-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція» (Metamizole sodium, Paracetamol, Paracetamol, Diclofenac, Lidocaine, Bupivacaine, Bupivacaine, Bupivacaine, Propofol, Thiopental, Sevoflurane, Naloxone, Activated charcoal, Acetylcysteine, Calcium gluconate, Sodium thiosulphate, Protamine sulfate, Аtropine, Atracurium, Suxametonium, Omeprazol, Lactulose, Metoclopramide, Ondansetrone, Drotaverine, Neostigmine, Dexamethasone, Prednisolone, Adrenaline, Hydrocortisone, Loratadine, Magnesium Sulfate, Furosemide, Captopril, Nifedipine, Verapamil, Tranexamic acid, Chlorpromazine, Clonidine, Phenylephrine, Clopidogrel, Acetylsalicylic acid, Glyceryl trinitrate, Amiodarone, Dopamine, Theoohylline, Salbutamol, Cyanocobalamin, Insulin human, Insulin human, Heparin sodium, Ceftriaxone, Levofloxacin, Metronidazole, Imipinem + Cilastatin, Сeftazidime, Вenzylpenicillin, Moxifloxacin, Gentamicin, Azithromycin, Сiprofloxacin, Ferrous salt + Folic acid, Glucose, Sodium chloride, Enoxaparin)
Торги не відбулися
198 446.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 992.23 UAH
Період оскарження:
05.04.2019 10:12 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Лист замовнику
Номер:
f2c17fcbc3b3461d955e550d3b6e0f9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-05-000357-a.c1
Назва:
Лист замовнику
Вимога:
Після детального ознайомлення з тендерною документацію (далі - ТД) на закупівлю: «ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-05-000357-a), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, надалі - Закон).
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за наступними основними принципами, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
В пункті 4.2 розділу «опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції» ТД зазначено наступне: «Лоти не передбачено.».
Виведення товару в додаток № 5 до тендерної документації єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв'язку з тим, що не всі дистриб'ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь перелік предмету закупівлі. Зазначаємо, що деякі препарати не мають еквівалентів, та можуть бути запропоновані лише одним дистриб’ютором та/або виробником.
Наголошуємо, що деякі лікарські засоби, які заявлені Замовником до закупівлі відповідно до Додатку 5 ДКТ не мають еквівалентів (аналогів), які повністю відповідають за міжнародною непатентованою назвою або загальноприйнятою назвою діючої речовини відповідно до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.1996 № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету», та можуть бути запропоновані лише деякими дистриб'юторами та/або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3, п.3 ст. 5, п. 3 ст. 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару.
У випадку не виправлення дискримінації учасників конкурсних трогів та не приведення у відповідність документацію конкурсних торгів до вимог чинного законодавства, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України в порядку оскарження, відповідно до приписів ст. 18 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Замовнику.docx 08.04.2019 15:43
- Протокол 3 розгляд вимоги.pdf 10.04.2019 15:14
Дата подачі:
08.04.2019 15:43
Вирішення:
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо Вам про наступне:
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Відхилено