПБО 25 встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу (форма №1-м) і звіту про фінансові результати (форма №2-м), в якому передбачено Порядок їх заповнення.
Щодо п. 13 «Довідка про виконання аналогічних договорів», Ви не надали роз’яснення з приводу її відсутності хоча цілком, могли надати цю довідку щоб ми мали змогу отримати рекомендації від інших хто з Вами працював.
Стосовно не надання в електронному вигляді деяких документів ТОВ «Апельсин» повідомляємо, що вони надали всі недодані документи в паперовому вигляді.
P.S. http://www.gbb.com.ua/question/3-qqqqa-16-m9-16-09-2016-chi-mojna-pri-doporogovih-zakupvlyah-vkazuvati-msto-zakupvl-tovarv
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2016 22:24
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення
Номер:
ca9bc0ff32694606a678a72ae6d9ab37
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-18-000857-c.b2
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Відповідно до оголошення в ЦБД ID debf4818066a412faf1c4a29f3153c2a (ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-18-000857-c) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи закупівель Київською міською психоневрологічною лікарнею №2 було проведено процедуру закупівлі Комп’ютери та переферійні пристрої – код ДК 26.20 – (Комп’ютери та периферійні пристрої).
26 жовтня 2016 року, ФОП Дригу дискваліфікували по причині –«Не відповідає кваліфікаційним вимогам»
26 жовтня 2016 року, ФОП Дрига пише оскарження про визначення конкретної причини невідповідності кваліфікаційним вимогам. На скаргу ми отримали поянення - (Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що причиною відхилення було не надання всіх документів, які були зазначенні у Переліку копій документів до закупівлі, а саме: п.1; 5; 6; 8; 11; 13, а також порушення п.п 12 пункту 7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» про обов’язкове представництво фірми Учасника в м. Києві та Київської області. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається. А також частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі замовнику надано право у тендерній документації вказувати іншу інформацію відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне до неї включити.)
Доводимо до Вашого відома, що ми не згодні з не поданими документами:
п. 1 Статут (у ФОП статуту НЕ МОЖЕ БУТИ взагалі, вивчайте податкове законодавство), п. 5,6 (дані звіти отримуються офіційно в ГУ ДКСУ в термін від 10-14 робочих днів, а по процедурі Вашої закупівлі передбачено 4дні, вивчайте податкове законодавство),
п. 8 Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (ФОП на 2 групі НЕ МОЖЕ ВЕСТИ зовнішньоекономічну діяльність, вивчайте податкове законодавство)
п. 12. Обов’язково представництво фірми Учасника в м. Києві або Київський області, пропозиції учасників з інших міст та областей розглядатися не будуть (замовник порушує Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме п. 6.2. Дискримінація за територіальним розміщенням в м. Києві «Постачальника», що є не допустимо для чесної та прозорої конкуренції»
26 жовтня 2016 року переможцем визнано ТОВ "АПЕЛЬСИН" . Даний учасник в своїй пропозиції не надав майже всі документи, які вимагав замовник:
п. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,16,17,21, але «Замовнику» цього виявилось достатню.
ФОП Дрига вбачає в даному рішеню корупційну складову.
Враховуючи наведене вище, керуючись п.6.2, п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "АПЕЛЬСИН" (23733254).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2016 19:16
Вирішення:
Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що в п 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 №35 немає уточнення про дискримінацію за територіальним розміщенням, читайте, будь ласка, уважно. Також, ми вже відповідали Вам, що дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається згідно законодавства. Нагадуємо, що це «Допорогові закупівлі».
Водночас Всі учасники в період уточнення мають можливість задати питання, отримати роз’яснення і в тому числі по п. 7.12 теж була можливість уточнити, запитати та вимагати роз’яснення але в цей період не було від ФОП Дрига О.В. ніяких питань чи уточнень.
Стосовно Вашої відповіді з приводу п.5 та п.6, а саме про неможливість в термін від 10-14 робочих днів отримати звітність в ГУ ДКСУ, зазначаємо, що такі звіти ФОПи здають в податкову, а не в Головне управління державної казначейської служби України, читайте закони.
Відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ від 2 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, платник податку на прибуток подає разом із відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.
Зокрема, наказом Мінфіну від 25.02.2000 р. №39 затверджено Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», зі змінами та доповненнями (далі — ПБО 25).
Для суб’єктів малого підприємництва ПБО 25 встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу (форма №1-м) і звіту про фінансові результати (форма №2-м), в якому передбачено Порядок їх заповнення.
Щодо п. 13 «Довідка про виконання аналогічних договорів», Ви не надали роз’яснення з приводу її відсутності хоча цілком, могли надати цю довідку щоб ми мали змогу отримати рекомендації від інших хто з Вами працював.
Стосовно не надання в електронному вигляді деяких документів ТОВ «Апельсин» повідомляємо, що вони надали всі недодані документи в паперовому вигляді.
P.S. http://www.gbb.com.ua/question/3-qqqqa-16-m9-16-09-2016-chi-mojna-pri-doporogovih-zakupvlyah-vkazuvati-msto-zakupvl-tovarv
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.10.2016 16:38
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення
Номер:
17eb38a844094455af4f2cf2ae92238f
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-18-000857-c.b3
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Відповідно до оголошення в ЦБД ID debf4818066a412faf1c4a29f3153c2a (ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-18-000857-c) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи закупівель Київською міською психоневрологічною лікарнею №2 було проведено процедуру закупівлі Комп’ютери та переферійні пристрої – код ДК 26.20 – (Комп’ютери та периферійні пристрої).
