• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шкільний автобус

Торги відмінено

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2019 13:18 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації

Номер: 4595f990bda0404eb96d546f32e721f6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001531-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: 1. редакція Замовника: Технічні та якісні характеристики товару: 9. На лівому та правих боках має бути нанесено напис "Шкільний автобус". Кузов автобусу – несівний. У звязку з тим, що згідно ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення” вказане формулювання відсутнє і не може служити технічною вимогою для автобусів. Цей стандарт встановлює наступні формулювання: 7. Рамний кузов. Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно рамою, еластич¬но зв’язаною з кузовом. 8. Кузов з несівною основою. Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом. 9. Несівннй кузов Кузов, що одночасно виконує функції несівної системи. Щодо терміну «несівннй кузов», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) передається з основи на боковини і каркас даху. Термін автобус з «несівним кузовом» можна застосувати тільки для низько підлогових автобусів та тролейбусів, в яких при низькій висоті підлоги і недостатній жорсткості основи статичне навантаження та реакції ресор сприймаються основою, боковинами і дахом. Щодо терміну «кузов з несівною основою», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) сприймається основою, жорстко зв’язаною з боковинами і каркасом даху. Необхідно відзначити, що у випадку, коли рама жорстко (нееластично) зв’язана з основою кузова (приварена або прикручена болтами без еластичних прокладок), вона стає частиною основи кузова і всі наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються основою, частиною якої є рама. Згідно технічної вимоги в тендерній документації «Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний», жодний з шкільних автобусів, які на даний час виготовляються в Україні, не може бити запропонований для участі в тендерах, тому що усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають формулюванню “несівннй кузов”. Згідно з вказаною у ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення”, термінологією усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів відповідають формулюванню “ Кузов з несівною основою”. Також є Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347, яким Замовника було зобов’язано внести зміни стосовно несівного кузову. Пропонована редакція: Кузов автобусу вагонної компоновки
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу розглянуто, зміни внесено
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 66705282fe7046778275737f2c717e52
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-13-001531-a.b2
Назва: Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо встановлення Дальницькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю по предмету: «ДК 021:2015 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)»
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2019 22:35
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2019 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідно рішення АМКУ зміни до тендерної документації внесено
Автор: ТОВ "ТРАК - БАС", Гончарук Анатолій +380638363863 truck1bus@gmail.com