• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вестибюля і фойє КЗВО ЖБФК.

Обсяг, кількість та види виконання робіт визначено в Додатку № 1 до документації допорогової закупівлі, технічна специфікація - Додаток № 2, форма тендерної пропозиції Додаток № 3, проект договору Додаток № 4.

Торги відмінено

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2019 10:30 - 08.04.2019 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дій Замовника

Номер: 6cf89585b0c94c708f6be17b1a5bed8f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-000546-b.b3
Назва: Щодо дій Замовника
Вимога:
ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» уважно вивчила рішення Комунального закладу вищої освіти «Житомирський базовий фармацевтичний коледж» Житомирської обласної ради (далі-Замовник) про відхилення пропозиції учасника від 17.04.2019 та про визначення переможця від 17.04.2019 в закупівлі UA-2019-04-02-000546-b та надає свої зауваження. Інформуємо, що в зазначених рішеннях не зазначено, ким вони приймалися, тобто орган Замовника , який уповноважено проводити оцінку тендерних пропозицій, посадових осіб учасника, які приймали таке рішення, результати їх голосування (у разі, якщо орган-колегіальний), тому ми залишаємо за собою право розцінювати ці рішення як такі, які оформлені неналежним чином. Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181) затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі – Правила). Так, пп. 4 п. 1 розділу 1 визначає, що право на видання певного виду розпорядчого документа (постанови, рішення, наказу, розпорядження) закріплюється у положенні (статуті) установи і зумовлюється правовим статусом установи та порядком прийняття управлінських рішень (на підставі єдиноначальності або колегіальності). В установах, що діють на основі колегіальності, їх керівники мають право приймати єдиноначальні рішення з вузьких питань і видавати в межах своєї компетенції інші види розпорядчих документів. Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55 передбачено, що входить до складу реквізитів документу. Зокрема, підпис складається з назви посади особи, яка підписує документ (повної, якщо документ надруковано не на бланку, скороченої - на документі, надрукованому на бланку), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища. Якщо документ підписують кілька (дві або більше) осіб, то їхні підписи розташовують один під одним відповідно до підпорядкованості посадових осіб. Ураховуючи викладене, ми не можемо розглядати розміщені Замовником рішення як такі, що відповідають встановленим вимогам до документів, оскільки не дотримано умов щодо обов’язкових реквізитів документа, зокрема, не зазначено осіб, які відповідальні за їх прийняття, та відсутня впевненість, що дані рішення були підтримані та підписані відповідними посадовими особами Замовника та взагалі приймалися відповідно до встановленого порядку. Щодо вимоги надання довідки (оригінал або завіреної копії) про наявність або відсутність судимості у службової (посадової) особи учасника (керівника та/або особи підписанта у відповідності до Статуту, видану відповідним структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України з датою видачі не більше місячної давнини відносно дати публікації оголошення про проведення закупівлі або більш пізньої дати інформуємо про таке. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженому наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890, передбачено, що надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту, про що було поінформовано Замовника листом від 10.04.2019 № 219. Так, Замовником закупівля була оголошена 02.04.2019, та передбачала подання пропозицій до 12.04.2019 включно, що становить термін, значно менший, ніж передбачено в зазначеному вище наказі Міністерства внутрішніх справ України. Це наводить на думку, що таку довідку могли надати лише учасники закупівлі, які заздалегідь були поінформовані Замовником, що дана закупівля буде оголошена, та в ній буде обов’язкова вимога щодо надання такої довідки, а ураховуючи що закупівля –допорогова та термін на підготовку документації обмежений фактично 10 календарними днями, інші учасники не зможуть її вчасно отримати та формально не виконають вимоги щодо оформлення документів, що дозволить їх дискваліфікувати і таким чином буде можливість визначити переможцем саме Учасника, який знав про викладене вище. Щодо надання довідки, виданої з банківської установи (де відкриті рахунки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами інформуємо про таке. В п. 17 Оголошенні про проведення допорогових торгів Замовника зазначено, що Учасник подає: «Довідка видані з банківської установи (де відкриті рахунки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше дати публікації оголошення», тобто