• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги центрів і будинків відпочинку(Відпочинок дітей з дорослими – придбання путівок )

Послуги центрів і будинків відпочинку(Відпочинок дітей з дорослими – придбання путівок )

Торги не відбулися

196 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 15:45 - 18.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)

Номер: 0cab27c87b9648c48d2bb488d3afa139
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-001384-b.b1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Вимога:
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в Додатку 3: Технічні вимоги та в пункті 4.3. до ТД місце надання послуги - на узбережжі Чорного моря в Одеській або Херсонській області та вказати/додати – окрім узбережжя Чорного моря в Одеській або Херсонській області також Миколаївську область. Таким чином на загальній території узбережжі Чорного моря, включаючи Одеську, Херсонську та Миколаївську області розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом. Наразі ваші умови, які викладені в Додатку 3: Технічні вимоги та в пункті 4.3. до ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно узбережжя Чорного моря в Одеській або Херсонській області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у Додатку 3: Технічні вимоги та в пункті 4.3. до ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Замовником у Додатку 3: Технічні вимоги та в пункті 4.3. до ТД визначено місце надання послуг виключно місце надання послуги – на узбережжі Чорного моря в Одеській або Херсонській області Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці місце надання послуги - на узбережжі Чорного моря в Одеській або Херсонській області є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному. Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить все Чорноморське побережжя включаючи Миколаївську, Одеську та Херсонську області, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей. Окрім цього, місце розташування Замовника дозволяє безперешкодно перевозити дітей не тільки в Одеському, але також в Миколаївському чи Херсонському напрямку. Відстань від села Байківці, Тернопільска область до Узбережжя Чорного моря в Миколаївській області така сама, як і на іншу частину Узбережжя Чорного моря Херсонської чи Одеської області, курсування потягів та автобусне сполучення – однакове, тобто Південний напрямок. В Миколаївській області, також як і в Одеській чи Херсонській областях склалися всі кліматичні умови для комфортного розміщення та оздоровлення дітей. Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації. Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України. Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у Додатку 3: Технічні вимоги та пункті 4.3. до Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги на всьому узбережжі Чорного моря, Україна, тобто Миколаївська, Херсонська та Одеська області, а не виключно на узбережжі Чорного моря в Одеській або Херсонській області. Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території узбережжя Чорного моря вся Україна, включаючи Миколаївську, Одеську та Херсонську області, а не лише на узбережжі Чорного моря в Одеській або Херсонській області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону. Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на всій території узбережжя Чорного моря (Миколаївська, Херсонська, Одеська область). Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає. Вважаю, що виклавши у Додатку 3: Технічні вимоги та пункті 4.3. до ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД для того та додати окрім місця надання послуг - узбережжя Чорного моря в Одеській або Херсонській області також Миколаївську область, тобто всю територію узбережжя Чорного моря (Миколаївська, Херсонська та Одеська області), Україна, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу, подану Вами 06-04-19 ,o 12:53:50 годині задоволено
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2019 11:05
Підтвердження вирішення: На засіданні тендерного комітету №08042019/1 від 08.04.2019 року було розглянуто вимогу, подану Вами 06-04-19 ,o 12:53:50 годині в систему ProZorro щодо закупівлі код ДК 021:2015- 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку(Відпочинок дітей з дорослими – придбання путівок ) UA-2019-04-05-001384-b та, враховуючи інформацію, зазначену в вимозі, тендерним комітетом прийнято рішення про затвердження змін до тендерної документації на закупівлю. Тендерну документацію викладено в новій редакції.