-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний формату А4
Завершена
2 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 850.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2019 17:51 - 30.03.2019 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримынаційні технічні характеристики предмета закупівлі
Номер:
a6cdc471d66d42e7aa113ff9d0046403
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001779-a.c1
Назва:
Дискримынаційні технічні характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-02-19-001779-a на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4) , де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-02-19-001779-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показникив: щільність, 80,0 g/m2 +/-1,5 %; Білизна СІЕ – 158%+/-2%; Товщина, 108µm +/-2%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційнs параметри до паперу офісного формату А4 та змінити – щільність, 80,0 g/m2 +/-2 %; Білизна СІЕ – 161%+/-3; Товщина, 104µm +/-3% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 27.02.2019 17:05
Дата подачі:
24.02.2019 16:15
Вирішення:
Відхилити вимогу ТОВ «Український папір» щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю паперу офісного формату А4 згідно з ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (в частині технічних вимог до предмета закупівлі) (в системі електронних закупівель за № UA-2019-02-19-001779-a).
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ UA-2019-02-19-001779-a
Номер:
ba3da593f1be44d585161092c095c6b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001779-a.c2
Назва:
Скарга до АМКУ UA-2019-02-19-001779-a
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 28.02.2019 № 34/юр/19.
Пов'язані документи:
Учасник
- Berga Focus.pdf 01.03.2019 19:17
- Economy+.pdf 01.03.2019 19:17
- Скарга 28.02.19.pdf 01.03.2019 19:17
- Платіжне доручення.pdf 01.03.2019 19:17
- рішення від 06.03.2019 №2455 +лист Замовнику.pdf 06.03.2019 21:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2019 № 3346.pdf 25.03.2019 14:57
- Рішення від 22.03.2019 № 3346.pdf 27.03.2019 22:05
- Протокол 28.03.2019 18:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2019 19:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2019 22:05
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2019 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни до тендерної документації та в оголошення процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний формату А4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-19-001779-a) внесено та, відповідно, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 № 3346-р/пк-пз виконано.