-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали(шприци, катетери, зонди, скарифікатори, трубки, канюлі, рукавички, лезо до скальпеля)
ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (шприци, катетери, зонди, скарифікатори, трубки, канюлі, рукавички, лезо до скальпеля)строк поставки : до 31.12.2019 року місце поставки: м.Луцьк, пр. Відродження 30 кількість:39 одиниць товару вважається як 39 найменуваннь товару , більш детальна інформація в додатку 3 до тендерної документації
Торги не відбулися
115 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 576.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 576.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2019 16:03 - 16.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо поділу предмету закупівель на окремі лоти
Номер:
05810fefba8c44739424f9bdf953de17
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-05-002264-a.b1
Назва:
Щодо поділу предмету закупівель на окремі лоти
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-05-002264-a у закупівлі за кодом ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали(шприци, катетери, зонди, скарифікатори, трубки, канюлі, рукавички, лезо до скальпеля), ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, який має намір прийняти участь в процедурі торгів, бачимо суттєві помилки та неправомірні вимоги, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі в одному лоті фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише компанія, що має повний перелік продукції за вказаним лотом та створює монопольне становище для окремих учасників ринку, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В ході вивчення медико-технічних характеристик товарів, що передбачені у даній закупівлі, встановлено, що закупівля включає змішані види товарів, які відносяться до різних груп Державного класифікатора ДК 021:2015 та мають різні коди, які Замовник не зазначає. Таким чином, у даному випадку в одному лоті поєднано декілька різних видів та груп товарів, що ускладнює можливість потенційним учасниками взяти участь у даній закупівлі. Поєднання різних видів та груп товарів в одному лоті, які мають різні коди Державного класифікатора ДК 021:2015 здійснено саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників та не надати можливість участі потенційним виробникам та іншим учасникам брати участь у даній закупівлі за окремими позиціями у зв’язку з відсутністю в їхньому виробництві та асортименті всіх передбачених в одному лоті позицій. У такий спосіб Замовник нівелював основну мету Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тому, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників доцільно виокремити предмет закупівель в окремі лоти за відповідними кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи наведене, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі в частині дискримінації учасників та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі UA-2019-04-05-002264-a за кодом ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали(шприци, катетери, зонди, скарифікатори, трубки, канюлі, рукавички, лезо до скальпеля) шляхом поділу товарів предмета закупівлі на окремі частини (лоти) за відповідними кодами товарів, що містяться у національному класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 1.pdf 08.04.2019 10:01
Дата подачі:
08.04.2019 10:01
Вирішення:
Керуючись статтєю 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частиною першою статті 23 Закону України « Про публічні закупівлі» тендерний комітет роз’яснює , що при визначенні предмета закупівлі під час планування даної процедури керувався наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі » , де в частині 2 п.1 розділу ІІ чітко зазначено, що предмет закупівлі визначається Замовником згідно п.17 і 32 ч.1 статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі ( лоти) за показниками червертої – восьмої цифри. Дана норма закону Замовником дотримана.
Медичні вироби, які Замовник збирається закупити згідно оголошеного тендеру ( ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-05-002264-a ) відносять по державному класифікатору ДК 021: 2015 до коду 33140000-3 – Медичні вироби.
Тендерний комітет вважає за доцільне провести єдину закупівлю без поділу на лоти за четвертим знаком, що жодним чином не суперечить законодавчим актам та не дискримінує учасників, адже не має прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі.
Тому вимога UA-2019-04-05-002264-a.b1 тендерним комітетом не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено