-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт Харківського навчально-тренувального центру КЗ КДЮСШ «ХТЗ» ХОР за адресою: м. Харків, проспект Московський 246А
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2019 14:12 - 27.03.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне визначення переможця
Номер:
47cf3c1c517a459c9dc9ea4dfac47423
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-21-001029-c.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Учасник закупівлі UA-2019-03-21-001029-c, де замовником виступає Комунальний заклад "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "ХТЗ" Харківської обласної ради, ТОВ «Проектна компанія «АРКОН», повідомляє, що визначення переможцем учасника ФОП "Ковальова Н. В" є неправомірним.
Відповідно до розділу 4 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Учасники копії кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників, що зазначаються у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за предметом закупівлі, завірені печаткою учасника (у разі використання) та підписом уповноваженої особи учасника.
Проаналізувавши пропозицію ФОП "Ковальова Н. В", що учасник у складі своєї пропозиції не надає завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої особи учасника копії кваліфікаційних сертифікатів Архітектора Свєтлічної О. С. (Архітектурне об’ємне проектування), Інженера-проектувальника Харькової В. С. (Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) та Інженера-проектувальника Синиці В. Ф. (Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). Таким чином, учасник не виконав вимог Замовника та не підтвердив наявність не менш двох сертифікованих спеціалістів по розділам архітектура та конструкції.
Виходячи з вище зазначеного, для забезпечення дотримання Замовником таких принципів здійснення закупівель як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням; вимагаємо скасувати рішення, щодо визначення переможцем учасника ФОП "Ковальова Н. В" та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-вимога Про неправомірне визначення переможця.PDF 08.04.2019 17:37
Дата подачі:
08.04.2019 17:37
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо, що учасник ФОП "Ковальова Н. В" у складі своєї пропозиції надала всі сертифікати спеціалістів, які вимагалися Замовником (оригінали та копії, завірені підписом та печаткою), в тому числі і кваліфікаційний сертифікат, виданий Ковальовій Наталії Валеріївні на інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення
Номер:
46f8ad1e55694540b84daedf6a0de700
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-21-001029-c.a1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Учасник закупівлі UA-2019-03-21-001029-c, де замовником виступає Комунальний заклад "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "ХТЗ" Харківської обласної ради, ТОВ «Проектна компанія «АРКОН», повідомляє, що відхилення його пропозиції є необґрунтованою дією Замовника.
Замовник зазначає, що ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» не надав підтвердження обов’язкової наявності місцезнаходження учасника або його представництва (філії) у м.Харкові або Харківській області, як того вимагав Замовник у Технічних вимогах. Звертаємо увагу, що в першу чергу дана вимога є завідома дискримінаційною і значно звужує коло учасників. В першу чергу керуючись вимогами пункту 6.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 №35(Далі: Порядок): Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатково до явної дискримінаційної вимоги, Замовник розмістив вимогу про надання підтвердження наявності місцезнаходження учасника або його представництва (філії) у м.Харкові або Харківській області, в Технічних вимогах. Замість розділу 4 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», де чітко зазначено, які саме документи повинен надати Учасник в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції. Проте в розділі 4 Оголошення вимога про наявність представництва (філії) у м.Харкові або Харківській області розміщена не була.
Замовник також зазначає, що учасник не надана довідка про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видана уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсна на дату аукціону або більш пізню дату. Учасником на дану вимогу надано «Лист-пояснення щодо документів відносно статті 17» вих. № 12/010419 від 01.04.2019 року де зазначено, що дана вимога порушує вимоги Статті 17 «Про публічні закупівлі», адже «довідка про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видана уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів» подається лише переможцем процедури закупівлі. Проте учасником надано «Лист-довідка щодо сплати податків» вих. № 10/010419 від 01.04.2019 року де в довільній формі, як того вимагає Закон України.
Замовник вказує, що учасником надано відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності видану 15.11.2018 року, а замовник вимагав видану не раніше 2019 року. В першу чергу дата формування даної довідки жодним чином не вливає на результат аукціону, адже змін у відомостях ЄДРПОУ Учасника не було. По друге, Відомості з Єдиного державного реєстру надаються у відповідності до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань встановлений Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5. Відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі. У паперовій формі надаються:
• виписка з Єдиного державного реєстру за результатом проведеної державної реєстрації, яка надається державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
• витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором.
Вищезазначені документи були надані у складі тендерної документації. А надання надано відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької не передбачена діючим Законодавством України.
Замовник відзначає, що ТОВ «Проектна компанія «АРКОН», що учасником не надано у складі пропозиції сертифіката спеціаліста з інженерно-проектного проектування у частині технології будівельного виробництва та надано лише один сертифікат спеціаліста з архітектурного об’ємного проектування замість не менше двох.
В першу чергу вимушені наголосити, що вимоги щодо кількості конкретних спеціалістів та їх кваліфікації не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком.
По друге, звертаємо увагу, що сертифіката спеціаліста з інженерно-проектного проектування у частині технології будівельного виробництва, який замовник вказує як одну з невідповідностей учасника, взагалі не існує. А наявність на підприємстві, як спеціаліста з сертифікатом з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва так і не менше двох спеціалістів з сертифікатом спеціаліста з архітектурного об’ємного проектування, для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт Харківського навчально-тренувального центру КЗ КДЮСШ «ХТЗ» ХОР за адресою: м. Харків, проспект Московський 246А не має жодного обґрунтування та необхідності, а також не передбачені Законом України.
Замовник, зі своєї сторони, не має прав створювати заздалегідь дискримінаційні вимоги та/або встановлювати вимоги, що можуть звузити кількість учасників, адже це прямо суперечить, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку здійснення допорогових закупівель».
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-вимога Про неправомірне відхилення.PDF 08.04.2019 16:39
Дата подачі:
08.04.2019 16:41
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо, що при виборі допорогової процедури закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт Харківського навчально-тренувального центру КЗ КДЮСШ «ХТЗ» ХОР за адресою: м. Харків, проспект Московський 246АЗамовник керувався нормами ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та розпорядженням голови Харківської обласної державної адміністрації Ю.Светличної від 06.12.2018 №645 «Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг з використанням електронної системи закупівель у 2019 році». Сама допорогова процедура проведена у відповідності до вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» віл 19.03.21019 №10 та Змінами до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженими Наказом ДП «ПРОЗОРРО» віл 20.03.21019 №11( далі по тексту – Інструкція).
Інструкція не встановлює ніяких вимог щодо принципів здійснення допорогових закупівель.
Тобто, Замовник необмежений у своїх правах вимагати будь які документи в учасника, в тому числі і довідку про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видана уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату аукціону або більш пізню дату, що не суперечить вимогам Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, вимога щодо надання підтвердження наявності місцезнаходження учасника або його представництва (філії) у м.Харкові або Харківській області була визначена Замовником в технічних вимогах Додатку №1 «Технічні , якісні, кількісні та інші характеристики(вимоги) до предмета закупівлі до предмету закупівлі», який є невід`ємною частиною Оголошення.
Слід відмітити, що згідно з ч.4 розділу ІІ Інструкції в учасника була можливість на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення звернутися до Замовника через ЕСЗ щодо інформації, розміщеної під час оголошення та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника щодо усунення порушення.
Статус вимоги:
Не задоволено