-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Дослідницькі послуги 16 лотів: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження змивів з об’єктів навколишнього середовища під час розслідування спалахів; Лот № 2 Лабораторні послуги з раптового обстеження персоналу на носійство збудників кишкових інфекцій та золотистого стафілококу, обстеження осіб, які перебували в контакті з інфекційними хворими під час розслідування спалахів; Лот №3 Лабораторні послуги з дослідження поверхневих вод у місцях проживання і відпочинку населення, у т.ч. на природних територіях курортів, поверхневі джерела водопостачання; Лот №4 Лабораторні послуги з дослідження ґрунту – паразитологічні дослідження; Лот №5 Лабораторні послуги з дослідження ґрунту – санітарно-хімічні дослідження; Лот №6 Лабораторні послуги з дослідження рівнів освітленості; Лот №7 Лабораторні послуги з дослідження рівнів звуку; Лот №8 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот №9 Лабораторні послуги з вимірювання параметрів мікроклімату; Лот №10 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники; Лот №11 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (паразитологічні) показники; Лот №12 Лабораторні послуги з дослідження води питної на санітарно-хімічні показники; Лот №13 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №14 Лабораторні послуги з дослідження вмісту ангідриду сірчистого, азоту діоксиду, сажі в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №15 Лабораторні послуги з визначення концентрації радону-222 в повітрі приміщень; Лот №16 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень)
Торги не відбулися
1 685 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 25.00 UAH
мін. крок: 0% або 25.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 16:38 - 07.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Номер:
348030adbc3e4528a8a903f8cb3821eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001621-a.a4
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Як вбачається із протоколу засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області від 11.04.2019, тендерна пропозиція ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» була відхилена згідно з ч.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (варто зазначити, що дана стаття містить лише 3 частини, тому, ймовірно, мова йде про підпункт 4 частини 1 даної статті) як така, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 06.03.2019 №475 не завірена належним чином – відсутні підписи уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печатки установи.
Однак, Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 06.03.2019 №475 з додатком, яка була долучена на підтвердження кваліфікаційним критеріям) відповідає вимогам тендерної документації Замовника, адже вона складається із супровідного листа – перший аркуш, який містить підпис уповноваженої особи та печатку установи, та одного додатку (на супровідному листі вказано про наявність саме додатку, а не додатків) – один файл (додаток), який складається із 10 арк., відповідно до вимог діловодства на останній сторінці документа (додатку) є підпис уповноваженої особи та печатка. Відповідно, тендерна пропозиція не може бути відхилена із цієї підстави.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою.
Враховуючи вищезазначене,
вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» по ЛОТУ № 10 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники.
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- по лоту 10.pdf 15.04.2019 13:01
- Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази.pdf 15.04.2019 13:01
Дата подачі:
15.04.2019 13:01
Вирішення:
Лот 10. На Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне:
Під час оформлення тендерних документів учасник використовує лише інструкцію з підготовки тендерної пропозиції. Де чітко визначено, що документи, складені учасником повинні бути оформлені належним чином за підписом самого учасника. Тобто, кожна сторінка має бути завірена печаткою та підписом учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ДУ "Рівненський ОЛЦ МОЗ України"
Номер:
a87959f5687b4362a38df3601732fa85
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001621-a.a1
Назва:
Щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ДУ "Рівненський ОЛЦ МОЗ України"
Вимога:
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Відповідно до ст. 1 цього Закону метрологічна діяльність - діяльність, пов’язана із забезпеченням єдності вимірювань. Сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки (стаття 3 Закону). Стаття 18 Закону містить вимоги лише щодо уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та видачі такого Свідоцтва.
Відповідно до ч.4 ст. 7 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повноваження центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати підприємства та організації, їх відокремлені підрозділи та фізичних осіб - підприємців на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології визначаються законом. Відтак, Головна організація метрологічної служби вправі надати повноваження ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» щодо організації і проведення оцінювання вимірювальних можливостей та визнання технічної компетентності лабораторій закладів охорони здоров’я при проведенні вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, згідно із змінами у законодавстві, на даний момент відсутнє таке поняття як «атестація». Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом. Відтак, з метою приведення документів у відповідність до чинного законодавства замість Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду було отримано Свідоцтво про технічну компетентність, при цьому ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» має в наявності Свідоцтво про атестацію з терміном дії до квітня 2020 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним
критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, а також керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» просимо конкретизувати в чому саме Свідоцтво про технічну компетентність не відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та чому при розгляді тендерної пропозиції ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» до уваги не було прийняте Свідоцтво про технічну компетентність, яке дає право ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» право на проведення вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 06.03.2019 №475 з додатком, яка була долучена на підтвердження кваліфікаційним критеріям) відповідає вимогам тендерної документації Замовника, адже вона складається із супровідного листа – перший аркуш, який містить підпис уповноваженої особи та печатку, та одного додатку (на супровідному листі вказано про наявність саме додатку, а не додатків) – один файл (додаток), який складається із 10 арк., відповідно до вимог діловодства на останній сторінці документа (додатку) є підпис уповноваженої особи та печатка. Відповідно, тендерна пропозиція не може бути відхилена із цієї підстави.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою.
