-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55510000-8 «Послуги їдалень»(забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих лікарні на 150 ліжок)
Торги не відбулися
2 012 101.30
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 061.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 061.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2019 14:24 - 23.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
402fed83645c4265858f1173f863605a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-001607-b.a1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих лікарні на 150 ліжок) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-11-001607-b за адресою www.prozorro.gov.ua.
Керуючись вимогами тендерної документації від 08.02.2019 року (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі прийняло чотири учасники, що підтверджується протоколом № 57 від 05.03.2019р. засідання розгляду тендерної пропозиції (що додається):
№ Учасники Пропозиція
1 ТОВ «Дніпрпродсервіс» 1 629 000,00
2 ТОВ "АРТ-СИНТЕЗ" 1 630 000,00
3 ФОП Невідник Ірина Вікторівна 1 987 000,00
4 ТОВ "ГАРНА СТРАВА" 1 988 000,00
28.02.2019 року о 12 год. 32 хв. був завершений аукціон торгів.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «Після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено тендерну пропозицію ФОП Невідник Ірини Вікторівни на розгляд Замовнику для прийняття рішення. Наступною за ціною була наша тендерна пропозиція - ТОВ "ГАРНА СТРАВА".
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу V встановлено:
«Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Невідник Ірини Вікторівни тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП Невідник Іриною Вікторівною вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення його переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 57 від 05.03.2019р., що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 05.03.2019 року о 16 год. 31 хв.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Невідник Ірини Вікторівни з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП Невідник Ірини Вікторівни переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.
З метою підтвердження невиконання вимог ФОП Невідник Іриною Вікторівною за тендерною документацією інформуємо про відсутність наступних документів та порушення порядку їх оформлення учасником, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Невідник Іриною Вікторівною надано копію свідоцтва про державну реєстрацію. Зазначений документ не відповідає вимогам чинного законодавства, на підставі того, що 7 травня 2011р.набрав чинності Закон №32051, який вніс суттєві зміни до положень адміністративного законодавства, скасувавши свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи — підприємця. Внесено значні зміни до Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» (Закон №755), із тексту якого вилучено і згадку про свідоцтво про держреєстрацію (у Законі на сьогоднішній немає навіть такого поняття).
На сьогоднішній день, кожен суб’єкт господарської діяльності на підтвердження державної реєстрації повинен надавати виписку або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Таким чином, ФОП Невідник Іриною Вікторівною документально не підтверджено повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору та не надано документу, який відповідає діючому законодавству України, а саме, виписки або витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
2. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Невідник Іриною Вікторівною надано Договір про транспортне експедирування. Згідно зазначеного договору, Виконавець (ФОП Солодєєв В.І.) передає Замовнику (ФОП Невідник І.В.) автомобіль в користування для здійснення господарської діяльності безкоштовно. Однак, вказані умови не відповідають вимогам ч. 1 ст. 929 ЦК України, згідно якої за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу. Якщо автомобіль однією стороною передається в користування іншій стороні, то в цьому випадку необхідно оформляти договір (найму) оренди.
Таким чином, ФОП Невідник Іриною Вікторівною не виконані умови тендерної документації, щодо надання договору оренди транспортного засобу (п.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації «Якщо обладнання, автотранспорт або приміщення орендоване, до довідки додаються копії договорів оренди (укладених у відповідності до вимог чинного законодавства) та актів прийому-передачі, чинних на дату її подання.)).
3. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Невідник Іриною Вікторівною не надано копій медичних книжок на кухонних працівників, що є невиконанням умов тендерної документації п. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: («Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з копіями медичних книжок водіїв, експедиторів, кухарів, кухонних працівників, які перелічені Учасником в інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»). Крім цього, в довідці про працівників відповідної кваліфікації ФОП Невідник Іриною Вікторівною не зазначено кухонних працівників.
4. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Невідник Іриною Вікторівною надано лист від Держпродспоживслужби від 29.08.2018р. № 4.4./1819091 щодо державної реєстрації потужності, в якому фактично зазначено, що у вказаного учасника існує зареєстрована потужність.