передбачено подання довідки (не «довідок») в однині та з однієї банківської установи (не банківських установ) в однині. Тобто з даного тексту видно, що необхідно надати одну довідку з однієї банківської установи де відкриті рахунки. Інформуємо, що ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» має по одному рахунку в двох банках, проте дотрималося даної вимоги, надавши довідку АТ КБ «Приватбанк» від 11.04.2019 за № 190411SU12481503, так як вимагалася одна довідка з однієї банківської установи. Водночас, з метою максимальної відкритості інформації щодо нашого підприємства, в складі своєї пропозиції було надано лист № 220 від 10.04.2019 з поясненням щодо додаткового надання інформації з даного питання, що і було виконано. З питання пропозиції ПАТ «Кмитівський майстер» повідомляємо про таке. Щодо визначення пропозиції ПАТ «Кмитівський майстер»більш економічно вигідно інформуємо, що Замовником було визначено Загальні нецінові критерії, як то строк виконання робіт та гарантійний термін. В Оголошенні про проведення допорогових торгів Замовника зазначено, що «При проведенні даної допорогової закупівлі замовником при оцінці пропозицій, окрім ціни буде враховано нецінові критерії, а саме строк виконання робіт/виконання робіт:- більше 63 робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів) – 0%; до 63 робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів) – 5%; до 53 робочих днів і менше (без врахування вихідних та святкових днів) – 10%; та гарантійний термін: менше 6 місяців – 0%; від 6 до 8 місяців – 5%; від 9 до 12 місяців – 10%». В листі від 10.04.2019 № 212 своєї пропозиції нами було зазначено строк виконання робіт - до 53 робочих днів і менше(без врахування вихідних та святкових днів), це ж зазначено в листі від 10.04.2019 № 227. Щодо гарантійного терміну у 2 роки, який ніби то надає ПАТ «Кмитівський майстер», та про що йдеться у Рішенні про відхилення пропозиції учасника від 17.04.2019 (далі-Рішення), зазначимо, що у 5.1 п. 5 Проекту договору, який надало зазначене товариство у складі своєї пропозиції, зазначено, що «Виконавець гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації приміщення на протязі одного року з моменту підписання акта виконаних робіт. На недоробки, виявлені в цей період, складається дефектний акт за підписом обох сторін. В акті приводиться перелік недоробок і терміни їх усунення.», що суперечить листу товариства від 05.04.2019 № 20. Однак, ураховуючи, що термін гарантії буде обчислюватися виходячи від зазначеного в договорі, і договір є документом, за яким на переможця закупівлі покладаються певні зобов’язання, вважаємо, що у своєму Рішенні Замовником було подано неправдиву інформацію з цього приводу. Також у вимогах Замовника до гарантійного терміну, зазначених ним у документах закупівлі, гарантія більше 1 року не вимагається, тому не може бути підставою для ухвалення будь-яких рішень. Водночас, посилання на «незаповнені полі» в приведеній ціні закупівлі як на технічну помилку в своєму Рішенні, можна вважати таким, що порушує встановлені самим Замовником правила проведення даної закупівлі, адже це не можна розцінювати як «технічну помилку», так як від цього залежить весь процес і результат закупівлі. В той же час, подаючи свою пропозицію, Учасники самі зазначають ціну, в тому числі і приведену. До оголошення результатів торгів всі Учасники закупівлі бачать лише приведену ціну, а фактична залишається невідомою. Тому посилатися в даному випадку на «технічну помилку» вважаємо неприпустимим, адже це спотворює всі результати торгів. Також ПАТ «Кмитівський майстер» у своїй пропозиції не подало, відповідно до вимог Оголошення про проведення допорогових торгів Замовника, більшість передбачених документів, а саме: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: наказ(розпорядження) та копія протоколу установчих(загальних) зборів); 2. Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити(місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити) - керівництво(посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів) 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з датою не раніше дати публікації оголошення про закупівлю; 4. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, яких учасник планує залучити до виконання договору; 5. Довідка про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у технічному завданні складена за формою; 6. Інформаційна довідка, складена за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та техніки необхідного для виконання робіт та матеріально – технічної бази; 7. Довідка з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічного договору з виконання робіт за бюджетні кошти Учасником протягом 2017-2018 років з зазначенням дати укладання договору ( до довідки додають копії договорів і довідок форми КБ-3 і з позитивними відгуками від Замовника у кількості - не менше двох); 8. Гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу; 9. Оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана органом Державної податкової служби України або роздрукована довідка, отримана через систему електронної звітності за запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірена підписом та печаткою (у разі наявності) видану не раніше дати публікації оголошення (до речі, що зазначено також як підставою дискваліфікації Замовником ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.»); 10. Довідка у довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах, перелік яких встановлений Кабінетом Міністрів України; 11. Лист - погодження учасника з основними умовами договору; 12. Гарантійний лист учасника, який підтверджує, що за вимогою замовника, учасник надасть замовнику усі вищезазначені документи у паперовому вигляді, оформлені належним чином, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі; 13. Лист-згода на обробку персональних даних; 14. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без субпідряду; 15. Кошторисна документація в складі: - договірна ціна - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту; - локальні кошториси - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; 16. Лист щодо гарантійних зобов’язань підприємства/фізичної-особи підприємця за якість робіт та строки їх виконання; 17. Лист-погодження з технічним завданням. Також незрозуміло інформацію, наведену у п. 1 довідки ПАТ «Кмитівський майстер», яка не містить вихідних (вихідного номеру, дати, кому адресується), а саме: «що учасник не пропонує не дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі». Ураховуючи викладене, вимагаємо: 1. привести у відповідність обидва рішення щодо даної закупівлі (не зрозуміло якого органу або посадової особи Замовника та оприлюднити їх належним чином; 2. Надати ґрунтовні пояснення щодо всієї інформації, викладеної вище; 3. Привести рішення Замовника у відповідність до чинного законодавства та встановлених їм же самим вимог; 4. Відмінити результати кваліфікації ПАТ «Кмитівський майстер», документація якого ні в якій мірі не відповідає вимогам Замовника; 5. Переглянути результати закупівлі. Також інформуємо, що ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» у разі ігнорування зазначених вимог залишає за собою право звернутися до органу управління Замовника-Житомирської обласної ради з наданням копії даного листа.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне. 1. Стосовно «що в зазначених рішеннях не зазначено, ким вони приймалися…» Відповідно до статті 6 «Електронний підпис» Закону України про електронний підпис та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа використовується електронний підпис. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих підписів регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги», в пункті 2 статті 12 якого зазначено що електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Це підтверджує і наказ Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 р. в якому прямо визначені форми документів, на які обов’язково накладається електронний цифровий підпис. До того ж, в електронній системі закупівель Проззоро існує комплексна система захисту інформації, яка має відповідний сертифікат з підтвердженою відповідністю згідно з вимогами законодавства у сфері захисту інформації. Технічні стандарти системи Проззоро забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від замовників та від учасників, і саме тому для забезпечення ідентифікації замовника та учасника є використання електронного цифрового підпису. Рішення вказані Вами, підписані уповноваженою особою з проведення допорогових закупівель, а саме секретарем тендерного комітету Швалюком Ярославом Валерійовичем, згідно покладених на нього обов’язків передбачених Положенням КЗВО ЖБФК про тендерний комітет та уповноважену особу з проведення допорогових закупівель, шляхом накладання електронного цифрового підпису та завантажені у системі Проззоро відповідають вимогам вищевказаних законодавчих актів. Перевірку накладеного електронного цифрового підпису можливо здійснити за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 2. Стосовно «щодо надання довідки, виданої з банківської установи (де відкриті рахунки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами…». Відповідно до п. 6.5. Порядку здійснення допорогових закупівель у період уточнень Користувачі Системи (в тому числі Учасники) мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі. Таким чином, у разі якщо Ви, як учасник, який має намір подати пропозицію, не погоджувалися з вимогами документації допорогової закупівлі або мали пропозиції стосовно внесення змін до