Враховуючи вищезазначене,
вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» по ЛОТУ №3 Лабораторні послуги з дослідження поверхневих вод у місцях проживання і відпочинку населення, у т.ч. на природних територіях курортів, поверхневі джерела водопостачання.
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- по лоту 3.pdf 15.04.2019 12:56
Дата подачі:
15.04.2019 12:56
Вирішення:
Лот 3. На Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне:
По-перше, учасник в складі тендерної пропозиції відповідно до положення пункту 1 Додатку № 3 «Технічні завдання до лотів на проведення лабораторних послуг з досліджень», для підтвердження своєї кваліфікації зобов’язаний надати один або два одночасно документа: Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» та/або чинне на весь період надання послуг Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (з додатком) відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII.). Вами було надано копію Атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ (з додатками)де не на всі показники є сфера акредитації по лабораторних дослідженнях поверхневих вод перелік показників був наведений у Додатку 3 до тендерної документації. Інший документ поданий Вами(Свідоцтво про технічну компетентність), не був нами як замовником передбачений в тендерній документації. Окрім того, Ви як учасник мали право в період проведення уточнень умов по тендерній документації, написати нам як замовнику про виявлені неточності в складі даної документації для подальшого виправлення, а також уточнити можливість Вами як учасником використання Свідоцтва про технічну компетентність (як аналога іншому документу) для підтвердження Вашої кваліфікації. Проте, Вами не було здійснено жодної дії із вищезазначеного. А тому, після проведення торгів тендерний комітет самостійно визначає питання – «чи достатня кваліфікація в учасника?». В даному випадку, тендерний комітет прийняв рішення про не відповідність поданих Вами документів.
По-друге, під час оформлення тендерних документів учасник використовує лише інструкцію з підготовки тендерної пропозиції. Де чітко визначено, що документи, складені учасником повинні бути оформлені належним чином за підписом самого учасника. Тобто, кожна сторінка має бути завірена печаткою та підписом учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ДУ "Рівненський ОЛЦ МОЗ України"
Номер:
f2087724b15b40f69e0ea09903cfc990
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001621-a.b2
Назва:
щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ДУ "Рівненський ОЛЦ МОЗ України"
Вимога:
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Відповідно до ст. 1 цього Закону метрологічна діяльність - діяльність, пов’язана із забезпеченням єдності вимірювань. Сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки (стаття 3 Закону). Стаття 18 Закону містить вимоги лише щодо уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та видачі такого Свідоцтва.
Відповідно до ч.4 ст. 7 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повноваження центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати підприємства та організації, їх відокремлені підрозділи та фізичних осіб - підприємців на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології визначаються законом. Відтак, Головна організація метрологічної служби вправі надати повноваження ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» щодо організації і проведення оцінювання вимірювальних можливостей та визнання технічної компетентності лабораторій закладів охорони здоров’я при проведенні вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, згідно із змінами у законодавстві, на даний момент відсутнє таке поняття як «атестація». Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом. Відтак, з метою приведення документів у відповідність до чинного законодавства замість Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду було отримано Свідоцтво про технічну компетентність, при цьому ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» має в наявності Свідоцтво про атестацію з терміном дії до квітня 2020 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, а також керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» просимо конкретизувати в чому саме Свідоцтво про технічну компетентність не відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та чому при розгляді тендерної пропозиції ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» до уваги не було прийняте Свідоцтво про технічну компетентність, яке дає право ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» право на проведення вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 06.03.2019 №475 з додатком, яка була долучена на підтвердження кваліфікаційним критеріям) відповідає вимогам тендерної документації Замовника, адже вона складається із супровідного листа – перший аркуш, який містить підпис уповноваженої особи та печатку, та одного додатку (на супровідному листі вказано про наявність саме додатку, а не додатків) – один файл (додаток), який складається із 10 арк., відповідно до вимог діловодства на останній сторінці документа (додатку) є підпис уповноваженої особи та печатка. Відповідно, тендерна пропозиція не може бути відхилена із цієї підстави.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою.
Враховуючи вищезазначене,
вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» по ЛОТУ № 6 Лабораторні послуги з дослідження рівнів освітленості.
