• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні та дезінфекційні засоби ДК 021:2015 -33631600-8

Завершена

10 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2019 15:07 - 05.04.2019 15:04
Вимога
Відхилено

Вимога!

Номер: bb18b20451aa49fd9de13fd921f65f6b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-03-001298-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Також звертаємо увагу, що Замовник неуважно вивчає надану документацію, ми надали окрему інструкцію на засіб "Санідез", де вказані режими використання: дезінфекція води, стічних вод, фруктів та яєць, ємностей для зберігання води. Щодо надання гарантійних листів від виробника - ми зазначили,що ця вимога протизаконна і дискримінаційна, є рішення АМКУ та позиція Макса Нефьодова, які ставлять цю вимогу поза Законом. Листи гарантії від себе ми надали. Щодо ствердження, що сертифікат на засіб "Неосептин" Перевін" поганої якості - це ваше суб"єктивне бачення, на наш погляд - якість сканкопії нормальна; у Вас як у Замовника є опція - звернутися за роз"ясненнями в період розгляду наданих документів до Учасника, чого Ви не зробили, бо не зацікавлені в цьому. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, детально про невідповідність описано у протоколі відхилення. Ваші нескінченні необгрунтовані , загальні для всіх закупівель скарги відволікають медичних працівників від прямих професійних обов’язків на не потрібну переписку з вами. Розуміємо Ваше розчарування, але перегляньте Наказ МОЗ від 12 березня 2010 року N221,де чітко вказане роз’яснення виразу аналоги . Аналоги - дезінфекційні препарати, які задовольняють критерію кількісного та якісного складу діючих речовин (ДР), тобто мають повну відповідність як по ДР, так і по добавках. Отже перегляньте ще раз протокол та новий Наказ ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. Саме Замовник визначає яка інформація про предмет закупівлі вважається за потрібне. Неспроможність задовільнити вимоги Замовника, змушує Вас тиснути на Замовника, залякувати, погрожувати , заради досягнення власних комерційних інтересів будь-яким шляхом
Статус вимоги: Відхилено