• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні та дезінфекційні засоби

1. Аеродезин 2000 (1л.) 62 Шт. 2. Аеродезин (0,250л.) 100 Шт. 3. Аніоспрей Квік (0,250 л.) 50 Шт. 4. АХД 2000 (1 л.) 85 Шт. 5. АХД 2000 (0,5 л.) 180 Шт. 6. Бланідас Актив (5 л.) 20 Шт. 7. Бланідас Актив (1 л.) 30 Шт. 8. Бланідас Актив Ензим(20 мл.) 200 Шт. 9. Санітаб 20 Бан. 10. Мікросепт, 1 л. 30 Шт. 11. Мікросепт 0,250 л. 100 Шт. 12. Перекис водню 32,5% 120 Шт. 13. Бодедекс 2 Бан. 14. Ензоклін 3 Бан.

Торги відмінено

154 266.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 340.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2019 17:49 - 22.04.2019 16:50
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги

Номер: ce1a685259454e859c498e0156d12b36
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-15-001635-c.a1
Назва: Вимагаємо внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник не зазначив, що має намір розглядати еквіваленти. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: Аеродезин 2000 (1л.); Аеродезин (0,250л.); Аніоспрей Квік (0,250 л.); АХД 2000 (1 л.); АХД 2000 (0,5 л.); Бланідас Актив (5 л.); Бланідас Актив (1 л.); Бланідас Актив Ензим (20 мл.); Санітаб; Мікросепт, 1 л.; Мікросепт 0,250 л.; Перекис водню; Бодедекс; Ензоклін, але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент». Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Корупційні схеми Замовника простежуються протягом 2016, 2017, 2018 з огляду на те, що Замовник оголошує закупівлі виключно на товар, що виробляє ТОВ «Бланідас» та приводить до перемоги лише компанію ТОВ «Лізоформ Медікал» і компанії що з нею пов’язані. Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника. Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «Лізоформ Медікал» що є єдиним представником виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі ТОВ «Бланідас». Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Відповідно до вимог ст. 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку ( Постанова КМУ 908 від 3 липня 2006 р. «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобі»), встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється. В Медико-технічних вимогах вказаний: Перекис водню 32,5%. Проте, Перекис водню 32,5% не зареєстровано у встановлений законом порядку як дезінфекційний засіб, а отже не може використовуватись. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»; 3) прибрати з тендерної документації або винести в окремий Лот Перекис водню 32,5%; 4) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку з відсутністю технічної можливості внести до умов закупівлі одну зі змін, яких вимагає Учасник без її скасування, прийнято рішення скасувати закупівлю. Текст вимоги: ... 3) прибрати з тендерної документації або винести в окремий Лот Перекис водню 32,5%; ... Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку ( Постанова КМУ 908 від 3 липня 2006 р. «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобі»), встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється. В Медико-технічних вимогах вказаний: Перекис водню 32,5%. Проте, Перекис водню 32,5% не зареєстровано у встановлений законом порядку як дезінфекційний засіб, а отже не може використовуватись.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.04.2019 14:38
Підтвердження вирішення: У зв’язку з відсутністю технічної можливості внести до умов закупівлі одну зі змін, яких вимагає Учасник без її скасування, прийнято рішення скасувати закупівлю.