-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шкільний автобус
Торги відмінено
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2019 13:18 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації
Номер:
4595f990bda0404eb96d546f32e721f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-001531-a.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
1. редакція Замовника:
Технічні та якісні характеристики товару:
9. На лівому та правих боках має бути нанесено напис "Шкільний автобус". Кузов автобусу – несівний.
У звязку з тим, що згідно ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення” вказане формулювання відсутнє і не може служити технічною вимогою для автобусів.
Цей стандарт встановлює наступні формулювання:
7. Рамний кузов.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно рамою, еластич¬но зв’язаною з кузовом.
8. Кузов з несівною основою.
Кузов, у якого статичне наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом.
9. Несівннй кузов
Кузов, що одночасно виконує
функції несівної системи.
Щодо терміну «несівннй кузов», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) передається з основи на боковини і каркас даху. Термін автобус з «несівним кузовом» можна застосувати тільки для низько підлогових автобусів та тролейбусів, в яких при низькій висоті підлоги і недостатній жорсткості основи статичне навантаження та реакції ресор сприймаються основою, боковинами і дахом.
Щодо терміну «кузов з несівною основою», це кузов в якому переважна частина навантаження (більше 50%) сприймається основою, жорстко зв’язаною з боковинами і каркасом даху.
Необхідно відзначити, що у випадку, коли рама жорстко (нееластично) зв’язана з основою кузова (приварена або прикручена болтами без еластичних прокладок), вона стає частиною основи кузова і всі наванта¬ження та реакції ресор сприйма¬ються основою, частиною якої є рама.
Згідно технічної вимоги в тендерній документації «Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний», жодний з шкільних автобусів, які на даний час виготовляються в Україні, не може бити запропонований для участі в тендерах, тому що усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів не відповідають формулюванню “несівннй кузов”.
Згідно з вказаною у ДСТУ 2518-98 “НЕСІВНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ Терміни та визначення”, термінологією усі існуючі спеціалізовані автобуси для перевезення школярів, які виготовляються в Україні по своїй конструкції кузовів відповідають формулюванню “ Кузов з несівною основою”.
Також є Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347, яким Замовника було зобов’язано внести зміни стосовно несівного кузову.
Пропонована редакція: Кузов автобусу вагонної компоновки
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 04.03.2019 № 2347 (НЕСІВНИЙ КУЗОВ) (1).pdf 18.03.2019 12:02
- ПРОТОКОЛ внесення змін.doc 19.03.2019 12:37
Дата подачі:
18.03.2019 12:12
Вирішення:
Вимогу розглянуто, зміни внесено
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
66705282fe7046778275737f2c717e52
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-001531-a.b2
Назва:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо встановлення Дальницькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю по предмету: «ДК 021:2015 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.03.2019 15:28
- сертифікат D093S2 ЗРАЗОК.pdf 22.03.2019 15:28
- Еталон А08116Ш - 0000020 (1).pdf 22.03.2019 15:28
- платіжне доручення.pdf 22.03.2019 15:28
- Рішення від 27.03.2019 № 3563 + лист замовнику.pdf 27.03.2019 21:31
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.03.2019 № UA-2019-03-13-001531-a.pdf 11.04.2019 21:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2019 № 4474.pdf 15.04.2019 18:21
- Рішення від 12.04.2019 № 4474.pdf 17.04.2019 22:35
- пояснення дальник.docx 04.04.2019 12:29
- Сертифікат БОГДАН-22412.pdf 04.04.2019 12:29
- Скан копія сертифікату відповідності А08116Ш 21.pdf 04.04.2019 12:29
- 001.jpg 19.04.2019 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2019 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2019 22:35
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2019 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
згідно рішення АМКУ зміни до тендерної документації внесено