-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
18830000-6 Захисне взуття (Спеціальне літнє робоче чоловіче взуття)
18830000-6 Захисне взуття (Спеціальне літнє робоче чоловіче взуття)
Завершена
76 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 380.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2019 13:45 - 03.04.2019 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вивога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Номер:
491f89aa7d1a413ea859bbe8e35dcb41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-000909-a.c2
Назва:
Вивога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Єдиною підставою для дискваліфікації ТОВ «Валтекс», про що зазначено у аналітичному висновку, стало наступне: «зразок Товару було отримано 15.04.2019 року за допомогою компанії з організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» (накладна додається). Зразок було отримано з порушенням строків, передбачених документацією допорогової закупівлі, що є підставою для відхиленняі учасника».
На це зауважимо, що згідно з Додатком 1 «Комерційна пропозиція» до Документації: «строк надання зразку готового виробу складає 1 (один) календарний день з дати розкриття пропозицій (аукціону)». Відповідно до Додатку 4 «Технічне завдання» до Документації: «**зразок Товару необхідно надати особисто за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119 або поштовим/кур’єрським відправленням за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119, контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна, (044) 339-24-51».
Так на виконання цих вимог Замовника, викладених у Документації, учасником ТОВ «Валтекс» в межах строку, встановленого Замовником, було надіслано поштовим відправленням за допомогою організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» зразок Товару. Дата відправлення учасником ТОВ «Валтекс» зразка, а саме: 12 квітня 2019 року, підтверджується експрес-накладною № 59000414332379.
Зауважимо, що так як тендерною документацією передбачена можливість надсилання зразка Товару поштовим відправленням, то Замовником безумовно має бути враховано й термін, необхідний на здійснення поштового обігу відправлення.
По-друге: згідно з п. 6.7. Порядку для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді.
Враховуючи викладене, зразки продукції не є складовою пропозиції учасника у розумінні Порядку, отже, або невідповідність наданих зразків, або їх ненадання, або їх несвоєчасне надання тощо не може бути підставою відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту,
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf 17.04.2019 09:25
Дата подачі:
17.04.2019 09:25
Вирішення:
Умовами документації допорогової закупівлі (надалі – Документація) на придбання спеціального літнього робочого чоловічого взуття було передбачено надання зразку готового виробу протягом 1 (одного) календарного дня з дати розкриття пропозицій (аукціону). Дана вимога зазначена в Документації з метою оцінити відповідність запропонованого товару технічним вимогам закупівлі до визначення переможця та до укладання договору. Оскільки по даній закупівлі аукціон відбувся 11.04.2019, то відповідно до умов Документації, учасники повинні були надати зразки не пізніше 12.04.2019. Аукціон завершився о 14:42 за київським часом, тому у всіх учасників була можливість здійснити оформлення поштового або кур’єрського відправлення 11.04.2019 для того, щоб відправлення прибуло до Замовника 12.04.2019. Варто зазначити, що двоє учасників, які брали участь в закупівлі дотримались строків надання зразку та 12.04.2019 від них особисто було отримано зразки запропонованих товарів. Крім того замовник мав беззаперечне право відхилити пропозицію учасника, якщо зразок товару буде наданий з порушенням строків або не наданий взагалі. Абсолютно не погоджуємось з твердженням учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» щодо «...дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України. З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту», адже, навпаки, за рахунок того, що замовником було передбачено умову щодо надання зразку товару, було створено конкурентне середовище для учасників, що дало змогу перемогти в закупівлі тому учаснику, який повністю дотримався всіх вимог закупівлі, Документації та оголошення. Вважаємо вимогу учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» необґрунтованою та безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення орушень у процесі проведення закупівлі
Номер:
e3ea1b2033a1437f80a4d6aa8855c020
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-000909-a.b1
Назва:
Вимога про усунення орушень у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Єдиною підставою для дискваліфікації ТОВ «Валтекс», про що зазначено у аналітичному висновку, стало наступне: «зразок Товару було отримано 15.04.2019 року за допомогою компанії з організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» (накладна додається). Зразок було отримано з порушенням строків, передбачених документацією допорогової закупівлі, що є підставою для відхиленняі учасника».
На це зауважимо, що згідно з Додатком 1 «Комерційна пропозиція» до Документації: «строк надання зразку готового виробу складає 1 (один) календарний день з дати розкриття пропозицій (аукціону)». Відповідно до Додатку 4 «Технічне завдання» до Документації: «**зразок Товару необхідно надати особисто за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119 або поштовим/кур’єрським відправленням за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119, контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна, (044) 339-24-51».
Так на виконання цих вимог Замовника, викладених у Документації, учасником ТОВ «Валтекс» в межах строку, встановленого Замовником, було надіслано поштовим відправленням за допомогою організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» зразок Товару. Дата відправлення учасником ТОВ «Валтекс» зразка, а саме: 12 квітня 2019 року, підтверджується експрес-накладною № 59000414332379.
Зауважимо, що так як тендерною документацією передбачена можливість надсилання зразка Товару поштовим відправленням, то Замовником безумовно має бути враховано й термін, необхідний на здійснення поштового обігу відправлення.
По-друге: згідно з п. 6.7. Порядку для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді.
Враховуючи викладене, зразки продукції не є складовою пропозиції учасника у розумінні Порядку, отже, або невідповідність наданих зразків, або їх ненадання, або їх несвоєчасне надання тощо не може бути підставою відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту,
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf 17.04.2019 09:23
Дата подачі:
17.04.2019 09:23
Вирішення:
Умовами документації допорогової закупівлі (надалі – Документація) на придбання спеціального літнього робочого чоловічого взуття було передбачено надання зразку готового виробу протягом 1 (одного) календарного дня з дати розкриття пропозицій (аукціону). Дана вимога зазначена в Документації з метою оцінити відповідність запропонованого товару технічним вимогам закупівлі до визначення переможця та до укладання договору. Оскільки по даній закупівлі аукціон відбувся 11.04.2019, то відповідно до умов Документації, учасники повинні були надати зразки не пізніше 12.04.2019. Аукціон завершився о 14:42 за київським часом, тому у всіх учасників була можливість здійснити оформлення поштового або кур’єрського відправлення 11.04.2019 для того, щоб відправлення прибуло до Замовника 12.04.2019. Варто зазначити, що двоє учасників, які брали участь в закупівлі дотримались строків надання зразку та 12.04.2019 від них особисто було отримано зразки запропонованих товарів. Крім того замовник мав беззаперечне право відхилити пропозицію учасника, якщо зразок товару буде наданий з порушенням строків або не наданий взагалі. Абсолютно не погоджуємось з твердженням учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» щодо «...дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України. З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту», адже, навпаки, за рахунок того, що замовником було передбачено умову щодо надання зразку товару, було створено конкурентне середовище для учасників, що дало змогу перемогти в закупівлі тому учаснику, який повністю дотримався всіх вимог закупівлі, Документації та оголошення. Вважаємо вимогу учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» необґрунтованою та безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено