• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15550000-8 Молочні продукти різні

Закупівля товару за ДК 021:201: - код 15551000-5 Кефір 2,5% жирності; - код 15551000-5 Йогурт 2,5% жирності; - код 15551000-5 Сметана 20% жирності.

Торги відмінено

550 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 752.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2018 06:02 - 27.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: dd34cb63aa3e4451be9676e9a07192ef
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-15-000007-c.b2
Назва: скарга
Скарга:
на рішення замовника про визначення переможцем у процедурі торгів
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2019 20:00
Дата виконання рішення Замовником: 20.04.2019 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: відхилені пропозиції всіх учасників закупівлі
Автор: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380509050107 tender@utecon.com
Скарга
Виконана замовником

оскарження рішення замовника

Номер: ea6e82c70d9940998a0bbe8ddd47140a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-15-000007-c.b1
Назва: оскарження рішення замовника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОД-ЮГ" 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, провулок Комарова, 2 Код ЄДРПОУ 41198662, витяг ПДВ №1715094500054, р/р 26002654112200 в ПАТ "УкрСиббанк", МФО 351005, іпн 411986615092, E-mail: prodsouth@ukr.net, т. +380639526873 ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОД- ЮГ" Код ЄДРПОУ: 41198662 Місцезнаходження: 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, пров. Комарова, 2 E-mail: prodsouth@ukr.net тел.+38 (063) 952 68 73 ЗАМОВНИК ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 05406623 68001, Україна, Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А E-mail: kvgval@gmail.com ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ UA-2018-12-15-000007-c СКАРГА 15 грудня 2018 року замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом "ДК 021:2015 код 15550000-8 Молочні продукти різні" (далі - Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 550 400,00гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2018-12-15-000007-c. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ", чия цінова пропозиція складала 510 360,00гривень з ПДВ. Рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету № 264 від 31 січня 2019 року, оприлюдненим 31 січня 2019 року переможцем Процедури закупівлі було визнано ТОВ"Проект Інвест ХХІ"; прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Проект Інвест ХХІ" та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня на веб-порталі Уповноваженого органу та надіслати його переможцю. Вважаємо хибним висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" з наступних підстав. 1. Відповідно до умов тендерної документації (надалі – документація), а саме пункту 1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до вимог п. 5 розділу 3 тендерної документації). Пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації вимагалася: «Інформація, що надається учасником: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, які обов’язково використовуються для поставки товару, а саме: <…> - копія довідки (акту перевірки) компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі; - копія акту перевірки компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) учасника закупівлі, як оператора ринку харчових продуктів, в якому відображені результати дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, датоване не раніше 2018 року». Отже, умовами Тендерної документації вимагалися два документи компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України), один з яких мав містити інформацію про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі; другий - результати дотримання учасником санітарно-гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, датоване не раніше 2018 року. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" відсутня копія довідки (акту перевірки) компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає умовам документації. Слід зазначити, що надані у складі пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" документи, зокрема, акт реєстрації потужностей, не підтверджують відповідність саме складських приміщень учасника саме санітарно-протиепідемічним нормам, не підтверджують відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам саме зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника саме товару, який є предметом закупівліта надані учасником на виконання інших умов документації. Таким чином, ненадання довідки (акту перевірки) компетентної державної установи (територіальних органів Держпродспоживслужби України або Лабораторних центрів МОЗ України) про відповідність санітарно-протиепідемічним вимогам зберігання в вищезазначених складських приміщеннях учасника товару, який є предметом закупівлі, є невідповідністю пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" умовам документації та має бути підставою для відхилення пропозиції цього учасника на підставі вимог статті 30 Закону. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної танеупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. У даному випадку, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ" не відповідала умовам документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Вважаємо, що прийнявши рішення про визнання ТОВ "Проект Інвест ХХІ" переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Таким чином, вважаємо, що оскаржуване рішення є протиправним, прийнятим за умов дискримінаційного підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, та підлягає скасуванню відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Оскаржуване рішення порушує законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку молочної продукції та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів поставки продукції, яку виробляє, з метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження визначена наступною найбільш економічно вигідною після тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ". Тому, у разі відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Замовник матиме обов’язок на підставі частини 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" перейти до розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження та, у разі її відповідності умовам Тендерної документації, визначити Суб’єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З огляду на викладене вище, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІпорядку проведення процедури закупівлі товару за кодом "ДК 021:2015 код 15550000-8 Молочні продукти різні" (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-15-000007-c) у частині прийняття рішення про визнання ТОВ "Проект Інвест ХХІ" переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "Проект Інвест ХХІ". 3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визнання ТОВ"Проект Інвест ХХІ" переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ"Проект Інвест ХХІ". Додаток: платіжне доручення про сплату збору за розгляд скарги. ДИРЕКТОР ТОВ "ПРОД-ЮГ" Г. А. Калачова
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2019 21:56
Дата виконання рішення Замовником: 07.03.2019 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1.1. Тендерний комітет розглянув рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель 27.02.2019 року № 2160-р/пк-пз та вирішив задовольнити його. 1.2. Тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення про скасування рішення від 31.01.2019 року (протокол №264) про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» переможцем процедури закупівлі товару за ДК 021:2015 код 15550000-8 “Молочні продукти різні", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-15-000007-c.
Автор: ТОВ ПРОД-ЮГ, Малаховська Ганна Анатоліївна +380639526873 prodsouth1@ukr.net