-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція 16 Лотів
Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%; Лот№ 4 Вінкристин порошок /розчин для ін’єкцій; Лот №5 Доксорубіцин порошок /ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот№6 Доксорубіцин порошок/ ліофілізат/ концентрат для розчину для інфузій; Лот №7 Дактиноміцин порошок для розчину для ін’єкцій; Лот№8 Етопозид концентрат для розчину для інфузій; Лот№ 9 Іринотекан ін’єкції ; Лот № 10 Карбоплатин ін’єкції; Лот № 11 Месна 400 мг.; Лот № 12 Топотекан ліофілізат для розчину для інфузій; Лот № 13 Цисплатин,концентрат для розчину для інфузій; Лот №14 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 20 мг.; Лот №15 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 100 мг.; Лот № 16 Темозоломід порошок для розчину для інфузій
Торги не відбулися
6 145 061.69
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 117.70 UAH
мін. крок: 0% або 117.70 UAH
Період оскарження:
25.03.2019 09:48 - 20.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР»
Номер:
57acd5801061468c804d5513d89ae135
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000061-a.c4
Назва:
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно з Протоколом № 55 від 24.05.2019 засідання тендерного комітету (далі - Протокол) Замовником було відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» на Лот № 1 Севофлуран, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме відсутня «тендерна пропозиція», яка складена і заповнена за формою, що неведена у Додатку №1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що оголошення про проведення даної процедури закупівлі було оприлюднено відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У зв’язку з цим згідно з частиною 5 статті 28 Закону та вимог Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника від 15.04.2019р., затвердженої рішенням тендерного комітету № 42/1, «замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.».
В Протоколі Замовником не зазначено відповідність тендерної пропозиції Учасника - ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» на Лот № 1 Севофлуран технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідність Учасника - ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» кваліфікаційним критеріям.
Згідно зі статтею 12 Закону «Електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій повинна забезпечувати фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Відповідно до вимог статті 27 Закону:
«У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
2. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
3. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.».
Оскільки документ «Тендерна пропозиція» ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» на Лот №1 Севофлуран» був складений і заповнений за формою, що неведена у Додатку №1 до тендерної документації, та розміщений в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик до кінця строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді, та враховуючи те, що відповідно до Закону зазначений документ є частиною тендерної пропозиції ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та не відноситься до частини тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, чи інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, а відноситься до документу, доступ до якого міг відкритися тільки після завершення аукціону для даної закупівлі, Замовник не може зробити висновок щодо відсутності тендерної пропозиції ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» на Лот № 1 Севофлуран («тендерної пропозиції», яка складена і заповнена за формою, що неведена у Додатку №1 до тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції.docx 27.05.2019 17:02
Дата подачі:
27.05.2019 17:05
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
42542e0f944543e7825579f2a6f2989a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000061-a.a3
Назва:
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-25-000061-a; предмет закупівлі: «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів (Лот №1 Севофлуран; Лот № 2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%; Лот № 4 Вінкристин порошок/ розчин для ін’єкцій; Лот № 5 Доксорубіцин порошок/ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот № 6 Доксорубіцин порошок/ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот № 7 Дактиноміцин порошок для розчину для ін’єкцій; Лот № 8 Етопозид концентрат для розчину для інфузій Лот № 9 Іринотекан ін’єкції ; Лот № 10 Карбоплатин ін’єкції; Лот № 11 Месна 400 мг.; Лот № 12 Топотекан ліофілізат для розчину для інфузій; Лот № 13 Цисплатин, концентрат для розчину для інфузій; Лот №14 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 20 мг.; Лот №15 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 100 мг.; Лот № 16 Темозоломід порошок для розчину для інфузій)», процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Замовником 24.05.2019 р. у публічній системі закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 55 від 24.05.2019 р. засідання тендерного комітету, яким було відхилено тендерні пропозиції Учасника на етапі прекваліфікації за лотами №12, №14, №15 з наступним формулюванням: «тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме відсутня «тендерна пропозиція», яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації. Ціни вказуються з урахуванням вартості всіх податків і зборів (подається в окремому файлі)».
