-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі лікувального корпусу Київської міської наркологічної клінічної лікарні «СОЦІОТЕРАПІЯ» на вулиці Качалова, 5А
Торги не відбулися
1 940 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 703.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 703.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2019 13:24 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2d4ba04322844927aa320df0aa20b2a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-001563-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Афінацентр», прийняли участь в процедурі закупівель Київської міської наркологічної клінічної лікарні «Соціотерапія» (номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-03-13-001563-a). Поточний ремонт будівлі лікувального корпусу Київської міської наркологічної клінічної лікарні
«СОЦІОТЕРАПІЯ» на вулиці Качалова, 5А (ДК 021:2015: 45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація ).
Станом на 15.04.2019 року процедура закупівлі знаходиться у Статусі – «Пропозиції розглянуті». Всі учасники дискваліфіковані.
Учасники не мають технічної можливості подати Скаргу до органу оскарження через функціонал системи ProZorro з кабінету учасника. Та скористатися своїми правами, відповідно до вимог ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо Замовника у найкоротший термін перевести процедуру закупівлі у такий Статус, щоб була можливість (Відповідно до вимог ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”) подати Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників.
З повагою,
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР», О. С. Фесенко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 14:16
Вирішення:
Замовкик відхилив прпозиції всіх учасників. Закупівлю скасовано.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2019 09:49
Підтвердження вирішення:
Протокол № 31
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо перегляду результатів закупівлі
Номер:
13e3afbb55bf4151925f93a6be67334f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-001563-a.a2
Назва:
Вимога щодо перегляду результатів закупівлі
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Афінацентр», прийняли участь в процедурі закупівель Київської міської наркологічної клінічної лікарні «Соціотерапія» (номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-03-13-001563-a). Поточний ремонт будівлі лікувального корпусу Київської міської наркологічної клінічної лікарні
«СОЦІОТЕРАПІЯ» на вулиці Качалова, 5А (ДК 021:2015: 45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація ).
Згідно Протоколу (рішення) №25/19 ВП від 08.04.2019р. відхилено нашу пропозицію, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Підставою для цього рішення є те, що відповідно до статті 30, Учасником не надано документ, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, а саме відсутній оригінал або нотаріально завірена копія довідки (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, видана відповідною Державною податковою інспекцією ДФС, що діє станом на дату подання документа. Та також через те, що «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 1 не відповідає кошторису.
1) У Тендерній документації Замовника на закупівлю робіт з поточного ремонту вул. Качалова 5А ( яку викладено 13.03.2019р. в ЦБД Prozorro), у кваліфікаційних критеріях до учасників та вимог, установлених статтею 16 Закону, Замовником встановлюється наступний перелік документів, що підтверджують інформацію учасника/переможця про його відповідність вимогам, визначених статтею 17 Закону:
Переможець торгів на виконання вимог статті 17 Закону повинен надати:
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією ДФС, що діє станом на дату подання документа.
Також у тендерній документації Замовника у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» написаний перелік документів, що подаються Учасником-переможцем процедури закупівлі:
У відповідності до ч.3 ст.17 Закону – Учасник переможець-торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме:
Учасник-переможець на протязі 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику оригінал або нотаріально завірену копію довідки, дійсну на момент подання документа, про відсутність заборгованості перед Державною податковою інспекцію (Державною фіскальною службою) у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів).
З вищенаведеного та посилаючись до ч.3 ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме:
“Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.”,
слідує, що Довідку (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, видану відповідною Державною податковою інспекцією ДФС має надати Учасник-переможець.
ТОВ «Афінацентр» ще не була оголошена переможцем закупівлі на дату прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції, а мала статус “на розгляді”. Тому була не зобов’язана надавати цю довідку.
2) Згідно пункту1 тендерної документації Замовника, а саме переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі: Учасник має надати Пропозицію, оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
Що саме і було надано учасником у складі тендерної пропозиції.
Також у тендерній документації Замовника у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» вказано перелік документів, що подаються Учасником-переможцем процедури закупівлі:
У відповідності до ч.3 ст.17 Закону – Учасник переможець-торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме:
Учасник-переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 до Документації, з урахуванням ціни пропозиції, визначеної за результатами аукціону.
Тендерну пропозицію з урахуванням ціни пропозиції, визначеної за результатами аукціону має надати Учасник-переможець. ТОВ «Афінацентр» ще не була оголошена переможцем закупівлі на дату прийняття рішення про віхилення нашої пропозиції, а мала статус “на розгляді”. Тому була не зобов’язана надавати пропозицію з урахуванням ціни, визначеної за результатами аукціону.
Також у тендерній документації Замовника на закупівлю робіт з поточного ремонту вул. Качалова 5А ( яку викладено 13.03.2019р. в ЦБД Prozorro), у кваліфікаційних критеріях до учасників прописано наступну вимогу:
По результатам аукціону надати протягом трьох робочих днів (завантажити скан копії підписаних з печаткою організації учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника або надати в паперовому вигляді ( належним чином оформлену) Замовнику, локальний кошторис, договірну ціну матеріалів (не вище середньорегіональної ціни), зведений кошторис відповідно до опублікованого дефектного акту.
