-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
4 лота: Лот 1. - Інфузійні розчини – 13 найменувань; Лот 2. – Лікарські засоби різні – 45 найменувань; Лот 3. – Наркотичні засоби та психотропні речовини – 6 найменувань; Лот 4. – Протиінфекційні вакцини, імуномодулятори – 4 найменування
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення
Завершена
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 310.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 310.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2019 16:18 - 04.04.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
запит на зміни
Номер:
c1f89bda7a88401faaf6340fcc44d3f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-23-000043-a.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.doc 26.03.2019 10:10
Дата подачі:
26.03.2019 10:10
Вирішення:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачено надання оригіналу гарантійного листа від виробника (офіційного представника) та/або від імені Учасника.
Довідково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Крім того, лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 несе рекомендаційний характер та не встановлює норму права.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а також наявна можливість надання гарантійного листа від імені самого Учасника. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено