• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області

Торги не відбулися

1 060 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 600.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2019 17:45 - 30.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 73f765cf7d444e39ae3042599a00bfcb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-19-002866-a.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію Макарівською селищною радою (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) № 3772526. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМК» (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. 09.04.2019 року за результатами розгляду пропозиції Учасника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІМК» (Протокол засідання тендерного комітету Макарівської селищної ради № 29 від 09.04.2019 р.), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до зазначеного Протоколу причиною відхилення Учасника стало наступне: - подано копію витягу з реєстру платників ПДВ, що порушує умови п. 4 абз. 1 та абз. 4 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації; - подано копію статуту, що порушує умови п. 3 абз. 1 та абз. 4 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації; - гарантійний лист на товар не містить інформацію про післягарантійне обслуговування, що порушує умови п. 7 абз. 1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Зазначене посилання у Протоколі на невідповідність копії статуту умовам п. 3 абз. 1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації не відповідає дійсності, отже є неправомірним. Пунктом 3 абзацу 1 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено подання тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель у кольоровому сканованому вигляді та завантаження одним файлом, а саме – інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: - Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору скріплена печаткою (у разі наявності) та підписом, із зазначенням посади. Наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджується сканкопією договору, що надається в складі пропозиції (сканкопія повинна містити кольорові зображення печаток сторін договору). - довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації та наявність обладнання і матеріально-технічної бази. - посвідчення спеціаліста для роботи в електроустановках не нижче 3-ї групи з електробезпеки. Вимога щодо статуту учасника в даному пункті повністю відсутня. Враховуючи вище викладене, вважаємо що Замовником порушено принцип здійснення закупівель, встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, серед яких статут (установчий документ юридичної особи), в одному примірнику, який залишається в реєстраційній справі у державного реєстратора. Отже, оригінал статуту Учасника знаходиться в реєстраційній справі та зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи – підприємця, тому надання у складі тендерної пропозиції оригіналу статуту є абсолютно неможливим. Враховуючи вище викладене, вважаємо що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Абзац 3 п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Подання копії витягу з реєстру платників ПДВ можна вважати технічною помилкою, яка пов’язана з оформленням пропозиції, але аж ніяк не відсутність затребуваної тендерною документацією інформації. При цьому п. 7 розділу І тендерної документації визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи або їх копії, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, але видані іншими установами (підприємствами, організаціями), можуть бути викладені українською або російською мовою. У разі неможливості надання вищевказаних документів (їх копій) на українській або російській мові, учасник може надати у складі тендерної пропозиції документ (його копію), викладений іншою мовою з обов’язковим наданням нотаріально завіреного українського перекладу даного документу. Отже вимоги тендерної документації містять суперечності щодо можливості учасників подавати копії документів, оскільки п. 7 розділу 1 тендерної документації прямо передбачено подання копій документів. Тому відхилення пропозиції Учасника відбулось на надуманих підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації. 4. Повідомлення Замовника щодо гарантійного листа Учасника також не відповідає дійсності. Абзац 2 гарантійного листа на товар та післягарантійне обслуговування містить інформацію ТОВ «ІМК» щодо обслуговування обладнання у відповідності до вимог проекту договору доданого до тендерної документації. До складу тендерної пропозиції Учасника додано лист-погодження з проектом договору, у відповідності до вимог тендерної документації. Враховуючи погодження Учасника з проектом договору та умови проекту договору тендерної документації надання у гарантійному листі Учасника іншої інформації щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування, ніж визначеної проектом договору тендерної документації Замовника, було б наданням неправдивої інформації з нашого боку, що є абсолютно неприпустимим. Отже, інформація наведена у гарантійному листі Учасника на товар та післягарантійне обслуговування в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника та додатків до тендерної документації. Відповідно до п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ІМК» звертається до тендерного комітету Макарівської селищної ради з вимогою: 1. скасувати рішення щодо відхилення учасника ТОВ «ІМК» на закупівлю Телевізійного й аудіовізуального обладнання (Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області) код ДК 021:2015 – 32320000-2, Номер у Prozorro UA-2019-03-19-002866-a, а саме протокол засідання тендерного комітету Макарівської селищної ради № 29 від 09.04.2019 р. 2. визнати тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІМК», як таку, що відповідає умовам тендерної документації ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Створення системи відеоспостереження в смт Макарів Макарівського району Київської області). Директор ТОВ «ІМК» О. П. Федієнко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасників відхилено на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку не відповідностю вимогим визначених в тендерній документації. Вимоги визначенні в документації не є дискримінаційними та не порушують права і можливості учасників.
Статус вимоги: Відхилено