• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лист оцинкований

Лист оцинкований

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2019 16:32 - 16.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Розгляд учасника торгів відбувався з порушенням Стаття 28 ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі", та інших статей Закону. Замовник не може розглядати іншого учасника і приймати рішення, якщо були виявлені порушення закону ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі".

Номер: feba2b8b03c14443a43b85ed2b8a34d2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-001486-b.a6
Назва: Розгляд учасника торгів відбувався з порушенням Стаття 28 ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі", та інших статей Закону. Замовник не може розглядати іншого учасника і приймати рішення, якщо були виявлені порушення закону ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Розгляд учасника торгів відбувався з порушенням Стаття 28 Закону. Відповідно до Стаття 31 ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Були виявлені порушення які не можна виправити. Замовник не може розглядати іншого учасника і приймати рішення, якщо були виявлені порушення закону ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі". Вимога. Скасувати тендер.
Вирішення: Рішення щодо відхилення пропозицій учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають умовам тендерної документації, а також рішення щодо визначення переможця - залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.04.2019 16:05
Підтвердження вирішення: Рішення щодо відхилення пропозицій учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають умовам тендерної документації, а також рішення щодо визначення переможця - залишити без змін.
Вимога
Є відповідь

Порушення строків розгляду пропозицій учасника. Розгляд учасника відбувався з порушенням Стаття 28 Закону

Номер: 6d8b621478a147b2bc4f42be286142c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-001486-b.a5
Назва: Порушення строків розгляду пропозицій учасника. Розгляд учасника відбувався з порушенням Стаття 28 Закону
Вимога:
Розгляд учасника відбувався з порушенням Стаття 28 Закону. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 09.04.19, 16:47 відсторонення іншого учасника відбулося згідно протоколу від 26 бер. 15:35 (22_ПРОТОКОЛ_відхилення_1.doc Повідомлення про рішення 26 бер. 15:35) Замовник не надав протокол про продовження розгляду пропозиції учасника тим самим порушив Закон! Відповідальна особа ПОРУШИЛА Закон України! Стаття 28 ЗАКОН УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" Замовник не оприлюднив повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду пропозиції. Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Вимога. Скасувати тендер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином, розгляд кожної тендерної пропозиції, що була визначена найбільш економічно вигідною відбувався у строки визначені чинним законодавством.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.04.2019 16:00
Підтвердження вирішення: Відповідно до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином, розгляд кожної тендерної пропозиції, що була визначена найбільш економічно вигідною відбувався у строки визначені чинним законодавством.
Вимога
Є відповідь

Протокол № 22/07 від 09.04.2019 р. . Не є дійсним!

Номер: 4d4570d0173241ff90f974d440860fba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-001486-b.a4
Назва: Протокол № 22/07 від 09.04.2019 р. . Не є дійсним!
Вимога:
Протокол № 22/07 від 09.04.2019 р. не відповідає закону України. Не завірені не підписані повноважною особою, членами тендерного комітету! Протокол № 22/07 від 09.04.2019 р. . Не є дійсним! Виникає підозра на зловживання владою деякими посадовими особами. Можливо не всі члени тендерного комітету знають про існування даного "протоколу". Приймаються не законні рішення!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абз. 6 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник, протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490. Формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Таким чином, інформація була оприлюднена замовником в становлений термін, за встановленою формою та з дотриманням вищевказаних вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.04.2019 15:57
Підтвердження вирішення: Відповідно до абз. 6 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник, протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490. Формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Таким чином, інформація була оприлюднена замовником в становлений термін, за встановленою формою та з дотриманням вищевказаних вимог.
Вимога
Є відповідь

Відповідь на вимогу не відповідає раніше указаним «доводам» згідно протоколу.

Номер: eb04f30383fd40faa30bc2ba76ff42cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-001486-b.a3
Назва: Відповідь на вимогу не відповідає раніше указаним «доводам» згідно протоколу.
Вимога:
Наголошуємо, відповідь на вимогу не відповідає раніше указаним «доводам» згідно протоколу № 22/03 від 26.03.2019. А також не відповідає відповіді Замовника згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь повинна містити «відповідь суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Учасник торгів залишає відповідь Замовника на вимогу UA-2019-02-27-000801-b.a1 від 04.04.19, 15:12 без розгляду, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, що і було зроблено замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.04.2019 15:50
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, що і було зроблено замовником.
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі

Номер: 89c9526f0ab24c52af26031d0fd72e44
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-001486-b.a2
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Посадові особи, були прискіпливі в розгляді документів окремих учасників. Данна дія, привела до дискваліфікації учасника торгів, що надав повний пакет документів згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». При тому виконав основну мету проведення конкурсних торгів в забезпеченні раціонального та ефективного використання коштів надали найнижчу ціну!
Вирішення: За результатами звернення ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" було проведено повторне детальне вивчення наданих, у складі тендерної пропозиції учасника, документів. Варто зазначити, що тендерна документація на закупівлю 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист оцинкований) передбачає надання учасником закупівлі ряду документів зазначених у ч. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів передбачених умовами тендерної документації є підставою для відхилення такої пропозиції. Окрім зазначених у протоколі відхилення № 22/03 від 26.03.2019 р. відсутніх документів за результатами повторного вивчення пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"", встановлено невідповідність предмету договору та специфікації наданого договору, а саме – предметом Договору № 126 від 20.07.2016 р. виступає електротехнічне приладдя, в той час як у Додатку №1 до Договору № 126 від 20.07.2016 р. зазначено «лист оцинкований». Враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2019 13:54
Підтвердження вирішення: За результатами звернення ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" було проведено повторне детальне вивчення наданих, у складі тендерної пропозиції учасника, документів. Варто зазначити, що тендерна документація на закупівлю 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист оцинкований) передбачає надання учасником закупівлі ряду документів зазначених у ч. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів передбачених умовами тендерної документації є підставою для відхилення такої пропозиції. Окрім зазначених у протоколі відхилення № 22/03 від 26.03.2019 р. відсутніх документів за результатами повторного вивчення пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"", встановлено невідповідність предмету договору та специфікації наданого договору, а саме – предметом Договору № 126 від 20.07.2016 р. виступає електротехнічне приладдя, в той час як у Додатку №1 до Договору № 126 від 20.07.2016 р. зазначено «лист оцинкований». Враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" залишити без змін.
Вимога
Без відповіді

Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» посадовою особою в складі тендерного комітетом.

Номер: 7420e5e06a414e53a978d97d75f88609
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-001486-b.a1
Назва: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» посадовою особою в складі тендерного комітетом.
Вимога:
Привести розгляд пропозицій учасників тендера (торгів): UA-2019-03-04-001486-b згідно норм чинного законодавства Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо що було зловживання посадовими особами (тендерним комітетом) своїм службовим становищем, владою. що привело до безпідставних дій, по проведенному тендеру : UA-2019-03-04-001486-b ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами "Лист оцинкований". В оцінці пропозиції учасників та подальшого визначення переможця. Вимога.  Скасувати тендер UA-2019-03-04-001486-b замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. п 1. Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.  Винести догану посадовим особам, що прийняли не законне рішення яке привело до дискваліфікації учасника.  Провести розслідування, що до дій посадових осіб (тендерного комітету) Національний університет біоресурсів і природокористування України у використанні службового положення, що до розпорядження державними коштами в особливо значних сумах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.