Що і було надано. Причина для відхилення, що «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 1 не відповідає кошторису не є обґрунтованою.
На підставі вищенаведеного, вважаємо безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Просимо скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ “Афінацентр”.
У іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до постійно діючої комісії АМКУ відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо перегляду результатів закупівлі 10.04.2019 16:36
- протокол 26.pdf 11.04.2019 11:49
Дата подачі:
10.04.2019 16:36
Вирішення:
Документація учасника не відповідає вимогам замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2019 11:49
Підтвердження вирішення:
Учасником не надано документ, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, а саме відсутній оригінал або нотаріально завірена копія довідки (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, видана відповідною Державною податковою інспекцією ДФС, що діє станом на дату подання документа. «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 1 не відповідає кошторису.
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо перегляду результатів закупівлі
Номер:
8983b5ee4cf84f67a0fccb89ab2b2e22
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-001563-a.b1
Назва:
Вимога щодо перегляду результатів закупівлі
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Афінацентр», прийняли участь в процедурі закупівель Київської міської наркологічної клінічної лікарні «Соціотерапія» (номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-03-13-001563-a). Поточний ремонт будівлі лікувального корпусу Київської міської наркологічної клінічної лікарні
«СОЦІОТЕРАПІЯ» на вулиці Качалова, 5А (ДК 021:2015: 45453000-7 . Капітальний ремонт і реставрація ).
Згідно Протоколу (рішення) №25/19 ВП від 08.04.2019р. відхилено нашу пропозицію, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Підставою для цього рішення є те, що відповідно до статті 30, Учасником не надано документ, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, а саме відсутній оригінал або нотаріально завірена копія довідки (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, видана відповідною Державною податковою інспекцією ДФС, що діє станом на дату подання документа. Та також через те, що «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 1 не відповідає кошторису.
1) У Тендерній документації Замовника на закупівлю робіт з поточного ремонту вул. Качалова 5А ( яку викладено 13.03.2019р. в ЦБД Prozorro), у кваліфікаційних критеріях до учасників та вимог, установлених статтею 16 Закону, Замовником встановлюється наступний перелік документів, що підтверджують інформацію учасника/переможця про його відповідність вимогам, визначених статтею 17 Закону:
Переможець торгів на виконання вимог статті 17 Закону повинен надати:
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією ДФС, що діє станом на дату подання документа.
Також у тендерній документації Замовника у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» написаний перелік документів, що подаються Учасником-переможцем процедури закупівлі:
У відповідності до ч.3 ст.17 Закону – Учасник переможець-торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме:
Учасник-переможець на протязі 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику оригінал або нотаріально завірену копію довідки, дійсну на момент подання документа, про відсутність заборгованості перед Державною податковою інспекцію (Державною фіскальною службою) у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів).
З вищенаведеного та посилаючись до ч.3 ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме:
“Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.”,
слідує, що Довідку (листа) про відсутність (або наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, видану відповідною Державною податковою інспекцією ДФС має надати Учасник-переможець.
ТОВ «Афінацентр» ще не була оголошена переможцем закупівлі на дату прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції, а мала статус “на розгляді”. Тому була не зобов’язана надавати цю довідку.
2) Згідно пункту1 тендерної документації Замовника, а саме переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі: Учасник має надати Пропозицію, оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf.
Що саме і було надано учасником у складі тендерної пропозиції.
Також у тендерній документації Замовника у розділі «Оцінка тендерної пропозиції» вказано перелік документів, що подаються Учасником-переможцем процедури закупівлі:
У відповідності до ч.3 ст.17 Закону – Учасник переможець-торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме:
Учасник-переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 2 до Документації, з урахуванням ціни пропозиції, визначеної за результатами аукціону.
Тендерну пропозицію з урахуванням ціни пропозиції, визначеної за результатами аукціону має надати Учасник-переможець. ТОВ «Афінацентр» ще не була оголошена переможцем закупівлі на дату прийняття рішення про віхилення нашої пропозиції, а мала статус “на розгляді”. Тому була не зобов’язана надавати пропозицію з урахуванням ціни, визначеної за результатами аукціону.
Також у тендерній документації Замовника на закупівлю робіт з поточного ремонту вул. Качалова 5А ( яку викладено 13.03.2019р. в ЦБД Prozorro), у кваліфікаційних критеріях до учасників прописано наступну вимогу:
По результатам аукціону надати протягом трьох робочих днів (завантажити скан копії підписаних з печаткою організації учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника або надати в паперовому вигляді ( належним чином оформлену) Замовнику, локальний кошторис, договірну ціну матеріалів (не вище середньорегіональної ціни), зведений кошторис відповідно до опублікованого дефектного акту.
Що і було надано. Причина для відхилення, що «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 1 не відповідає кошторису не є обґрунтованою.
На підставі вищенаведеного, вважаємо безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Просимо скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ “Афінацентр”.
У іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до постійно діючої комісії АМКУ відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2019 16:19
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
10.04.2019 16:34