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) містить різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у залежності від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до частини 1 ст. 27 Закону, «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі». У цій же статті Закону зазначено: «Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій».
Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону: «у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом».
Відповідно до частини 1 ст. 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом». Цією ж статтею визначено критерій оцінки для товарів, для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Таким чином, оскільки очікувана вартість даної закупівлі перевищує 133 тисячі євро (для товарів), до оцінки мають бути допущені тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом за результатами розгляду на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, що передує проведенню електронного аукціону. Інформація щодо цін тендерних пропозицій учасників, пропозиції яких не було відхилено Замовником на етапі прекваліфікації, розкривається вже після проведення прекваліфікації (перед початком електронного аукціону), а форми цінових пропозицій стають доступними для розгляду Замовником після проведення електронного аукціону.
Протокол № 55 від 24.05.2019 р., розміщений Замовником за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації, не містить жодного посилання на невідповідність наданих Учасником документів тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації, але за результатами розгляду Замовником прийнято рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника. Це ж стосується і тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі. Форма «Тендерна пропозиція» не відноситься ані до документів, що підтверджують відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям, ані до документів, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам.
Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлений частиною 5 статті 28 Закону (у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону), а саме: Замовник зробив висновок про відсутність форми «Тендерна пропозиція» серед наданих Учасником документів на етапі прекваліфікації, на якому даний документ не має бути розглянутим (він недоступний для перегляду на цьому етапі). Учасником серед документів тендерної пропозиції розміщено в окремому файлі форму «Тендерна пропозиція» (складену і заповнену за формою, наведеною у Додатку №1 до тендерної документації), яка містить точну і повну інформацію про товари, що пропонуються за лотами №12, №14, №15 (по кожному лоту окремо), у якій вказано ціни з урахуванням вартості всіх податків і зборів. Документ в електронній системі закупівель містить позначку «Цінова пропозиція», що не дає можливості оприлюднювати інформацію про запропоновану Учасником ціну до проведення аукціону.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №12, № 14, № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів» є незаконним і безпідставним.
Згідно із ст. 3 Закону одним з принципів здійснення закупівель є об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Всупереч наведеним положенням Закону, Замовник вчинив дії, що нівелюють цей принцип здійснення закупівель.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» прямо суперечать положенню ч. 5 ст. 28 Закону, а також свідчать про порушення Замовником принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Статтею 38 Закону за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону).
Згідно з ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Національним інститутом раку норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.
Враховуючи викладені порушення, допущені Національним інститутом раку при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів»; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-25-000061-a, керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 28, ч. 3 ст. 30 Закону,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у встановлений Законом термін.
2. Виправити порушення порядку розгляду і оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», допущені Замовником, а саме: скасувати Протокол № 55 від 24.05.2019 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
3. Завершити закупівлю відповідно до вимог Закону.
4. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Нац.інститут раку.pdf 27.05.2019 15:03
Дата подачі:
27.05.2019 15:03
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
8182ee2dfdf643eb9e84b3639f70b85e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000061-a.a2
Назва:
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-25-000061-a; предмет закупівлі: «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів (Лот №1 Севофлуран; Лот № 2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%; Лот № 4 Вінкристин порошок/ розчин для ін’єкцій; Лот № 5 Доксорубіцин порошок/ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот № 6 Доксорубіцин порошок/ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот № 7 Дактиноміцин порошок для розчину для ін’єкцій; Лот № 8 Етопозид концентрат для розчину для інфузій Лот № 9 Іринотекан ін’єкції ; Лот № 10 Карбоплатин ін’єкції; Лот № 11 Месна 400 мг.; Лот № 12 Топотекан ліофілізат для розчину для інфузій; Лот № 13 Цисплатин, концентрат для розчину для інфузій; Лот №14 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 20 мг.; Лот №15 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 100 мг.; Лот № 16 Темозоломід порошок для розчину для інфузій)», процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Замовником 24.05.2019 р. у публічній системі закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 55 від 24.05.2019 р. засідання тендерного комітету, яким було відхилено тендерні пропозиції Учасника на етапі прекваліфікації за лотами №12, №14, №15 з наступним формулюванням: «тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме відсутня «тендерна пропозиція», яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації. Ціни вказуються з урахуванням вартості всіх податків і зборів (подається в окремому файлі)».