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- по лоту 6.pdf 15.04.2019 12:58
Дата подачі:
15.04.2019 12:58
Вирішення:
Лот 6. На Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне:
По-перше, учасник в складі тендерної пропозиції відповідно до положення пункту 1 Додатку № 3 «Технічні завдання до лотів на проведення лабораторних послуг з досліджень», для підтвердження своєї кваліфікації зобов’язаний надати один або два одночасно документа: Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» та/або чинне на весь період надання послуг Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (з додатком) відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII.). Вами було надано копію Атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ (з додатками)де не на всі показники є сфера акредитації по лабораторних дослідженнях рівнів освітленості перелік показників був наведений у Додатку 3 до тендерної документації. Інший документ поданий Вами(Свідоцтво про технічну компетентність), не був нами як замовником передбачений в тендерній документації. Окрім того, Ви як учасник мали право в період проведення уточнень умов по тендерній документації, написати нам як замовнику про виявлені неточності в складі даної документації для подальшого виправлення, а також уточнити можливість Вами як учасником використання Свідоцтва про технічну компетентність (як аналога іншому документу) для підтвердження Вашої кваліфікації. Проте, Вами не було здійснено жодної дії із вищезазначеного. А тому, після проведення торгів тендерний комітет самостійно визначає питання – «чи достатня кваліфікація в учасника?». В даному випадку, тендерний комітет прийняв рішення про не відповідність поданих Вами документів.
По-друге, під час оформлення тендерних документів учасник використовує лише інструкцію з підготовки тендерної пропозиції. Де чітко визначено, що документи, складені учасником повинні бути оформлені належним чином за підписом самого учасника. Тобто, кожна сторінка має бути завірена печаткою та підписом учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо прийнятого рішення про відхилення прпозиції
Номер:
f1b96c54e4934f15afe2da72cd0836b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001621-a.b3
Назва:
Щодо прийнятого рішення про відхилення прпозиції
Вимога:
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Відповідно до ст. 1 цього Закону метрологічна діяльність - діяльність, пов’язана із забезпеченням єдності вимірювань. Сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки (стаття 3 Закону). Стаття 18 Закону містить вимоги лише щодо уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та видачі такого Свідоцтва.
Відповідно до ч.4 ст. 7 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повноваження центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати підприємства та організації, їх відокремлені підрозділи та фізичних осіб - підприємців на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології визначаються законом. Відтак, Головна організація метрологічної служби вправі надати повноваження ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» щодо організації і проведення оцінювання вимірювальних можливостей та визнання технічної компетентності лабораторій закладів охорони здоров’я при проведенні вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, згідно із змінами у законодавстві, на даний момент відсутнє таке поняття як «атестація». Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом. Відтак, з метою приведення документів у відповідність до чинного законодавства замість Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду було отримано Свідоцтво про технічну компетентність, при цьому ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» має в наявності Свідоцтво про атестацію з терміном дії до квітня 2020 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, а також керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» просимо конкретизувати в чому саме Свідоцтво про технічну компетентність не відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та чому при розгляді тендерної пропозиції ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» до уваги не було прийняте Свідоцтво про технічну компетентність, яке дає право ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» право на проведення вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 06.03.2019 №475 з додатком, яка була долучена на підтвердження кваліфікаційним критеріям) відповідає вимогам тендерної документації Замовника, адже вона складається із супровідного листа – перший аркуш, який містить підпис уповноваженої особи та печатку, та одного додатку (на супровідному листі вказано про наявність саме додатку, а не додатків) – один файл (додаток), який складається із 10 арк., відповідно до вимог діловодства на останній сторінці документа (додатку) є підпис уповноваженої особи та печатка. Відповідно, тендерна пропозиція не може бути відхилена із цієї підстави.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою.
Враховуючи вищезазначене,
вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» по ЛОТУ №9 Лабораторні послуги з вимірювання параметрів мікроклімату.
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- по лоту 9.pdf 15.04.2019 13:00
Дата подачі:
15.04.2019 13:00
Вирішення:
Лот 9. На Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне:
По-перше, учасник в складі тендерної пропозиції відповідно до положення пункту 1 Додатку № 3 «Технічні завдання до лотів на проведення лабораторних послуг з досліджень», для підтвердження своєї кваліфікації зобов’язаний надати один або два одночасно документа: Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» та/або чинне на весь період надання послуг Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (з додатком) відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII.). Вами було надано копію Атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ (з додатками)де не на всі показники є сфера акредитації по лабораторних дослідженнях параметрів мікроклімату, перелік показників був наведений у Додатку 3 до тендерної документації. Інший документ поданий Вами(Свідоцтво про технічну компетентність), не був нами як замовником передбачений в тендерній документації. Окрім того, Ви як учасник мали право в період проведення уточнень умов по тендерній документації, написати нам як замовнику про виявлені неточності в складі даної документації для подальшого виправлення, а також уточнити можливість Вами як учасником використання Свідоцтва про технічну компетентність (як аналога іншому документу) для підтвердження Вашої кваліфікації. Проте, Вами не було здійснено жодної дії із вищезазначеного. А тому, після проведення торгів тендерний комітет самостійно визначає питання – «чи достатня кваліфікація в учасника?». В даному випадку, тендерний комітет прийняв рішення про не відповідність поданих Вами документів.
