• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги центрів і будинків відпочинку

послуги з відпочинку дітей в дитячих оздоровчих закладах узбережжя Чорного моря (Херсонська область) - дитячі путівки

Завершена

243 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 731.10 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 14:31 - 11.03.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на порушення допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі

Номер: 4f0f19f4e4db4ff7a20e2e58e16a8556
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-001049-c.a2
Назва: СКАРГА на порушення допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Тендерним комітетом Управління гуманітарної сфери Малинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) 26 лютого 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-02-26-001049-с та тендерну документацію (далі – Документація) на закупівлю – код ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих таборів-послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку – дитячі путівки) (далі – процедура закупівлі, оскаржувана процедура закупівлі), очікувана вартість закупівлі складає 243 700,00 грн., кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15 березня 2019 року. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до абзацу другого частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: 1. КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» з ціновою пропозицією 208 446,00 грн. 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ-СК» з ціновою пропозицією 208 740,00 грн. 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» з ціновою пропозицією 243 432,00 грн. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). Після автоматичної оцінки пропозицій електронною системою закупівель Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Невідповідність пропозиції КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» умовам тендерної документації полягає у наступному: 1. Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема (далі – цитата з ТД): копії акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону (у разі відсутності акту перевірки надати гарантійний лист, про надання копії, після проходження перевірки). Всупереч даній умові, учасник КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції вищевказані документи, а саме: НЕ НАДАВ копію акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону та НЕ НАДАВ гарантійний лист про надання копії, після проходження перевірки. Натомість, у складі тендерної пропозиції КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» міститься документ – Акт приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та Гарантійний лист про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік. (такі документи взагалі не вимагалися тендерною документацією). Відповідно до розділу І «Загальна документація» примірного переліку документації дитячого оздоровчого закладу оздоровлення та відпочинку, (затвердженого Наказом Мінсім’ямолодьспорту 19.01.2009 №40), кожен заклад повинен мати, зокрема: акт перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону та акт прийому-передачі дитячого закладу. Це зовсім різні документи, що не є тотожними ні за своїм змістом, ні за назвою, і за формою. Неподання документу, який прямо вимагається тендерною документацією або подання замість нього зовсім іншого документу не можна віднести до формальних помилок. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» просить: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих таборів-послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку – дитячі путівки)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-26-001049-с.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.04.2019 19:45
Автор: ТОВ Прибрежний, Панфьоров Ігор Володимирович +380553730753 pribrezhnyj2000@ukr.net http://pribregniy.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога стосовно неправомірного визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.

Номер: 372276c009b548ffa97fceee3dc45f7e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-001049-c.a1
Назва: Вимога стосовно неправомірного визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Вимога:
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема (далі – цитата з ТД): копії акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону (у разі відсутності акту перевірки надати гарантійний лист, про надання копії, після проходження перевірки). Всупереч даній умові, учасник КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції вищевказані документи, а саме: НЕ НАДАВ копію акту перевірки готовності дитячого закладу до оздоровчого сезону або гарантійний лист про надання копії, після проходження перевірки. Натомість, учасником було КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» надано зовсім інший документ, а саме: Акт приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та Гарантійний лист про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік. (який взагалі не вимагався тендерною документацією) НЕПОДАННЯ ДОКУМЕНТУ, який прямо вимагається тендерною документацією або подання замість нього зовсім іншого документу НЕ МОЖНА ВІДНЕСТИ ДО ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК. Не надавши документ, який прямо визначено у тендерній документації, пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо усунути порушення, допущені замовником при проведенні процедури закупівлі та прийняти правомірне рішення. У разі ігнорування - змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень повідомляємо слідуюче. Основні засади державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, повноваження органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, правові, фінансові та організаційні засади утворення і діяльності дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, права, обов'язки та відповідальність усіх учасників процесу визначає Закон України від 04.09.2008 N 375 "Про оздоровлення та відпочинок дітей". Законодавство у сфері оздоровлення та відпочинку дітей складається з Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", цього та інших законів, міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, інших нормативно-правових актів. Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 19 січня 2010 року N 40 затверджено Примірний перелік документації в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Разом з тим з метою вдосконалення облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах наказом МОЗ України від 11.07.2000 року №160 затверджено форми облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах, зокрема форма N 318/0 "Акт прийняття дитячого оздоровчого табору". Акт прийому дитячого оздоровчого табору складається за результатами перевірки готовності оздоровчого закладу згідно соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, затвердженого наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 13.08.2009 №2881 "Про затвердження державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей та Державних санітарних правил і норм "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 Надані учасником КП “Дитячий заклад санаторного типу ‘‘Таврія” Херсонської обласної ради” у складі своєї тендерної пропозиції акта приймання дитячого оздоровчого табору за 2018 рік та гарантійного листа про надання копії Акту приймання закладу на 2019 рік не є підставою дискваліфікувати учасника та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Акт прийому дитячого оздоровчого табору і є основним підтверджуючим документом функціонування оздоровчого закладу.
Статус вимоги: Відхилено