• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування системи пожежної сигналізації в приміщенні ЗОШ, що знаходиться за адресою с.Любитів Ковельського р-ну Волинської області

Влаштування системи пожежної сигналізації в приміщенні ЗОШ, що знаходиться за адресою с.Любитів Ковельського р-ну Волинської області

Завершена

128 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 643.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2019 16:52 - 08.04.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: b8680be65a454873a3320990c7d0546c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-03-002224-a.a3
Назва: СКАРГА
Вимога:
СКАРГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - Відділ освіти Ковельської районної державної адміністрації проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-03-002224-a ID c916501c86ed42b3a859407e8faeaa63 Відповідно до інформації, яка розміщена в системі закупівель, переможцем визнано Приватне підприємство "Волиньпожсервіс" . Проаналізувавши пропозицію ПП "Волиньпожсервіс", вважаємо, що вона не відповідає вимогам Замовника, визначених умовами тендерної документації, виходячи з наступного. По-перше, на вимогу Замовника про те, що документи у складі пропозиції мають бути завірені «мокрою» печаткою та підписом уповноваженої особи і відскановані у форматі pdf., учасник –переможець надав фото даного документу, а не сканований документ у форматі. По-друге, в Технічних вимогах тендерної документації Замовника було зазначено, що учасник повинен прибути на об’єкт та оглянути його перед аукціоном. В той же час з аналізу змісту цінової пропозиції ПП "Волиньпожсервіс" слідує, що даний учасник надав лише довідку про те, що для обстеження об’єкту ним був відправлений уповноважений представник та додатково зобов’язався надати відповідний лист про обстеження, якого немає в складі пропозиції ПП "Волиньпожсервіс" Звертаю увагу, що у листі про відвідування повинні бути підписи як Замовника, так і представника Учасника. Отже пропозиція ПП "Волиньпожсервіс" не відповідає умовам тендерної документації, а тому учасник має бути дискваліфікованим. На підставі зазначеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, Вимагаємо: - дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ПП "Волиньпожсервіс"; - про прийняте рішення повідомити у встановленій законом формі. Вважаю за необхідне нагадати, що члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність за прийняті рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На засіданні тендерного комітету було розглянуто Вашу вимогу щодо дискваліфікації учасника ПП "Волиньпожсервіс". За результатами розгляду було прийнято рішення відхилити вимогу ТОВ «САЛАМАНДР» № UA-2019-04-03-002224-a.a3, оскільки пропозиція учасника ПП "Волиньпожсервіс" повністю відповідає вимогам закупівлі, так як Замовником не було передбачено вимоги щодо формату документів, а також необхідності наявності підпису Замовника на листі про оцінку об’ємів виконання робіт,
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 29329369c69042eb84ef9b5867fbb055
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-03-002224-a.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - Відділ освіти Ковельської районної державної адміністрації проведено закупівлю Ідентифікатор закупівліUA-2019-04-03-002224-a IDc916501c86ed42b3a859407e8faeaa63 Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. Приватне підприємство "Волиньпожсервіс" 2. ПП «Безпека-Сервіс-Плюс» 3. ТОВ» САЛАМАНДР» 4. ТОВ «Єврофест» Ціна ТОВ «САЛАМАНДР» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника так як пропозиція ТОВ «САЛАМАНДР» не відповідає умовам закупівлі, оскільки у складі пропозиції відсутній гарантійний лист ТОВ «САЛАМАНДР», який підтверджує надання (завантаження у систему) замовнику оригіналу документів передбачених у оголошенні та гарантійний лист щодо обов’язкового технічного обслуговування змонтованої ним же системи пожежної сигналізації. У тендерній документації Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та критеріям вимагалося надання таких документів: «…- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання (завантаження у систему) учасником замовнику оригіналу наступних документів: - оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, оформлені належним чином, у разі визнання учасника переможцем закупівлі протягом 7 календарних днів з дня публікації відповідного рішення; - копія ліцензії ДСНС на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (дійсна на дату проведення аукціону); - гарантійний лист щодо обов’язкового технічного обслуговування змонтованої ним же системи автоматичної пожежної сигналізації.» Звертаю увагу членів тендерного комітету, що у складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» зазначені вище документи наявні у повному обсязі та повністю, а пропозиція учасника відповідає умовам документації, а саме: - Гарантійний лист який підтверджує надання (завантаження у систему) учасником замовнику оригіналу наступних документів: оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів надано замовнику у електронному файлі «Гарантійні листи», також в цьому файлі присутній і інший гарантійний лист, який був вимогою Замовника, щодо обов’язкового технічного обслуговування змонтованої ним же системи автоматичної пожежної сигналізації, також у складі нашої пропозиції була надана копія ліцензії ДСНС на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (дійсна на дату проведення аукціону) Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція ТОВ «САЛАМАНДР» відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, Вимагаю: 1. Скасувати рішення замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ «САЛАМАНДР» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути скаргу та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, Директор ТОВ «САЛАМАНДР» Грега Ю.С 17.04.2019
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На засіданні тендерного комітету було розглянуто Вашу вимогу про скасування рішення замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ «САЛАМАНДР» (протокол №14 від 16.04.19р.) . Під час повторного вивчення Ваших документів було виявлено те, що у складі пропозиції подано гарантійний лист, який підтверджує надання (завантаження у систему) учасником, замовнику оригіналу довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, оформлені належним чином, у разі визнання учасника переможцем закупівлі протягом 7 календарних днів з дня публікації відповідного рішення, проте у даному листі відсутня інформація про те, що учасник надасть (завантажить у систему) копію ліцензії ДСНС на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (дійсна на дату проведення аукціону), що в свою чергу не задовольняє вимоги Замовника. Варто зауважити, що у складі Вашої пропозиції також не було надано копії ліцензії ДСНС на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (дійсна на дату проведення аукціону). Враховуючи вищевикладене члени тендерного комітету одноголосно прийняли рішення відхилити вимогу ТОВ «САЛАМАНДР» № UA-2019-04-03-002224-a.c2, так як вказана вимога не містить викладених підстав, щодо скасування протоколу відхилення, у зв’язку із чим у тендерного комітету відділу освіти Ковельської РДА відсутні підстави скасування протоколу №14 від 16.04.19р.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Виключити з п.8 Оголошення для проведення закупівлі вимогу надання учасником торгів комплекту креслень з робочого проекту

Номер: 9bfc8dd7e1994552b8425ec36eb6a1c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-03-002224-a.c1
Назва: Виключити з п.8 Оголошення для проведення закупівлі вимогу надання учасником торгів комплекту креслень з робочого проекту
Вимога:
Вважаємо не доцільним та абсурдним вимагати від учасника торгів подання креслень робочого проекту, так як ця документація мала б бути виконана, ще до подання замовником об'єкту закупівлі або ж ця вимога повинна була б бути включена в об'єкт закупівлі. Тому прошу виключити з п.8 Оголошення для проведення закупівлі вимогу надання учасником торгів комплекту креслень з робочого проекту
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога була розглянута Замовником та внесені відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так