-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А - 95 Євро, Дизельне пальне
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2019 11:24 - 05.04.2019 11:29
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
9e3cceea1ec942fd8311c3dc272d8193
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-01-000539-b.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП»:
Згідно інформації, що оприлюднена в Протоколі засідання тендерного комітету КЗ ЛОР «Львівський обласний протитуберкульозний диспансер», учасника дискваліфіковано з наступних причин:
1) Учасник не надав копію довідки про взяття на облік платника податку
2) Учасник не надав копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
Повідомляємо, що не погоджуємось із причинами дискваліфікації у зв’язку з наступним:
1) Згідно даних, опублікованих на сайті Державної Фіскальної Служби України (http://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/print-292231.html), з 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Для платників податків, яким законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, запроваджується нова довідка про взяття на облік (форма № 34-ОПП).
Такі нововведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1125, який вніс зміни до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників ПДВ.
2) Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міндоходів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 232/25009, на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення).
Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення.
У складі пропозиції учасником було надано копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Зважаючи на вищезазначене – рішення про відхилення було не правомірним.
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи це, ВИМАГАЮ:
Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Фест Моушен Груп».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2019 11:11
Вирішення:
Згідно Розділу п. 6 вимог оголошення про проведення закупівлі учасник у складі пропозиції повинен був надати наступні документи: - копія довідки про взяття на облік платника податку; - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку. На підтвердження даною вимоги учасником не було подано відповідних документів. Натомість у складі пропозиції надано відмінний документ від тих, що вимагалися, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який не вимагався умовами оголошення. Також, у складі пропозиції учасника не подано листа пояснення про причини неподання відповідних документів з посиланням на норми законодавства. Так, пропозиція учасника підлягала відхиленню як така, що не відповідала вимогам документації.
Статус вимоги:
Не задоволено