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) містить різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у залежності від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до частини 1 ст. 27 Закону, «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі». У цій же статті Закону зазначено: «Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій».
Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону: «у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом».
Відповідно до частини 1 ст. 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом». Цією ж статтею визначено критерій оцінки для товарів, для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Таким чином, оскільки очікувана вартість даної закупівлі перевищує 133 тисячі євро (для товарів), до оцінки мають бути допущені тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом за результатами розгляду на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, що передує проведенню електронного аукціону. Інформація щодо цін тендерних пропозицій учасників, пропозиції яких не було відхилено Замовником на етапі прекваліфікації, розкривається вже після проведення прекваліфікації (перед початком електронного аукціону), а форми цінових пропозицій стають доступними для розгляду Замовником після проведення електронного аукціону.
Протокол № 55 від 24.05.2019 р., розміщений Замовником за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації, не містить жодного посилання на невідповідність наданих Учасником документів тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації, але за результатами розгляду Замовником прийнято рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника. Це ж стосується і тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі. Форма «Тендерна пропозиція» не відноситься ані до документів, що підтверджують відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям, ані до документів, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам.
Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлений частиною 5 статті 28 Закону (у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону), а саме: Замовник зробив висновок про відсутність форми «Тендерна пропозиція» серед наданих Учасником документів на етапі прекваліфікації, на якому даний документ не має бути розглянутим (він недоступний для перегляду на цьому етапі). Учасником серед документів тендерної пропозиції розміщено в окремому файлі форму «Тендерна пропозиція» (складену і заповнену за формою, наведеною у Додатку №1 до тендерної документації), яка містить точну і повну інформацію про товари, що пропонуються за лотами №12, №14, №15 (по кожному лоту окремо), у якій вказано ціни з урахуванням вартості всіх податків і зборів. Документ в електронній системі закупівель містить позначку «Цінова пропозиція», що не дає можливості оприлюднювати інформацію про запропоновану Учасником ціну до проведення аукціону.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №12, № 14, № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів» є незаконним і безпідставним.
Згідно із ст. 3 Закону одним з принципів здійснення закупівель є об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Всупереч наведеним положенням Закону, Замовник вчинив дії, що нівелюють цей принцип здійснення закупівель.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» прямо суперечать положенню ч. 5 ст. 28 Закону, а також свідчать про порушення Замовником принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Статтею 38 Закону за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону).
Згідно з ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Національним інститутом раку норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.
Враховуючи викладені порушення, допущені Національним інститутом раку при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів»; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-25-000061-a, керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 28, ч. 3 ст. 30 Закону,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у встановлений Законом термін.
2. Виправити порушення порядку розгляду і оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», допущені Замовником, а саме: скасувати Протокол № 55 від 24.05.2019 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
3. Завершити закупівлю відповідно до вимог Закону.
4. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Нац.інститут раку.pdf 27.05.2019 15:01
Дата подачі:
27.05.2019 15:01
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
9f97ee6e01f1403ba2276894180c9670
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-25-000061-a.a1
Назва:
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-25-000061-a; предмет закупівлі: «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів (Лот №1 Севофлуран; Лот № 2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%; Лот № 4 Вінкристин порошок/ розчин для ін’єкцій; Лот № 5 Доксорубіцин порошок/ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот № 6 Доксорубіцин порошок/ліофілізат/концентрат для розчину для інфузій; Лот № 7 Дактиноміцин порошок для розчину для ін’єкцій; Лот № 8 Етопозид концентрат для розчину для інфузій Лот № 9 Іринотекан ін’єкції ; Лот № 10 Карбоплатин ін’єкції; Лот № 11 Месна 400 мг.; Лот № 12 Топотекан ліофілізат для розчину для інфузій; Лот № 13 Цисплатин, концентрат для розчину для інфузій; Лот №14 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 20 мг.; Лот №15 Темозоломід тверда пероральна лікарська форма 100 мг.; Лот № 16 Темозоломід порошок для розчину для інфузій)», процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Замовником 24.05.2019 р. у публічній системі закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 55 від 24.05.2019 р. засідання тендерного комітету, яким було відхилено тендерні пропозиції Учасника на етапі прекваліфікації за лотами №12, №14, №15 з наступним формулюванням: «тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме відсутня «тендерна пропозиція», яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації. Ціни вказуються з урахуванням вартості всіх податків і зборів (подається в окремому файлі)».
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) містить різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у залежності від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до частини 1 ст. 27 Закону, «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі». У цій же статті Закону зазначено: «Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій».
Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону: «у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом».
Відповідно до частини 1 ст. 28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом». Цією ж статтею визначено критерій оцінки для товарів, для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Таким чином, оскільки очікувана вартість даної закупівлі перевищує 133 тисячі євро (для товарів), до оцінки мають бути допущені тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом за результатами розгляду на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, що передує проведенню електронного аукціону. Інформація щодо цін тендерних пропозицій учасників, пропозиції яких не було відхилено Замовником на етапі прекваліфікації, розкривається вже після проведення прекваліфікації (перед початком електронного аукціону), а форми цінових пропозицій стають доступними для розгляду Замовником після проведення електронного аукціону.
Протокол № 55 від 24.05.2019 р., розміщений Замовником за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації, не містить жодного посилання на невідповідність наданих Учасником документів тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації, але за результатами розгляду Замовником прийнято рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника. Це ж стосується і тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі. Форма «Тендерна пропозиція» не відноситься ані до документів, що підтверджують відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям, ані до документів, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам.
Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлений частиною 5 статті 28 Закону (у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону), а саме: Замовник зробив висновок про відсутність форми «Тендерна пропозиція» серед наданих Учасником документів на етапі прекваліфікації, на якому даний документ не має бути розглянутим (він недоступний для перегляду на цьому етапі). Учасником серед документів тендерної пропозиції розміщено в окремому файлі форму «Тендерна пропозиція» (складену і заповнену за формою, наведеною у Додатку №1 до тендерної документації), яка містить точну і повну інформацію про товари, що пропонуються за лотами №12, №14, №15 (по кожному лоту окремо), у якій вказано ціни з урахуванням вартості всіх податків і зборів. Документ в електронній системі закупівель містить позначку «Цінова пропозиція», що не дає можливості оприлюднювати інформацію про запропоновану Учасником ціну до проведення аукціону.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №12, № 14, № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів» є незаконним і безпідставним.
Згідно із ст. 3 Закону одним з принципів здійснення закупівель є об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Всупереч наведеним положенням Закону, Замовник вчинив дії, що нівелюють цей принцип здійснення закупівель.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» прямо суперечать положенню ч. 5 ст. 28 Закону, а також свідчать про порушення Замовником принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Статтею 38 Закону за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону).
Згідно з ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Національним інститутом раку норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.
Враховуючи викладені порушення, допущені Національним інститутом раку при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 16 Лотів»; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-25-000061-a, керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 28, ч. 3 ст. 30 Закону,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у встановлений Законом термін.
2. Виправити порушення порядку розгляду і оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», допущені Замовником, а саме: скасувати Протокол № 55 від 24.05.2019 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
3. Завершити закупівлю відповідно до вимог Закону.
4. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Нац.інститут раку.pdf 27.05.2019 14:58
Дата подачі:
27.05.2019 14:58