По-друге, під час оформлення тендерних документів учасник використовує лише інструкцію з підготовки тендерної пропозиції. Де чітко визначено, що документи, складені учасником повинні бути оформлені належним чином за підписом самого учасника. Тобто, кожна сторінка має бути завірена печаткою та підписом учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції
Номер:
d05e61b6d8cb46e4b6328ec8dca70a94
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001621-a.a5
Назва:
Щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Відповідно до ст. 1 цього Закону метрологічна діяльність - діяльність, пов’язана із забезпеченням єдності вимірювань. Сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки (стаття 3 Закону). Стаття 18 Закону містить вимоги лише щодо уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та видачі такого Свідоцтва.
Відповідно до ч.4 ст. 7 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повноваження центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати підприємства та організації, їх відокремлені підрозділи та фізичних осіб - підприємців на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології визначаються законом. Відтак, Головна організація метрологічної служби вправі надати повноваження ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» щодо організації і проведення оцінювання вимірювальних можливостей та визнання технічної компетентності лабораторій закладів охорони здоров’я при проведенні вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, згідно із змінами у законодавстві, на даний момент відсутнє таке поняття як «атестація». Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом. Відтак, з метою приведення документів у відповідність до чинного законодавства замість Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду було отримано Свідоцтво про технічну компетентність, при цьому ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» має в наявності Свідоцтво про атестацію з терміном дії до квітня 2020 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, а також керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» просимо конкретизувати в чому саме Свідоцтво про технічну компетентність не відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та чому при розгляді тендерної пропозиції ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» до уваги не було прийняте Свідоцтво про технічну компетентність, яке дає право ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» право на проведення вимірювань (досліджень) у сфері законодавчо регульованої метрології.
Крім того, Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази від 06.03.2019 №475 з додатком, яка була долучена на підтвердження кваліфікаційним критеріям) відповідає вимогам тендерної документації Замовника, адже вона складається із супровідного листа – перший аркуш, який містить підпис уповноваженої особи та печатку, та одного додатку (на супровідному листі вказано про наявність саме додатку, а не додатків) – один файл (додаток), який складається із 10 арк., відповідно до вимог діловодства на останній сторінці документа (додатку) є підпис уповноваженої особи та печатка. Відповідно, тендерна пропозиція не може бути відхилена із цієї підстави.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою.
Враховуючи вищезазначене,
вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» по ЛОТУ № 12 Лабораторні послуги з дослідження води питної на санітарно-хімічні показники.
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- по лоту 12.pdf 15.04.2019 13:03
Дата подачі:
15.04.2019 13:03
Вирішення:
Лот 3. На Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне:
По-перше, учасник в складі тендерної пропозиції відповідно до положення пункту 1 Додатку № 3 «Технічні завдання до лотів на проведення лабораторних послуг з досліджень», для підтвердження своєї кваліфікації зобов’язаний надати один або два одночасно документа: Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» та/або чинне на весь період надання послуг Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (з додатком) відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII.). Вами було надано копію Атестату про акредитацію випробувальної лабораторії з грифом НААУ (з додатками)де не на всі показники є сфера акредитації по лабораторних дослідженнях поверхневих вод перелік показників був наведений у Додатку 3 до тендерної документації. Інший документ поданий Вами(Свідоцтво про технічну компетентність), не був нами як замовником передбачений в тендерній документації. Окрім того, Ви як учасник мали право в період проведення уточнень умов по тендерній документації, написати нам як замовнику про виявлені неточності в складі даної документації для подальшого виправлення, а також уточнити можливість Вами як учасником використання Свідоцтва про технічну компетентність (як аналога іншому документу) для підтвердження Вашої кваліфікації. Проте, Вами не було здійснено жодної дії із вищезазначеного. А тому, після проведення торгів тендерний комітет самостійно визначає питання – «чи достатня кваліфікація в учасника?». В даному випадку, тендерний комітет прийняв рішення про не відповідність поданих Вами документів.
По-друге, під час оформлення тендерних документів учасник використовує лише інструкцію з підготовки тендерної пропозиції. Де чітко визначено, що документи, складені учасником повинні бути оформлені належним чином за підписом самого учасника. Тобто, кожна сторінка має бути завірена печаткою та підписом учасника.
Статус вимоги:
Відхилено