-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне – Кролевець (окремими ділянками) ( 45233142-6 — Ремонт доріг)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т- 25-03 Вільне – Кролевець (окремими ділянками) ( 45233142-6 — Ремонт доріг)
Торги не відбулися
22 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 44 040.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 44 040.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2019 16:16 - 11.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
11d832331ae547d3b8dcc4a7958bbc95
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-003464-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Сумській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-14-003464-a предмет закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Т-25-03 ВІЛЬНЕ – КРОЛЕВЕЦЬ (ОКРЕМИМИ ДІЛЯНКАМИ) ( 45233142-6 — РЕМОНТ ДОРІГ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Скан прот 29.03 щодо вимоги відповідь.pdf 29.03.2019 15:00
Дата подачі:
28.03.2019 12:19
Вирішення:
З метою забезпечення виконання Учасником торгів взятих на себе зобов’язань, Замовник, відповідно до частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), має право, при проведенні процедури закупівлі, вимагати від Учасника внесення забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що забезпеченням тендерної пропозиції, в розумінні Закону, є - гарантія.
Відповідно до вимог статті 560 Цивільного кодексу України, розрізняють такі види гарантій: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансової установи.
Враховуючи вимоги статті 24 Закону, Замовником в тендерній документації повинні бути зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Згідно частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Частиною 2 даної статті вказано, що тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі.
На виконання вказаних норм Закону, в частині 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено, крім іншого, вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Таким чином, Замовником у тендерній документації встановлені умови щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема його вид - електронна банківська гарантія.
Варто зауважити, що Учасник при наданні тендерного забезпечення не обмежений в виборі банку, яким може бути видана дана гарантія.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена у відповідності до норм чинного законодавства України та не містить дискримінаційних умов по відношенню до потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так