• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-06/Т-03-02/-Шацьк-Вілиця-Прип'ять-Любохини-/Т-03-08/ на ділянці км 0+490 - км 22+992 (окремими ділянками), ділянка км 0+490 - км 9+747 (45233142-6 Ремонт доріг)

Торги відмінено

64 992 426.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 649 924.26 UAH
Період оскарження: 15.03.2019 17:01 - 18.04.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: aaf0272edf3a46df9d0e38ea1a9d4769
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-001800-c.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону іншого учасника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.05.2019 20:42
Задовільнена: Так
Автор: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Шугаєв Ігор Миколайович o.zheltova@belautodor-ua.com
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: 92a7e4cf55c549b1a5f12d8dac9545fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-001800-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Волинській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-15-001800-c предмет закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Т-03-06/Т-03-02/-ШАЦЬК-ВІЛИЦЯ-ПРИП'ЯТЬ-ЛЮБОХИНИ-/Т-03-08/ НА ДІЛЯНЦІ КМ 0+490 - КМ 22+992 (ОКРЕМИМИ ДІЛЯНКАМИ), ДІЛЯНКА КМ 0+490 - КМ 9+747 (45233142-6 РЕМОНТ ДОРІГ). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України. В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії». З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг. Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація. У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на подану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.03.2019 14:53
Підтвердження вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Так, тендерна документація повинна містити, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Замовником виконано вимоги даного Закону та в межах свої повноважень вибрано вид забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Тому, враховуючи вище викладене в задоволенні вашої вимоги відмовлено.
Задовільнена: Так