• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійний проектор з екраном.

Торги відмінено

52 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2019 15:03 - 16.04.2019 16:00
Вимога
Без відповіді

Дискваліфікувати Учасника який запропонував найнижчу ціну

Номер: b05fddf7dc454edfb9f31c438ee84270
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-002369-a.a3
Назва: Дискваліфікувати Учасника який запропонував найнижчу ціну
Вимога:
1) Щодо правомірності замовником вимогати документи які підтверджують походження та якість запропонованого товару учасниками. Відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів»: Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Таким чином згідно вище приведених фактів видно, що наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є необхідною умовою для даного типу товарів. Згідно з п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, також такі вимоги необхідні для забезпечення здоров’я дітей та захисту довкілля. Наявність авторизаційного листа у Учасника, підтверджує що товар належної якості, переданий офіційним імпортером, а не куплений невідомо де, сумнівної якості (наприклад підробка з Китайського інтернет майданчика) який може бути виданий за оригінал. Наразі, Замовником виконано обов’язок стосовно дотримання вимог чинного законодавства, зокрема це є гарантією, що кабінети будуть безпечними, для здоров’я дітей які знаходитимуться в безпосередньому контакті з запропонованим товаром під час освітнього процесу, навколишнього середовища та відповідатимуть освітнім нормам та стандартам. 2) Товар сумнівної якості та сумнівного походження. Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на те що учасник ТОВ"ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС": Не предоставив жодного докоменту який свідчить про походження товара (мультимедійний проектор, проекційний екран), навіть не вказав який саме проекційний екран(торгова марка, країна виробник, точні розміри ) пропонується учасником. Таким чином, можливо припустити наступну ситуацію, якщо Учасник доставить Замовнику товар який віддалено підходить за характеристиками (на який немає навіть висновку СЕС), Замовник не зможе пред’явити будь-яких претензій,що до товару неналежної якості, так як даний товар буде повністю відповідати запропонованим характеристикам прописаним в ціновій пропозиції Учасником на момент проведення торгів. Судячи з предоставлених документів учасником, що запропонував найменшу ціну, Замовнику пропонується невідомий товар, невідомого походження, не відомо з яких матеріалів. 3)Вимога. З огляду на вище перелічені факти та не відповідність вимогам що до даної тендерної закупівлі, вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ"ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" який запропонував найнижчу ціну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Не правова оцінка

Номер: 05882e0048e54c8cb311bb127e564ff2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-002369-a.a2
Назва: Не правова оцінка
Вимога:
Шановний Замовник, електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. Натомість, Ви, як розпорядник бюджетних коштів, дозволяєте їх витрачає без будь-якої економії, адже пропозиція першого учасника була економічно вигідна на 1780,00 грн. Разом з тим, відхилення пропозиції учасника, відповідно до звернення учасника ФОП Воєділов Ігор Анатолійович носить не правовий характер, адже учасником була надана довідка про не обов’язкову сертифікацію. Крім того вимога, щодо надання копії документа, яким підтверджується , що Учасник є безпосереднім виробником товару або його офіційним представником – носить дискримінаційний характер та обмежує коло потенційних учасників або ця вимога може бути прописана під конкретного учасника. Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути є безпосереднім виробником товару або його офіційним представником (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо)!!! НАГОЛОШУЄМО на цьому! Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55. Тож, виходячи з наведених фактів, просимо скасувати Ваше рішення або оголосити нову закупівлю з скасуванням цієї, де будуть рівні умови для кожного з учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.04.2019 16:16
Вимога
Відкликано скаржником

Просимо звернути увагу

Номер: f82615d181aa4811a08df33a5c55247f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-002369-a.b1
Назва: Просимо звернути увагу
Вимога:
Просимо звернути увагу, на комплект документів, які було надано учасником аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС". Замовник тендерної закупівлі вимагав від учасників надати копію документу, який підтверджує ,що Учасник є безпосереднім виробником товару або його офіційним представником (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо). ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" не надав жодного документу, який підтверджує , що він є виробником товару або його офіційним представником (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо). Також до пакету документів Також в пакеті документів учасника ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" відсутні документи, які вимагав замовник, а саме: - документ, що підтверджує якість продукції (копія паспорту, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, висновку МОЗ) Таким чином вимагаємо поставити питання про дискваліфікацію вказаного вище учасника даного аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.04.2019 11:08