-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів
Примітки знаходяться у завантаженій документації
Торги відмінено
199 180 399.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 991 804.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 991 804.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2019 14:25 - 16.03.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА На дії Замовника
Номер:
30f3ef7957f5493e9af2b8de763cfe4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001720-b.c3
Назва:
СКАРГА На дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торгиз публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-001720-b. Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпрокомунтранс" (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та, згідно умов тендерної документації, подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
- Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802";
- Скаржник;
- Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради";
- ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д".
Згідно з частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Відповідно до протоколу тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18, допущено до аукціону було тендерні пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", також було прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій Скаржника та Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради"
В протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18 Замовник зазначає, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає вимогам тендерної документації з наступної підстави: «всупереч вимогам п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку».
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо зазначену в протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18 підставу для відхилення неправомірною, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
У складі тендерної пропозиції надано:
- банківська гарантія від 12.03.2019 року № G0319/9701;
- копія документа про повноваження особи (довіреність та витяг з наказу);
-копія ліцензії, виданої банку;
- платіжне доручення від 12.03.2019 року № 477, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку (додається до скарги).
Але, при завантаженні тендерної пропозиції відбувся технічний збій під час процесу синхронізації між серверами в ЦБД та електронним майданчиком, тому платіжне доручення від 12.03.2019 року № 477, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку не відобразилось на порталі prozorro.gov.ua.
Враховуючи викладене, підстава відхилення Скаржника була неправомірною та прийнята з порушенням законодавства.
2) Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, яке викладено в протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18 щодо допуску до аукціону тендерних пропозицій Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", оскільки, після детального аналізу документів, які були надані у складі їх тендерної пропозиції, виявлені невідповідності вимогам тендерної документації.
Щодо неправомірно допуску до аукціону тендерної пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802".
По-перше,згідно з пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає довідку, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/механізмів, транспортних засобів тощо, кількість, інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника, відомості про технічний стан (обов’язкова наявність у власності або користуванні учасника спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів, в кількості не менше 12-ти (дванадцяти) автомобілів.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2019 року № 231, яка містить стовпчик «Найменування», в якому зазначено лише інформацію про сміттєвози, тобто транспортні засоби.
Всупереч вимозі не зазначено назву (найменування) та інформацію про обладнання/інструменти/ механізми, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, повідомляємо про наявність практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічної ситуації:
- рішення від04.07.2018№ 6575-р/пк-пз, встановлено наступне:«У складі тендерної пропозиції міститься довідка від 10.05.2018 № 221/18, відповідно до якої учасник має орендоване складське приміщення та орендований автотранспортний засіб.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яка містить, зокрема, інформацію про наявне обладнання, інструмент, що не відповідає умовам Документації в цій частині».
По-друге, відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає копію чинного договору про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів на території Дніпропетровської області - для підтвердження наявності в учасника можливості надання послуг з захоронення та утилізації відходів.
У складі тендерної пропозиції учасника надано договір від 07.03.2018 року № 5 предметом якого є ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі знешкодження побутових відходів), однак зазначений договір не містить інформацію про приймання та захоронення відходів. Відповідно до технічного завдання, яке є додатком № 1 до даного договору, надавались лише послуги з знешкодження побутових відходів, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Комунальним підприємством Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" було порушено вимоги тендерної документації та його тендерна пропозиція повинна бути відхиленою.
По-третє, згідно з пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні Учасника (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації (терміном дії до 31.12.2019 або більше) тощо та додатково технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) всього зазначеного у довідці спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів.
Тендерна документація містила вичерпний перелік документів, яким підтверджується наявність у власності учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме учасник повинен надати копії договорів купівлі-продажу, технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів тощо. Враховуючи зазначене, дана вимога не встановлювала вибір документу для підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію, а зобов’язувала надати кожен із перелічених документів на кожну зазначену у довідці одиницю спеціалізованого автотранспорту
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2019 року № 231, в якій наявна інформація про 19 одиниць власних транспортних засобів. На зазначені у довідці транспортні засоби надані лише свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії договорів купівлі-продажу та технічних паспортів, що не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 розділу 5 Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх неподання.
Також у складі тендерної пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"відсутнє будь-яке письмове пояснення щодо ненадання зазначених документів у складі його тендерної пропозиції.
Щодо неправомірно допуску до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д".
По-перше, відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні Учасника (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації (терміном дії до 31.12.2019 або більше) тощо та додатково технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) всього зазначеного у довідці спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника містила вичерпний перелік документів, які надаються для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме якщо обладнання у користуванні Учасника надаються (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації (терміном дії до 31.12.2019 або більше) тощо та додатково надаються технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів). Тендерна документація не містила права вибору учасником документів, які він може надавати у складі тендерної документації, оскільки зазначені вимоги перелічені через кому. В такому випадку кожен зазначений документ (копія договору, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) надається на кожну зазначену у довідці одиницю спеціалізованого автотранспорту.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2019 року № 20032019-13, в якій наявна інформація про 12 одиниць транспортних засобів (сміттєвозів), яке перебуває у користуванні. До довідки додано копію договору оренди від 01.01.2019 № 01-01-19 та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Однак, всупереч зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції не надано технічні паспорти на кожну зазначену у довідці одиницю спеціалізованого автотранспорту, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 2 розділу 5 Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх неподання.