документації, мали змогу звернутись до замовника щодо внесення змін документації або задати уточнюючі питання стосовно закупівлі – це стосується і довідки про несудимість, і відмінювання довідка довідки про відкриті банківські рахунки. Проте своїм правом Ви не скористалися та з питаннями чи пропозиціями щодо внесення змін до документації допорогової закупівлі у строки встановлені п. 6.5. Порядку здійснення допорогових закупівель до Замовника – не зверталися та проігнорували пункт 12.2 документації допорогової закупівлі де встановлено застереження, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує Замовник відповідно до документації допорогової закупівлі, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам даної закупівлі, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення пропозиції. Всі користувачі системи є в рівних умовах і правах та мають однаковий доступ до інформації розміщеної в системі Проззоро. 3. Стосовно «Щодо визначення пропозиції ПАТ «Кмитівський майстер»більш економічно вигідною…». Дійсно ПАТ «Кмитівський майстер» в Ціновій пропозиції вказано 2 роки гарантії, а в проекті договору 1 рік гарантії, проте це не означає, що договір вже є підписаним. Окрім того Вами звертається увага на строки виконання та гарантії, навіть врахувавши Ваші зауваження, дані показники в обох пропозиціях стають однаковими. Проте важливим для бюджетної організації є економія коштів та ефективність, одним з основних принципів здійснення допорогових закупівель визначених в п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель є максимальна економія та ефективність, а фактична різниця в цінових пропозиціях учасників становить 63417,31 грн. 4. Стосовно «Також ПАТ «Кмитівський майстер» у своїй пропозиції не подало, відповідно до вимог Оголошення про проведення допорогових торгів Замовника, більшість передбачених документів» Ви як користувач системи можете вільно завантажити та переглянути файл «Цінова пропозиція (1)» завантажений Учасником ПАТ «Кмитівський майстер» в системі Проззоро, де зможете знайти необхідні документи передбачені п. 12.1 документації допорогової закупівлі зазначені Замовником. Даний файл містить 50 відсканованих сторінок, зокрема: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: наказ(розпорядження) та копія протоколу установчих(загальних) зборів) – сторінки 2, 3, 4 вищевказаного документу за вих. № 20/2 від 05.04.2019 року. 2. Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити(місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити) - керівництво(посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів) – сторінка 5 вищевказаного документу за вих. № 20/12 від 05.04.2019 року. 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з датою не раніше дати публікації оголошення про закупівлю – сторінки 6-8 вищевказаного документу. 4. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, яких учасник планує залучити до виконання договору – сторінка 9 вищевказаного документу за вих. № 20/10 від 05.04.2019 року. 5. Довідка про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у технічному завданні складена за формою – сторінка 10 вищевказаного документу за вих. № 20/9 від 05.04.2019 року. 6. Інформаційна довідка, складена за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та техніки необхідного для виконання робіт та матеріально – технічної бази – сторінки 11 - 13 вищевказаного документу за вих. № 20/8 від 05.04.2019 року. 7. Довідка з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічного договору з виконання робіт за бюджетні кошти Учасником протягом 2017-2018 років з зазначенням дати укладання договору ( до довідки додають копії договорів і довідок форми КБ-3 і з позитивними відгуками від Замовника у кількості - не менше двох) –сторінки 15 - 23 вищевказаного документу за вих. № 20/20 від 05.04.2019 року. 8. Гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу – сторінка 24 вищевказаного документу за вих. № 20/2 від 05.04.2019 року. 9. Оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана органом Державної податкової служби України або роздрукована довідка, отримана через систему електронної звітності за запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірена підписом та печаткою (у разі наявності) видану не раніше дати публікації оголошення (до речі, що зазначено також як підставою дискваліфікації Замовником ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.») – сторінка 27 вищевказаного документу за вих. № 4480/6/06-30-51-17 від 04.04.2019 року. 10. Довідка у довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах, перелік яких встановлений Кабінетом Міністрів України – сторінка 28 вищевказаного документу за вих. № 20/3 від 05.04.2019 року. 11. Лист-погодження учасника з основними умовами договору – сторінка 29 вищевказаного документу за вих. № 20/1 від 05.04.2019 року. 12. Гарантійний лист учасника, який підтверджує, що за вимогою замовника, учасник надасть замовнику усі вищезазначені документи у паперовому вигляді, оформлені належним чином, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі – сторінка 30 вищевказаного документу за вих. № 20/4 від 05.04.2019 року. 13. Лист-згода на обробку персональних даних – сторінка 31 вищевказаного документу за вих. № 20/7 від 05.04.2019 року. 14. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без субпідряду – сторінка 32 вищевказаного документу за вих. № 20/6 від 05.04.2019 року. 15. Кошторисна документація в складі: - договірна ціна - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту; - локальні кошториси - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку – сторінки 33-45 вищевказаного документу. 16. Лист щодо гарантійних зобов’язань підприємства/фізичної-особи підприємця за якість робіт та строки їх виконання – сторінка 46 вищевказаного документу за вих. № 20/7 від 05.04.2019 року 17. Лист-погодження з технічним завданням. – сторінка 49 вищевказаного документу. 5. Стосовно «Також незрозуміло інформацію, наведену у п. 1 довідки ПАТ «Кмитівський майстер», яка не містить вихідних (вихідного номеру, дати, кому адресується), а саме: «що учасник не пропонує не дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі»». Якщо Ви уважно прочитали абзац 1 вищевказаної Довідки «на виконання вимог ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» дана довідка на оцінку пропозицій ніякого впливу не має, оскільки не стосується ні допорогової закупівлі (ст. 17 стосується Закону України «Про публічні закупівлі» та процедур передбачених даним законом), ні документів які вимагав Замовник під час оголошення закупівлі. Підпунктом 17 пункту 12.1. документації допорогової закупівлі Учасники мають право подавати інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції, надавши дану довідку У;часник скористався положеннями даного підпункту. 6. Стосовно «Водночас, посилання на «незаповнені полі» в приведеній ціні закупівлі як на технічну помилку…» з даним зауваженням Замовник повністю погоджується, і Ви дійсно слушно зауважуєте, що подаючи свою пропозицію, Учасники самі зазначають ціну, в тому числі і приведену. До оголошення результатів торгів всі Учасники закупівлі бачать лише приведену ціну, а фактична залишається невідомою. Тому посилання Приватного акціонерного товариства «КМИТІВСЬКИЙ МАЙСТЕР» в даному випадку на «технічну помилку» є неприпустимим, адже це спотворює результати торгів. Враховуючи вищевказане з метою дотримання вимог пункту 6.2. Порядку допорогових закупівель, інформація зазначена у Вашій вимозі буде врахована під час перегляду рішення про визначення переможця від 17.04.2019 та результатів допорогової закупівлі в цілому. Відповідь на вимогу надана в строки та порядку передбаченому пунктом 9.2. Порядку допорогових закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.04.2019 16:25
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень в сфері закупівель (№UA-2019-04-02-000546-b)

Номер: ecc41e1896504302a54d92b6467e172d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-000546-b.a1
Назва: Вимога про усунення порушень в сфері закупівель (№UA-2019-04-02-000546-b)
Вимога:
ПрАТ «Кмитівський майстер» ознайомившись з тендерною пропозицією ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД у допороговій закупівлі(№UA-2019-04-02-000546-b), яка перебуває наразі на розгляді у Замовника, виявлено порушення її вимог в частині надання документів згідно Тендерної документації: 1. В порушення вимог п. 16. учасником надано довідку (оригінал або нотаріально завірена копія) про наявність або відсутність судимості у службової (посадової) особи учасника (керівника та/або особи підписанта у відповідності до Статуту), видану відповідним структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України від 26.03.2018, проте документацією було встановлено вимогу надання довідки з датою видачі не більше місячної давнини відносно дати публікації оголошення про проведення закупівлі або більш пізнішої дати. Таким чином, учасником не виконано дану вимогу. 