-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Газове паливо» код CPV за ДК 021:2015 09120000-6 (Газ скраплений)
«Газове паливо» код CPV за ДК 021:2015 09120000-6 (Газ скраплений)
Торги не відбулися
121 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 121.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 121.50 UAH
Період оскарження:
05.04.2019 14:11 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Зміна положення Тендерної документації з метою ефективної конкуренції й економії бюджетних коштів.
Номер:
c2f1f94c36d245efb3607cbbbacf90bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-05-001565-a.a1
Назва:
Зміна положення Тендерної документації з метою ефективної конкуренції й економії бюджетних коштів.
Вимога:
Добрий день! Детально вивчивши Тендерну документацію (ТД), виступаємо з вимогою зміни одного з її положень, що стимулюватиме участь нових постачальників у публічній закупівлі створить здорову конкуренцію і сприятиме економії державних коштів у зв’язку з боротьбою за перемогу в даній публічній закупівлі.
Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», пропонуємо внести зміни до пункту 3 частини 1 Розділу V ТД та викласти змінену частину у наступній редакції : «Питома вага критеріїв:
А) Ціна- 70%;
Б)Відстань від АЗС учасника до адреси Замовника (км) 30%
- відстань від АЗС не більше 2,8 км – 30%;
- відстань від АЗС від 2,8 до 5 км – 20%
- відстань від АЗС більше 5 км – 0 %.»
По суті зміна полягає в збільшенні відстані від АЗС до місця дислокації автотранспорту замовника всього на 800 метрів (при вазі критерію відстані 30%).
Прорахуємо додаткові витрати, що автотранспорт замовника буде витрачати на подолання 800 м для заправки (будемо рахувати і шлях повернення, тобто 1600 м для кожної заправки пальним). Середній газовий балон автомобіля візьмемо 40 л, з цього виходить, що, для того, щоб витратити 9000 л, заявлених у закупівлі, необхідно подолати шлях до АЗС близько 225 разів (9000/40). Додатковий шлях, який подолає транспорт замовника за весь час, до 31.12.2019 року – 360 км (225*1600 м). Візьмемо середню витрату газу 12 л на 100 км., щоб подолати 360 км знадобиться 43,2 л пального. При ціні за одиницю товару 13,50 грн., додаткові витрати будуть становити 583,2 грн.
Підсумуємо: при внесенні зміни до ТД запропонованої вище замовник матиме додаткові витрати 583,2 грн. з загальної вартості закупівлі 121 500 грн., що очевидно є мізерною ціною за можливість створити розумну конкуренцію, яка знизить загальну вартість закупівлі на 3-4%, що складає близько 5 000 грн. і більше (із статистики проведення закупівель скрапленого газу з двома і більше активними учасниками).
Тим паче, проаналізувавши нещодавній досвід закупівлі замовником скрапленого газу (UA-2018-01-10-000612-b) очевидно, що через відсутність конкуренції в аукціоні не було зменшено вартість закупівлі. А економія склала 0.13% (600,00 грн. з 464 400,00 грн початкової вартості предмету закупівлі).
Крім цього, вага критерію відстані – це безсумнівно корисна опція, але в той же час і обмежуюча умова. Якщо провести розрахунки згідно з математичною формулою наданою в Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018, то виявиться, що
для того, щоб учаснику з АЗС, яка знаходиться на відстані від 2 до 5 км, зрівнятися з приведеною ціною учасника у якого АЗС на відстані менше 2 км, першому необхідно знизити ціну на 10%, що складає 1,35 грн. з одиниці товару (якщо брати вихідну ціну за одиницю товару 13,5 грн.)
121 500/(1+20/70)= 94 501
121 500/(1+30/70)= 85 050
Різниця в початковій ціні колосальна – 12 150 грн, зауважимо ще раз, що це різниця в 1,35 грн. з одиниці товару, при тому, що маржа на ринку скрапленого газу складає приблизно 1,50-2,00 грн. з літри газу скрапленого, в залежності від періоду. З цього можна зробити висновок, що зникає комерційна вигода і відповідно воля брати участь в публічній закупівлі.
Якщо постачальники не виявлять бажання подавати свої Тендерні пропозиції, то зведеться нанівець реальна боротьба на аукціоні, завдяки якій була б зменшена початкова вартість закупівлі і відповідно ціна за одиницю товару, тобто було б достигнуте раціональне використання бюджетних коштів.
Розраховуємо на розуміння і об’єктивність. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до ТК.docx 12.04.2019 08:53
Дата подачі:
12.04.2019 08:53
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуте Вашу Вимогу. Вирішено не вносити зміни до Тендерної Документації. Також звертаємо увагу учасників, що Тендерною Документацію не обмежено участь учасників, а навпаки вона розроблена для закупівлі товару за найнижчою ціною та найбільших вигідних умовах.
Статус вимоги:
Відхилено