-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво адмінбудівлі по вул. Полтавській, 2 в м. Кобеляки, Полтавської області.
Торги не відбулися
14 782 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.30 UAH
мін. крок: 0% або 0.30 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 20:45 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо скасування рішень Замовника
Номер:
dfb1735a7da24a97ba4d848fcb56577e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-002606-b.b3
Назва:
Щодо скасування рішень Замовника
Вимога:
З метою захисту своїх прав, звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою про повторний перегляд пропозиції ТОВ «Ремтехналадка», яка в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, скасування рішення № 9 тендерного комітету від 22.03.2019, та анулювання рішення № 11 від 29.03.2019 про визначення переможцем ТОВ «БК «Євро Еліт Буд». (оскарження додано в окремому файлі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 29.03.2019 18:48
Дата подачі:
29.03.2019 18:48
Опис причини скасування:
Прийнято рішення про відкликання скарги
Дата скасування:
02.04.2019 14:58
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішень Замовника
Номер:
0b427dadc84c4cccba0de71f27637dc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-002606-b.b2
Назва:
Оскарження рішень Замовника
Вимога:
З метою захисту своїх прав, звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою про повторний перегляд пропозиції ТОВ «Ремтехналадка», яка в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, скасування рішення № 9 тендерного комітету від 22.03.2019, та анулювання рішення № 11 від 29.03.2019 про визначення переможцем ТОВ «БК «Євро Еліт Буд» (оскарження додається в окремому файлі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 29.03.2019 17:21
Дата подачі:
29.03.2019 17:22
Опис причини скасування:
Файл з вимогою не містить 2 аркушів
Дата скасування:
29.03.2019 18:41
Вимога
Вирішена
Вимога стосовно умов тендерної документації
Номер:
8723c9d80298422584fc1d1bf15fe6ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-002606-b.b1
Назва:
Вимога стосовно умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику відкритих торгів! В титульному аркуші тендерної документації від 21.02.2019 № б/н закупівля має назву: КОД за ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (45216000-4 Будівництво будівель правоохоронних органів та органів охорони громадського порядку чи служб надзвичайних ситуацій і будівель та приміщень військового призначення). (Капітальне будівництво), в умовах оголошення про закупівлю конкретна назва предмету закупівлі звучить як «Будівництво адмінудівлі по вул. Полтавська, 2 в м. Кбеляки, Полтавської області», в річному плані закупівель конкретна назва закупівлі звучить вже як «Будівництво адміністративної будівлі пожежного депо по вул. Полтавській, 2 в м. Кобеляки Полтавської області».
Враховуючи всі ці розбіжності, з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель, пропонуємо визначитись з назвою предмета закупівлі та викласти її відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Наприклад, «Будівництво адміністративної будівлі пожежного депо по вул. Полтавській, 2 в м. Кобеляки Полтавської області» (код ДК 021-2015:45216000-4 — Будівництво будівель правоохоронних органів та органів охорони громадського порядку чи служб надзвичайних ситуацій і будівель та приміщень військового призначення).
Принагідно, звертаємо увагу Замовника на різну очікувану вартість предмета закупівлі, в річному плані вказано – 15 310 000 грн., в оголошенні про закупівлю – 14 782 999 грн.
Також, категорично не погоджуємося з вказаною Учасником сумою забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до умов тендерної документації, розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 443490,00 грн. (чотириста сорок три тисячі чотириста дев’яносто грн. 00 коп.), що становить близько 3 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника, що статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже, Замовником неправомірно зазначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції, що на 2,5 відсотки перевищує розмір, встановлений Законом.
З огляду на наведене вище, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 25.02.2019 16:00
- відповідь на вимоги до ТД від 27.02.2019.docx 27.02.2019 14:19
Дата подачі:
25.02.2019 16:00
Вирішення:
Шановні автори вимоги! Замовником відкритих торгів було проведено вивчення Ваших вимог стосовно внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво адмінбудівлі пожежного депо по вул. Полтавській, 2 в м. Кобеляки Полтавської області».
В результаті розгляду питань щодо визначення предмету закупівлі та документального оформлення Замовник погоджується з фактом некоректного визначення (викладення) предмету закупівлі і визначення розміру тендерного забезпечення тендерної пропозиції. Запевняємо, що в найкоротші терміни будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, яка буде оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу у вигляді нової редакції тендерної документації.
Стосовно розбіжностей щодо визначення вартості предмету закупівлі в оголошенні про закупівлю та річному плані закупівель, пояснюємо, що у відповідності до державних будівельних норм України складовою частиною загальної вартості будівництва є роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації, експертизі проекту, будівельно-монтажні роботи, роботи по технічному і авторському нагляду, які включені до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва.
З урахуванням того, що проектно-кошторисна документація і експертиза проекту по об’єкту «Будівництво адмінбудівлі пожежного депо по вул. Полтавській, 2 в м. Кобеляки Полтавської області» була виготовлена і проведена у 2018 році, в 2019 році у річному плані закупівель по даному об’єкту на загальну суму 15 310 000 грн. було враховано: вартість будівельно-монтажних робіт, які проводитимуться підрядною організацією, визначеною при закупівлі цих робіт на загальну суму 14 782 999 грн., вартість робіт по технічному нагляду на загальну суму 443001 грн., та вартість робіт по авторському нагляду на загальну суму 84000 грн., в результаті чого і виникли розбіжності у визначені суми закупівлі на проведення будівельно-монтажних робіт та загальної суми у річному плані закупівель.
Проведення закупівлі робіт по технічному нагляду на загальну суму 443001грн., та робіт по авторському нагляду на загальну суму 84000 грн., проводитимуться лише після успішного закінчення закупівлі та успішного укладання договору з переможцем на виконання будівельно-монтажних робіт окремими закупівлями, які будуть відображені у вигляді звітів про укладені договори.
Під час оприлюднення нової редакції тендерної документації Замовником будуть внесенні відповідні зміни до річного плану закупівель.
Від замовника: Секретар тендерного комітету 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області Жовтобрюх Олександр Сергійович.
Дата відповіді: 27.02.2018 р.
Тип: Відповідь на вимогу щодо умов закупівлі.
Ідентифікатор вимоги: UA-2019-02-22-002606-b.b1
Статус вимоги:
Задоволено