-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєвоз
Сміттєвоз згідно технічної специфікації
Торги відмінено
2 760 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 608.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 608.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2019 14:28 - 22.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
3cf41bae12c548cbbabae2ae40d9a47e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-002039-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Додатком № 5 (Технічні вимоги) до тендерної документації в тому числі визначено обов’язковим надання сертифікату відповідності за нормами EN 1501.
Учасник не може погодитись з такою обов’язковою вимогою тендерної документації оскільки вона не відповідає вимогам статті 3 та п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та є такою, що дискримінує Учасників, з огляду на наступне:
Женевською угодою 1958 року, ратифікованою Україною, визначено вимоги та перелік єдиних технічних приписів, що застосовуються для процедур затвердження типу колісних засобів.
На виконання Женевської угоди 1958 року, та з метою врегулювання питань пов’язаних із сертифікацією транспортних засобів (до яких саме і відносяться Великовантажні мототранспортні засоби, що є предметом закупівлі):
1. 09 червня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання».
2. 17 серпня 2012 року Міністерство Інфраструктури України Наказом № 521 (зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 14 вересня 2012 року за № 1586/21898) затвердило Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.
Саме ці нормативно-правові акти регулюють питання проведення обов’язкових сертифікацій транспортних засобів (їх органів управління), в тому числі й стосовно питань безпеки. При цьому Міністерством Інфраструктури чітко визначений виключний перелік призначених органів з сертифікації колісних транспортних засобів та перелік визначених органів із сертифікації, які мають видавати сертифікати типу та сертифікати відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання, та перелік призначених технічних служб від України за Правилами ЄЕК ООН.
Жодний із нормативних документів України не містить приписів стосовно обов’язковості та порядку проведення сертифікації транспортних засобів, щодо відповідності вимогам стандарту EN 1501.
Також слід зазначити, що самі вимоги стандарту EN 1501 існують в Україні лише англійською мовою. Тобто вимога Замовника щодо обов’язковості наявності сертифікату EN 1501 є також і прямим порушенням вимог ст. 15 Закону України «Про публічні закупівлі», якою зокрема визначено, що мовою публічних закупівель є виключно українська, всі інші мови можуть застосовуватись лише шляхом перекладу з української.
Ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що саме цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з застосуванням технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки (стаття 25 цього Закону) стосовно продукції, яка вводиться в експлуатацію (обіг) в Україні, а також здійснення добровільної оцінки відповідності (стаття 24 цього Закону).
Вимогою тендерної документації є надання саме сертифікату відповідності нормам EN 1501. Україною легалізовано декілька стандартів EN 1501, а сама Легалізація проводилася лише шляхом приєднання, без проведення перевірки на відповідність встановленим в Україні нормам та вимогам.
Оскільки предметом закупівлі є Сміттєвоз із заднім (тильним) завантаженням Замовник мав би запропонувати надати сертифікат відповідності за ДСТУ EN 1501-1:2016 яким легалізований стандарт EN 1501-1:2011+А1:2015. Тобто стандарт який легалізований в Україні, а саме його редакцію 2015 року.
Таким чином проведення сертифікації за стандартом EN 1501, рівно як і за бідь-яким іншим, що не визначений Таким чином проведення сертифікації за стандартом EN 1501, рівно як і за бідь-яким іншим, що не визначений чинним міжнародним законодавством та законодавством України, як обов’язкове - є добровільним, а не обов’язковим. Замовник повною мірою має право визначити наявність такого сертифікату лише як бажаного, а не як обов’язкового.
З метою недопущення дискримінації учасників та вимушеного оскарження результатів тендеру, просимо Вас внести зміни до Технічних вимог (Додаток № 5 до тендерної документації) визначивши надання сертифікату відповідності за нормами EN 1501, не як обов’язкове, а як додаткове.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2019 11:36
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
fa226f50ec3d4b8198b958d5ed6c7de8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-002039-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Підставою подання цього звернення є порушення умовами тендерної документації вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Комунальним унітарним підприємством «ЕкоВін» (надалі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-21-000401-a. Предметом закупівлі є ДК 021:2015–34140000-0 – «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз із заднім завантаженням).