Таким чином, ФОП Невідник Іриною Вікторівною не виконані умови тендерної документації п. 1 розділу 3 тендерної документації, щодо надання копії рішення про державну реєстрацію Потужностей об’єктів харчоблоків («Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з копією рішення про державную реєстрацію Потужностей об’єктів харчоблоків, із зазначенням реєстраційного номеру потужностей з Державного реєстру потужностей операторів ринку територіального органу компетентного органу, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (із змінами) у порядку та на умовах, встановлених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» від 10.02.2016 № 39»).
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Відповідно до статті 6, частини 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента, визначенні умов договору та порядку його виконання.
Тендерний комітет не має права втручатись та ставити під сумнів порядок виконання таких договорів, якщо одна сторона – Замовник повідомляє про його неухильне якісне виконання згідно відповідного Відгуку до Договору.
Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про визначення переможця ФОП Невідник Ірину Вікторівну.
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією!!!!!! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Отже, Замовник, не відхиливши ФОП Невідник Ірину Вікторівну з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем.
Разом з тим, ми як учасник закупівлі, розуміємо, що усі ці порушення добросовісний Замовник має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень.
Із вищенаведеної інформації випливає, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Невідник Ірину Вікторівну, грубо порушило наші права на розгляд тендерних пропозицій у чесній та добросовісній конкуренції, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів - ФОП Невідник Ірину Вікторівну.
Стверджуємо, що тендерна пропозиція ФОП Невідник Ірини Вікторівни повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ТОВ "ГАРНА СТРАВА" визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015-55510000-8 «Послуги їдалень» (забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих лікарні на 150 ліжок) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-11-001607-b за адресою www.prozorro.gov.ua та,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ФОП Невідник Ірини Вікторівни згідно оприлюдненого протоколу № № 57 від 05.03.2019р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Зобов’язати Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГАРНА СТРАВА".
4. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Додатки:.
1. Cканкопія протоколу № 57 від 05.03.2019р.
2. Сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію ФОП.
3. Сканкопія листа щодо держреєстрації потужності від 29.08.2018р. № 4.4./1819091.
4. Сканкопія довідки про працівників № 2 від 20.02.2019р.
5. Сканкопія договору про транспортне експедирування від 01.02.2019р.
6. Квитанція про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 тис. грн. згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 13 березня 2019 року № 2312.
7. Решта документів розміщенні в системі електронних закупівель «Prozorro» на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua за ідентифікатором закупівлі № UA-2019-02-11-001607-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- CКАРГА В АМКУ.PDF 14.03.2019 11:08
- Свідоцтво про держ.реєстрацію ФОП (2).pdf 14.03.2019 11:08
- Довідка про наявність працівників (1).pdf 14.03.2019 11:08
- Договір про транспортне експедитування (1).pdf 14.03.2019 11:08
- Копія рішення про державну реєстрацію потужностей (1).pdf 14.03.2019 11:08
- Протокол розгляду № 57.pdf 14.03.2019 11:08
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf 14.03.2019 11:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2019 № 2996.pdf 19.03.2019 21:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2019 № 3945.pdf 04.04.2019 23:54
- рішення від 03.04.2019 № 3945.pdf 08.04.2019 21:40
- Пояснення 27.03.2019.docx 28.03.2019 13:50
- Пояснення 2019-03-28_131712.pdf 28.03.2019 13:50
- 2019-04-10_134626.pdf 10.04.2019 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2019 11:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2019 21:40
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2019 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом засідання тендерного комітету КП "Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня", на виконання рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України № 3945-p/пк-пз від 03.04.2019 року, прийнято рішення скасувати рішення тендерного комітету від 05 03.2019 року про визначення фізичної особи-підприємця Невідник Ірини Вікторівни переможцем процедури відкриті торги на закупівлю послуги за кодом: 55510000-8 «Послуги їдалень» (забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих лікарні на 150 ліжок) ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-11-001607-b. (Протокол № 70 від 10.04.2019 року)