• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Частини до світильників та освітлювальне обладнання.

Торги відмінено

86 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 867.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2019 22:25 - 12.04.2019 22:29
Вимога
Залишено без розгляду

Срок поставки товара

Номер: 13d1f57190934c47b4192fd2c5825b25
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-07-000028-a.b4
Назва: Срок поставки товара
Вимога:
В Вашей тендерной документации указано срок поставки товара до 18.04.2019. Как это возможно, если аукцион пройдет не раньше 17.04, и должно пройти не менее 3-х дней до заключения договора?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повинно пройти не менше 2-х днів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Отсутствует возможность копирования из приложенного вами файла

Номер: 4d87055c688746df9032329b12a060b9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-07-000028-a.b3
Назва: Отсутствует возможность копирования из приложенного вами файла
Вимога:
Уважаемый организатор торгов, выложенная вами тендерная документация защищена от копирования. Пожалуйста, снимите защиту от копирования в вашем файле, или приложите отдельно документы, которые участники торгов могли бы корректировать. Ни у кого нет столько времени сидеть и символ в символ перепечатывать текст договора, предложений и пр.... Для чего Вы поставили защиту от копирования?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно п.2 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Відповідно п.7 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, Інформація, зазначена у пунктах 2, 3, 4 цього розділу, яка подається окремими файлами повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Таким чином, оголошення про проведення закупівлі відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога оприлюднення документації в форматі word

Номер: 80181f9f1a09445fb2352bc4147176ae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-07-000028-a.a2
Назва: Вимога оприлюднення документації в форматі word
Вимога:
Шановний організатор. Я не розумію в чому проблема прікріпити документацію в форматі word. Щоб з документом можна було працювати всим бажаючим. Ви вимагаєте подання пропозиції без жодних відходжень від прикладу. Якщо одну строчку недописуешь ви дискваліфікуете. Догововір заповнений вимагаете, що набирати від руки. Программи не роспознають ваш формат. Тому прошу прікрипите в word. Якщо ви за честну конкуренцію! Чекаємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно п.2 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками); предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж З000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні); валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості); інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків); дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень); дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень). Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Відповідно п.7 розділу 2 до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10, з урахуванням Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, Інформація, зазначена у пунктах 2, 3, 4 цього розділу, яка подається окремими файлами повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Таким чином, оголошення про проведення закупівлі відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

що до документів

Номер: 16af720436d74c388cecefe3180d95c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-07-000028-a.b1
Назва: що до документів
Вимога:
Якщо ви вимагаете заповненний договір, комерційну буква до букви і інші документи по вашому зразку, просимо додати до системи оголошення в форматі WORD.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому зазначеної частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників. В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель. З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо). В той же час оприлюднена замовником документація знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель «Прозорро», придатна для зчитування та опрацювання у будь-якому з доступних програмних засобів зчитування зображень. При цьому, файл документації не захищений жодними паролями (тощо), що могли б унеможливити зчитування такого файлу, та є загальнодоступним для необмеженого кола учасників. Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником.
Статус вимоги: Не задоволено