Додатком № 5 (Технічні вимоги) до тендерної документації в тому числі визначено обов’язковим надання сертифікату відповідності за нормами EN 1501:
«Для забезпечення безпечного та тривалого терміну експлуатації сміттєвоза, робочі органи керування обладнанням мають бути встановлені згідно норм безпеки EN 1501 (надати відповідний сертифікат».
Учасник не може погодитись з такою обов’язковою вимогою тендерної документації оскільки вона не відповідає вимогам статті 3 та п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та є такою, що дискримінує Учасників, з огляду на наступне:
Женевською угодою 1958 року, ратифікованою Україною, визначено вимоги та перелік єдиних технічних приписів, що застосовуються для процедур затвердження типу колісних засобів.
На виконання Женевської угоди 1958 року, та з метою врегулювання питань пов’язаних із сертифікацією транспортних засобів (до яких саме і відносяться Великовантажні мототранспортні засоби, що є предметом закупівлі):
1. 09 червня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання».
2. 17 серпня 2012 року Міністерство Інфраструктури України Наказом № 521 (зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 14 вересня 2012 року за № 1586/21898) затвердило Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.
Саме ці нормативно-правові акти регулюють питання проведення обов’язкових сертифікацій транспортних засобів (їх органів управління), в тому числі й стосовно питань безпеки. При цьому Міністерством Інфраструктури чітко визначений виключний перелік призначених органів з сертифікації колісних транспортних засобів та перелік визначених органів із сертифікації, які мають видавати сертифікати типу та сертифікати відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання, та перелік призначених технічних служб від України за Правилами ЄЕК ООН.
Жодний із нормативних документів України не містить приписів стосовно обов’язковості та порядку проведення сертифікації транспортних засобів, щодо відповідності вимогам стандарту EN 1501.
Також слід зазначити, що самі вимоги стандарту EN 1501 існують в Україні лише англійською мовою. Тобто вимога Замовника щодо обов’язковості наявності сертифікату EN 1501 є також і прямим порушенням вимог ст. 15 Закону України «Про публічні закупівлі», якою зокрема визначено, що мовою публічних закупівель є виключно українська, всі інші мови можуть застосовуватись лише шляхом перекладу з української.
Ст. 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що саме цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з застосуванням технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки (стаття 25 цього Закону) стосовно продукції, яка вводиться в експлуатацію (обіг) в Україні, а також здійснення добровільної оцінки відповідності (стаття 24 цього Закону).
Вимогою тендерної документації є надання саме сертифікату відповідності нормам EN 1501. Україною легалізовано декілька стандартів EN 1501, а сама Легалізація проводилася лише шляхом приєднання, без проведення перевірки на відповідність встановленим в Україні нормам та вимогам.
Оскільки предметом закупівлі є Сміттєвоз із заднім (тильним) завантаженням Замовник мав би запропонувати надати сертифікат відповідності за ДСТУ EN 1501-1:2016 яким легалізований стандарт EN 1501-1:2011+А1:2015. Тобто стандарт який легалізований в Україні, а саме його редакцію 2015 року.
Таким чином проведення сертифікації за стандартом EN 1501, рівно як і за бідь-яким іншим, що не визначений
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2019 11:22
Опис причини скасування:
корегування
Дата скасування:
16.04.2019 11:24
Вимога
Без відповіді
дискримінаційні вимоги
Номер:
007c3538939a42efb38f4e662ad13186
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-11-002039-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно Вашого технічного завдання, Вами висувається вимога до робочого об'єму двигуна сміттєвоза не менше 8000см3.
При цьому, висувається вимога до потужності двигуна - не менше 330к.с. Однак, зазначену потужність можуть мати двигуни з меншим об'ємом, що в т.ч. буде значно економити експлуатаційні витрати в майбутніх періодах. У зв'язку з цим, просимо видалити вимогу до об'єму, яка має ознаки дискримінаційного характеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 12:59