26 жовтня 2016 року, ФОП Дригу дискваліфікували по причині –«Не відповідає кваліфікаційним вимогам»
26 жовтня 2016 року, ФОП Дрига пише оскарження про визначення конкретної причини невідповідності кваліфікаційним вимогам. На скаргу ми отримали поянення - (Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що причиною відхилення було не надання всіх документів, які були зазначенні у Переліку копій документів до закупівлі, а саме: п.1; 5; 6; 8; 11; 13, а також порушення п.п 12 пункту 7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» про обов’язкове представництво фірми Учасника в м. Києві та Київської області. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається. А також частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі замовнику надано право у тендерній документації вказувати іншу інформацію відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне до неї включити.)
Доводимо до Вашого відома, що ми не згодні з не поданими документами:
п. 1 Статут (у ФОП статуту НЕ МОЖЕ БУТИ взагалі, вивчайте податкове законодавство), п. 5,6 (дані звіти отримуються офіційно в ГУ ДКСУ в термін від 10-14 робочих днів, а по процедурі Вашої закупівлі передбачено 4дні, вивчайте податкове законодавство),
п. 8 Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (ФОП на 2 групі НЕ МОЖЕ ВЕСТИ зовнішньоекономічну діяльність, вивчайте податкове законодавство)
п. 12. Обов’язково представництво фірми Учасника в м. Києві або Київський області, пропозиції учасників з інших міст та областей розглядатися не будуть (замовник порушує Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме п. 6.2. Дискримінація за територіальним розміщенням в м. Києві «Постачальника», що є не допустимо для чесної та прозорої конкуренції»
26 жовтня 2016 року переможцем визнано ТОВ "АПЕЛЬСИН" . Даний учасник в своїй пропозиції не надав майже всі документи, які вимагав замовник:
п. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,16,17,21, але «Замовнику» цього виявилось достатню.
ФОП Дрига вбачає в даному рішеню корупційну складову.
Враховуючи наведене вище, керуючись п.6.2, п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "АПЕЛЬСИН" (23733254).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2016 19:16
Вирішення:
Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що в п 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 №35 немає уточнення про дискримінацію за територіальним розміщенням, читайте, будь ласка, уважно. Також, ми вже відповідали Вам, що дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається згідно законодавства. Нагадуємо, що це «Допорогові закупівлі».
Водночас Всі учасники в період уточнення мають можливість задати питання, отримати роз’яснення і в тому числі по п. 7.12 теж була можливість уточнити, запитати та вимагати роз’яснення але в цей період не було від ФОП Дрига О.В. ніяких питань чи уточнень.
Стосовно Вашої відповіді з приводу п.5 та п.6, а саме про неможливість в термін від 10-14 робочих днів отримати звітність в ГУ ДКСУ, зазначаємо, що такі звіти ФОПи здають в податкову, а не в Головне управління державної казначейської служби України, читайте закони.
Відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ від 2 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, платник податку на прибуток подає разом із відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.
Зокрема, наказом Мінфіну від 25.02.2000 р. №39 затверджено Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», зі змінами та доповненнями (далі — ПБО 25).
Для суб’єктів малого підприємництва ПБО 25 встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу (форма №1-м) і звіту про фінансові результати (форма №2-м), в якому передбачено Порядок їх заповнення.
Щодо п. 13 «Довідка про виконання аналогічних договорів», Ви не надали роз’яснення з приводу її відсутності хоча цілком, могли надати цю довідку щоб ми мали змогу отримати рекомендації від інших хто з Вами працював.
Стосовно не надання в електронному вигляді деяких документів ТОВ «Апельсин» повідомляємо, що вони надали всі недодані документи в паперовому вигляді.
P.S. http://www.gbb.com.ua/question/3-qqqqa-16-m9-16-09-2016-chi-mojna-pri-doporogovih-zakupvlyah-vkazuvati-msto-zakupvl-tovarv
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.10.2016 16:38
Скарга
Відкликано скаржником
Пояснення розширене
Номер:
cc7558219e78412c9aebd4683fdc589e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-18-000857-c.b1
Назва:
Пояснення розширене
Скарга:
Дайте пояснення про конкретну причину дискваліфікації. Заздалегідь вдячні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2016 11:50
Вирішення:
Тендерний комітет КМПНЛ №2 надає роз’яснення щодо причини відхилення ФОП Дрига О.В. по закупівлі UA-2016-10-18-000857-с «Комп’ютери та периферійні пристрої» та повідомляє, що причиною відхилення було не надання всіх документів, які були зазначенні у Переліку копій документів до закупівлі, а саме: п.1; 5; 6; 8; 11; 13, а також порушення п.п 12 пункту 7 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» про обов’язкове представництво фірми Учасника в м. Києві та Київської області.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація Ваших прав, як учасника не вбачається. А також частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі замовнику надано право у тендерній документації вказувати іншу інформацію відповідно до законодавства, яку він вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.10.2016 16:38
Задовільнена:
Ні