2. В порушення вимог п. 17. учасником надано довідку довідку видану з банківської установи (де відкриті рахунки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами від 29.03.2019, проте документацією було встановлено вимогу надання довідки видану не раніше дати публікації оголошення. Таким чином, учасником не виконано дану вимогу. Документи подані після строку встановленого в п. 14.2. документації «Дата та час закінчення подання пропозицій: 12.04.2019 р. 12:00.» замовником не приймаються до розгляду. Чітко визначено в 12.1., що Учасник повинен на етапі подання пропозицій до початку проведення аукціону надати, розмістити на електронному майданчику, в електронному (відсканованому) вигляді (у форматі «.pdf», «.jpeg») в складі своєї пропозиції документи*. Тобто, оновлена пропозиція подана після закінчення строку подання є такою, що суперечить вимогам Замовника. Крім того, пунктом 12.2 Замовником було встановлено в документації застереження, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує Замовник відповідно до документації допорогової закупівлі, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам даної закупівлі, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення пропозиції. Пропозиції учасників електронних торгів відхиляються у випадку, якщо учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні та документації про проведення процедури електронних торгів. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам допорогової закупівлі. Також окремо, звертаємо увагу на пропозицію ПраТ «Кмитівський майстер». Дана пропозиція є економічно вигіднішою та виконані всі вимоги Замовника у відповідності до оголошення документації Замовника, в тому числі по строку виконання робіт (до 20 червня 2019 з правом дострокового виконання) та гарантійному терміну (2роки)., що вбачається з документів наданих на паперових носіях завантажених через систему Прозорро в строк передбачений документацією. Незаповнення полів в приведеній ціні закупівлі є технічною помилкою. Економія по закупівлі Замовника при визначенні переможцем ПраТ «Кмитівський майстер» від очікуваної вартості складає 89 510 грн. з ПДВ, а від пропозиції іншого учасника 63417,31. Цінова пропозиція ПраТ «Кмитівський майстер» є остаточною в сумі 260 490,00 грн. з ПДВ та коригуванню в сторону збільшення не підлягає. !!! Водночас повідомляємо, що згідно діючого законодавства України ЗУ «Про місцеве самоврядування» (Стаття 62. Участь держави у формуванні доходів місцевих бюджетів. Держава фінансово підтримує місцеве самоврядування, бере участь у формуванні доходів місцевих бюджетів, здійснює контроль за законним, доцільним, економним, ефективним витрачанням коштів та належним їх обліком. .) Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити пропозицію учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі, та визначити переможцем ПрАТ «Кмитівський майстер»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваші зауваження стосовно пропозиції Приватного підприємства «КОМПАНІЯ СПЕЦРЕМБУД» будуть враховані при розгляді даної пропозиції щодо її відповідності вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі № UA-2019-04-02-000546-b
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дій Замовника

Номер: 61e6e5c84c9a4fbd83941de62ee071fb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-02-000546-b.a2
Назва: Щодо дій Замовника
Вимога:
ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» уважно вивчила рішення Комунального закладу вищої освіти «Житомирський базовий фармацевтичний коледж» Житомирської обласної ради (далі-Замовник) про відхилення пропозиції учасника від 17.04.2019 та про визначення переможця від 17.04.2019 в закупівлі UA-2019-04-02-000546-b та надає свої зауваження. Інформуємо, що в зазначених рішеннях не зазначено, ким вони приймалися, тобто орган Замовника , який уповноважено проводити оцінку тендерних пропозицій, посадових осіб учасника, які приймали таке рішення, результати їх голосування (у разі, якщо орган-колегіальний), тому ми залишаємо за собою право розцінювати ці рішення як такі, які оформлені неналежним чином. Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181) затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі – Правила). Так, пп. 4 п. 1 розділу 1 визначає, що право на видання певного виду розпорядчого документа (постанови, рішення, наказу, розпорядження) закріплюється у положенні (статуті) установи і зумовлюється правовим статусом установи та порядком прийняття управлінських рішень (на підставі єдиноначальності або колегіальності). В установах, що діють на основі колегіальності, їх керівники мають право приймати єдиноначальні рішення з вузьких питань і видавати в межах своєї компетенції інші види розпорядчих документів. Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55 передбачено, що входить до складу реквізитів документу. Зокрема, підпис складається з назви посади особи, яка підписує документ (повної, якщо документ надруковано не на бланку, скороченої - на документі, надрукованому на бланку), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища. Якщо документ підписують кілька (дві або більше) осіб, то їхні підписи розташовують один під одним відповідно до підпорядкованості посадових осіб. Ураховуючи викладене, ми не можемо розглядати розміщені Замовником рішення як такі, що відповідають встановленим вимогам до документів, оскільки не дотримано умов щодо обов’язкових реквізитів документа, зокрема, не зазначено осіб, які відповідальні за їх прийняття, та відсутня впевненість, що дані рішення були підтримані та підписані відповідними посадовими особами Замовника та взагалі приймалися відповідно до встановленого порядку. Щодо вимоги надання довідки (оригінал або завіреної копії) про наявність або відсутність судимості у службової (посадової) особи учасника (керівника та/або особи підписанта у відповідності до Статуту, видану відповідним структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України з датою видачі не більше місячної давнини відносно дати публікації оголошення про проведення закупівлі або більш пізньої дати інформуємо про таке. Відповідно до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженому наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890, передбачено, що надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту, про що було поінформовано Замовника листом від 10.04.2019 № 219. Так, Замовником закупівля була оголошена 02.04.2019, та передбачала подання пропозицій до 12.04.2019 включно, що становить термін, значно менший, ніж передбачено в зазначеному вище наказі Міністерства внутрішніх справ України. Це наводить на думку, що таку довідку могли надати лише учасники закупівлі, які заздалегідь були поінформовані Замовником, що дана закупівля буде оголошена, та в ній буде обов’язкова вимога щодо надання такої довідки, а ураховуючи що закупівля –допорогова та термін на підготовку документації обмежений фактично 10 календарними днями, інші учасники не зможуть її вчасно отримати та формально не виконають вимоги щодо оформлення документів, що дозволить їх дискваліфікувати і таким чином буде можливість визначити переможцем саме Учасника, який знав про викладене вище. Щодо надання довідки, виданої з банківської установи (де відкриті рахунки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами інформуємо про таке. В п. 17 Оголошенні про проведення допорогових торгів Замовника зазначено, що Учасник подає: «Довідка видані з банківської установи (де відкриті рахунки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше дати публікації оголошення», тобто передбачено подання довідки (не «довідок») в однині та з однієї банківської установи (не банківських установ) в однині. Тобто з даного тексту видно, що необхідно надати одну довідку з однієї банківської установи де відкриті рахунки. Інформуємо, що ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» має по одному рахунку в двох банках, проте дотрималося даної вимоги, надавши довідку АТ КБ «Приватбанк» від 11.04.2019 за № 190411SU12481503, так як вимагалася одна довідка з однієї банківської установи. Водночас, з метою максимальної відкритості інформації щодо нашого підприємства, в складі своєї пропозиції було надано лист № 220 від 10.04.2019 з поясненням щодо додаткового надання інформації з даного питання, що і було виконано. З питання пропозиції ПАТ «Кмитівський майстер» повідомляємо про таке. Щодо визначення пропозиції ПАТ «Кмитівський майстер»більш економічно вигідно інформуємо, що Замовником було визначено Загальні нецінові критерії, як то строк виконання робіт та гарантійний термін. В Оголошенні про проведення допорогових торгів Замовника зазначено, що «При проведенні даної допорогової закупівлі замовником при оцінці пропозицій, окрім ціни буде враховано нецінові критерії, а саме строк виконання робіт/виконання робіт:- більше 63 робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів) – 0%; до 63 робочих днів (без врахування вихідних та святкових днів) – 5%; до 53 робочих днів і менше (без врахування вихідних та святкових днів) – 10%; та гарантійний термін: менше 6 місяців – 0%; від 6 до 8 місяців – 5%; від 9 до 12 місяців – 10%». В листі від 10.04.2019 № 212 своєї пропозиції нами було зазначено строк виконання робіт - до 53 робочих днів і менше(без врахування вихідних та святкових днів), це ж зазначено в листі від 10.04.2019 № 227. Щодо гарантійного терміну у 2 роки, який ніби то надає ПАТ «Кмитівський майстер», та про що йдеться у Рішенні про відхилення пропозиції учасника від 17.04.2019 (далі-Рішення), зазначимо, що у 5.1 п. 5 Проекту договору, який надало зазначене товариство у складі своєї пропозиції, зазначено, що «Виконавець гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації приміщення на протязі одного року з моменту підписання акта виконаних робіт. На недоробки, виявлені в цей період, складається дефектний акт за підписом обох сторін. В акті приводиться перелік недоробок і терміни їх усунення.», що суперечить листу товариства від 05.04.2019 № 20. Однак, ураховуючи, що термін гарантії буде обчислюватися виходячи від зазначеного в договорі, і договір є документом, за яким на переможця закупівлі покладаються певні