• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

УПГГК 18П-181: 45220000-5-Інженерні та будівельні роботи (ТЦСК Реконструкція АСУ ТП УСК та резервуарного парку. Роботи "під ключ").

Строк поставки Устаткування: згідно графіка поставки устаткування, але не більше 120 календарних днів з дати підписання договору. Строки виконання робіт: згідно графіка виконання робіт, але не більше 360 календарних днів з дати підписання договору та передачі ПКД та будівельного майданчика Підряднику.

Завершена

93 154 994.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 863 100.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2018 23:51 - 01.11.2018 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 88aa13c9c17e4586b6734ae12847a436
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-04-003301-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
У до завантаженому робочому проекті, що є частиною тендерної документації (інформації про закупівлю) міститься перелік програмного забезпечення MS Office та SIEMENS, однак відсутня відомість закупівлі ПЗ. В такому випадку тендерна документація є неповною та не дозволяє Учасникам повною мірою визначити свої цінові пропозиції. Також вимагаємо подовження періоду звернень за роз'ясненнями. Станом на 29.10.2018р.значна частина питань відносно закупівлі залишається без відповіді. Термін періоду звернення за роз'ясненнями закінчується 30.10.2018р. У випадку неповноти відповідей Учасники позбавлені права уточнення на такі запитання для досконалого з'ясування обсягів вимог і тендерного завдання. Вимагаємо внести до робочого проекту відомості по закупівлі програмного забезпечення та вважаємо за необхідне подовжити термін періоду звернень за роз’ясненнями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник самостійно виконує закупівлю програмного забезпечення виробництва Siemens і MS Office та передає його підряднику на стадії розробки і впровадження АСУ ТП
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0cbe8f04911b4e858398252153d0b7fc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-04-003301-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
У зв’язку з тим фактом, що до теперішнього часу запитання потенційних учасників торгів щодо надання робочого проекту та технічного завдання на АСК залишилися без відповіді Замовника, наша компанія звертається до організатора закупівлі із вимогою надання зазначених документів у вичерпному обсязі, що необхідно для оцінки обсягів робіт, оцінки матеріалів, тощо. Окрім того, в Додатку 2 до документації «Технічні та якісні характеристики…» п.3 Додаткових вимог зазначено наступне: «У разі запропонування Учасником (потенційним переможцем) заміни устаткування на повний еквівалент та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями згідно наданої ПКД, Учасник повинен погодити дані зміни з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу ПКД у відповідності до чинного Законодавства. Технічні, якісні характеристики аналогічного та/або еквівалентного обладнання мають бути не нижчими ніж характеристики обладнання, що вказане в проектній документації.» Наголошуємо, що без робочого проекту, беручи участь у тендері та пропонуючи устаткування лише на підставі опитувальних аркушів, потенційний учасник не має уяви чи пропонує устаткування, що передбачене проектною документацією, чи пропонує еквівалент проектних рішень. В такому випадку, учасник заздалегідь не має уявлення про потребу (чи відсутність) погодження змін із Замовником та за власний рахунок проведення коригування, погодження та експертизу ПКД у відповідності до чинного Законодавства, аж до моменту отримання погодженого до монтажу робочого проекту. Таким чином, замовник, шляхом утримання від відкритої публікації робочого проекту у складі тендерної документації, створює прямі антиконкурентні дії по відношенню до автора проекту – компанії ТОВ «НГХ Сервіс», яка також має пряму зацікавленість в безпосередній реалізації проекту власними силами . Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, повторно наголошуємо про необхідність додання проектної документації по предмету закупівлі в повному обсязі та подовженню терміну прийому пропозицій для приведення всіх потенційних учасників до рівних умов в процесі підготування власних пропозицій, що є основними принципами прозорості і відкритості електронної системи закупівель PROZORRO. Навмисне укриття інформації з боку Замовника є прямим порушенням та створенням антиконкурентного середовища, що, в свою чергу, є прямою корумпованою складовою в процедурі організації закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Робочий проект розміщений в Розділі Документи
Статус вимоги: Відхилено