• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker)

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) згідно Додатку 1 до тендерної документації. Місце надання послуг: проспект Науки, 7, Голосіївський район, м. Київ, 03028. Строк надання послуг з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) протягом 10 календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.

Завершена

1 585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2016 16:15 - 27.10.2016 01:00
Вимога
Вирішена

Зауваження стосовно предмета закупівлі та умов зазначених у проекті договору

Номер: 40ada88462c5491f99293654e68bd91c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-07-001013-b.a1
Назва: Зауваження стосовно предмета закупівлі та умов зазначених у проекті договору
Вимога:
Ми, як потенційний учасник тендеру «Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) код ДК 016:2010 - 62.01.1 “Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій”; код ДК 021:2015 - 72261000-2 “Послуги з обслуговування програмного забезпечення”, вивчивши документацію бачимо за необхідне звернути увагу на наступні зауваження і запропонувати відповідні зміни тендерної документації. 1. Пунктом 4.1 тендерної документації предметом закупівлі визначаються «Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker)». У зв’язку з відсутністю будь якої розгорнутої технічної документації щодо обсягу та вимог до даної технічної підтримки, і беручи до уваги посилання у п.4.3 на наявність специфікації Послуги, «згідно Додатку 1 до тендерної документації», така Послуга може бути визначена у єдиний вірний спосіб як «Послуга з активації технічної підтримки від виробника». Додатково це підтверджується двома аргументами, які також наведені у тендерні документації, це: (1) присутність виключно номерів продуктів (парт-номерів) виробника у специфікації; (2) строком поставки товарів (п.4.4 тендерної документації) «протягом 10 календарних днів від дати підписання договору». Окремо звертаємо увагу, що за сукупністю таких наведених технічних умов щодо Послуги закупівлі, єдиним вірним способом закупівлі, враховуючи господарську діяльність та податково-бухгалтерский облік на ринку України, може бути тільки «активація технічної підтримки від виробника». Просимо внести зміни у тендерну документації з предмету закупівлі як «Послуга з активації технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker)». 2. У разі проведення зміни предмету закупівлі як «Послуга з активації технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker)» (що є технічно вірним за сукупністю вимог тендерної документації), у додатку 3 до тендерної документації (проект Договору) п. 1.3 з відповідними підпунктами потребує свого видалення. Поточна редакція п. 1.3 з відповідними підпунктами проекту Договору відноситься до «постачання програмного забезпечення» тому не може бути застосованою до іншого виду послуги, якою є «послуга з активації технічної підтримки програмного забезпечення». 3. У разі проведення зміни предмету закупівлі як «Послуга з активації технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker)» (що є технічно вірним за сукупністю вимог тендерної документації), у додатку 3 до тендерної документації (проект Договору) просимо видалити п.2.3 у зв’язку з тим що послуги з активації з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker) вважаються виконаними з моменту підписання Актів згідно п. 4.1. Тобто технічна підтримка не може бути надана протягом 1 (одного) року, як це вимагає поточна редакція проект Договору, а надається протягом 10 (десяти) днів згідно вимагами п.4.4 тендерної документації про «строк поставки товарів».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Назву послуги визначає Замовник відповідно до функціонального призначення закупівлі та державного класифікатора товарів, робіт і послуг. Предмет закупівлі “Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker)” визначено вірно. Перелік послуг з технічної підтримки програмного забезпечення Service Desk (Omnitracker), що повинні надаватися, зазначені в Додатку 1 Специфікація до тендерної документації. Виходячи з Вище описаного вносити зміну в назву предмету закупівлі немає необхідності. Строк протягом якого Замовник отримує послуги є невід’ємною складовою проекту договору, оскільки Замовник замовляє та оплачує 1 рік технічної підтримки, то відповідний термін і вказаний в пункті 2.3. розділу ІІ проекту договору. У відповідь на питання 2 та 3 повідомляємо, що будуть внесенні зміни в додаток до тендерної документації “проект договору”.
Статус вимоги: Задоволено