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"відсутнє будь-яке письмове пояснення щодо ненадання зазначеного документу у складі його тендерної пропозиції.
По-друге, Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає довідку, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/механізмів, транспортних засобів тощо, кількість, інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника, відомості про технічний стан (обов’язкова наявність у власності або користуванні учасника спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів, в кількості не менше 12-ти (дванадцяти) автомобілів.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2019 року № 20032019-13, в якій наявна інформація про 12 одиниць транспортних засобів (сміттєвозів), однак надана довідка всупереч вимогам не містить назві та інформацію про обладнання /інструменти/ механізми, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, повідомляємо про наявність практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічної ситуації:
- рішення від04.07.2018 № 6575-р/пк-пз, встановлено наступне:«У складі тендерної пропозиції міститься довідка від 10.05.2018 № 221/18, відповідно до якої учасник має орендоване складське приміщення та орендований автотранспортний засіб.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яка містить, зокрема, інформацію про наявне обладнання, інструмент, що не відповідає умовам Документації в цій частині».
Не відхиливши тендерні пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – відхиливши Скаржника, але не відхиливши тендерні пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", які не відповідали умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції.
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, яке оприлюднено в протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18. А також, Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо допущення до аукціону Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д".
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняті Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права товариства з додатковою відповідальністю "Дніпрокомунтранс", а тому завдає економічну шкоду нашому товариству.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень під час проведення Комунальним підприємство "ЖИЛСЕРВІС-2" Дніпровської міської ради процедури закупівлі «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів) (оголошення UA-2019-02-12-001720-b).
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з додатковою відповідальністю "Дніпрокомунтранс".
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д".
6. У разі неможливості усунути порушення зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів) (оголошення UA-2019-02-12-001720-b).
Додатки:
1. Докази оплати платіжне доручення від 29.03.2019р. №1 на суму 5000,00 грн за подання скарги до органу оскарження з відміткою банку.
2. Платіжне доручення від 12.03.2019 року № 477, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку
3. Рішення Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2018 № 6575-р/пк-пз,
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 30.03.2019 13:02
- Платіжне доручення за оскарження 30.03.2019 13:02
- Платіжне доручення №477 30.03.2019 13:02
- Рішення Постійнодіючої адміністративної колегії 30.03.2019 13:02
- Рішення від 03.04.2019 № 3922 (+лист Замовнику).pdf 03.04.2019 23:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2019 № 4762.pdf 19.04.2019 16:22
- Рішення від 18.04.2019 № 4762.pdf 23.04.2019 21:42
- Пояснення АКМУ.pdf 11.04.2019 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2019 13:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.04.2019 21:42
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Платіжне доручення №477
Номер:
cf5b1e71813647e5a67f11ad283dd55e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001720-b.a2
Назва:
Платіжне доручення №477
Вимога:
Відповідно Протоколу №18 від 25.03.2019 р. тендерного комітету Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-2» Дніпровської міської ради, пропозицію Товариство з додатковою відповідальністю «Дніпрокомунтранс» було відхилено та недопущено до автоматичної оцінки тендерних пропозицій за відсутність платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Але, при завантаженні пропозиції нашою організацією додавався вищенаведений документ. При розкритті пропозиції – він відступній згідно технічної помилки.
Надаємо ще раз копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Просимо зауважити вищенаведене, та допустити ТДВ «Дніпрокомунтранс» до автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога-пояснення 26.03.2019 14:44
- Платіжне доручення №477 26.03.2019 14:44
- Відповідь на вимогу.pdf 29.03.2019 14:32
Дата подачі:
26.03.2019 14:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу знаходиться у підкріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Платіжне доручення №477
Номер:
e2b1074876784807a66052a1397c2f40
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001720-b.c1
Назва:
Платіжне доручення №477
Вимога:
Відповідно Протоколу №18 від 25.03.2019 р. тендерного комітету Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-2» Дніпровської міської ради, пропозицію Товариство з додатковою відповідальністю «Дніпрокомунтранс» було відхилено та недопущено до автоматичної оцінки тендерних пропозицій за відсутність платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Але, при завантаженні пропозиції нашою організацією додавався вищенаведений документ. При розкритті пропозиції – він відступній згідно технічної помилки.
Надаємо ще раз копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Просимо зауважити вищенаведене, та допустити ТДВ «Дніпрокомунтранс» до автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога-пояснення 26.03.2019 14:41
- Платіжне доручення 26.03.2019 14:41
- Відповідь на вимогу.pdf 29.03.2019 14:31
Дата подачі:
26.03.2019 14:41
Вирішення:
Відповідь на вимогу знаходиться у завантаженому файлі
Статус вимоги:
Відхилено