зобов’язання, вважаємо, що у своєму Рішенні Замовником було подано неправдиву інформацію з цього приводу. Також у вимогах Замовника до гарантійного терміну, зазначених ним у документах закупівлі, гарантія більше 1 року не вимагається, тому не може бути підставою для ухвалення будь-яких рішень. Водночас, посилання на «незаповнені полі» в приведеній ціні закупівлі як на технічну помилку в своєму Рішенні, можна вважати таким, що порушує встановлені самим Замовником правила проведення даної закупівлі, адже це не можна розцінювати як «технічну помилку», так як від цього залежить весь процес і результат закупівлі. В той же час, подаючи свою пропозицію, Учасники самі зазначають ціну, в тому числі і приведену. До оголошення результатів торгів всі Учасники закупівлі бачать лише приведену ціну, а фактична залишається невідомою. Тому посилатися в даному випадку на «технічну помилку» вважаємо неприпустимим, адже це спотворює всі результати торгів. Також ПАТ «Кмитівський майстер» у своїй пропозиції не подало, відповідно до вимог Оголошення про проведення допорогових торгів Замовника, більшість передбачених документів, а саме: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: наказ(розпорядження) та копія протоколу установчих(загальних) зборів); 2. Довідка складена в довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити(місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити) - керівництво(посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів) 3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з датою не раніше дати публікації оголошення про закупівлю; 4. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, яких учасник планує залучити до виконання договору; 5. Довідка про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у технічному завданні складена за формою; 6. Інформаційна довідка, складена за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та техніки необхідного для виконання робіт та матеріально – технічної бази; 7. Довідка з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічного договору з виконання робіт за бюджетні кошти Учасником протягом 2017-2018 років з зазначенням дати укладання договору ( до довідки додають копії договорів і довідок форми КБ-3 і з позитивними відгуками від Замовника у кількості - не менше двох); 8. Гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу; 9. Оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана органом Державної податкової служби України або роздрукована довідка, отримана через систему електронної звітності за запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірена підписом та печаткою (у разі наявності) видану не раніше дати публікації оголошення (до речі, що зазначено також як підставою дискваліфікації Замовником ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.»); 10. Довідка у довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах, перелік яких встановлений Кабінетом Міністрів України; 11. Лист - погодження учасника з основними умовами договору; 12. Гарантійний лист учасника, який підтверджує, що за вимогою замовника, учасник надасть замовнику усі вищезазначені документи у паперовому вигляді, оформлені належним чином, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі; 13. Лист-згода на обробку персональних даних; 14. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без субпідряду; 15. Кошторисна документація в складі: - договірна ціна - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту; - локальні кошториси - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; 16. Лист щодо гарантійних зобов’язань підприємства/фізичної-особи підприємця за якість робіт та строки їх виконання; 17. Лист-погодження з технічним завданням. Також незрозуміло інформацію, наведену у п. 1 довідки ПАТ «Кмитівський майстер», яка не містить вихідних (вихідного номеру, дати, кому адресується), а саме: «що учасник не пропонує не дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі». Ураховуючи викладене, вимагаємо: 1. привести у відповідність обидва рішення щодо даної закупівлі (не зрозуміло якого органу або посадової особи Замовника та оприлюднити їх належним чином; 2. Надати ґрунтовні пояснення щодо всієї інформації, викладеної вище; 3. Привести рішення Замовника у відповідність до чинного законодавства та встановлених їм же самим вимог; 4. Відмінити результати кваліфікації ПАТ «Кмитівський майстер», документація якого ні в якій мірі не відповідає вимогам Замовника; 5. Переглянути результати закупівлі. Також інформуємо, що ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» у разі ігнорування зазначених вимог залишає за собою право звернутися до органу управління Замовника-Житомирської обласної ради з наданням копії даного листа.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.04.2019 16:25