-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запчастини до транспортних засобів МАЗ )
Завершена
2 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 500.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2019 16:50 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення Закону
Номер:
dc88793f21f8437ea07bea77bdf9b775
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-001530-b.a2
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Інформація в Тендерній документації суперечить п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 5 - Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.
Згідно п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
До істотних умов договору відноситься предмет закупівлі, а отже найменування запасних частин не може бути змінено після підписання договору. Враховуючи це, вимагаю Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме прибрати інформацію яка суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2019 13:21
Вирішення:
Інформація на яку посилається Учасник «Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.» у своїй вимозі зазначена Замовником у розділі «V. Оцінка тендерних пропозицій » тендерної документації для інформування Учасників про те, що перелік запасних частин зазначений у «Специфікації 1» яка є додатком до форми «Пропозиція» тендерної документації не є сталим та може бути зменшений залежно від фактичної виробничої потреби Замовника в односторонньому порядку.
Таким чином трактування Учасника який подав вимогу, що дана норма порушує права та інтереси Учасників та суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності, та не є дискримінаційною вимогою
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника
Номер:
794cf86f33a84ae79fec58d5f7d7d2d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-12-001530-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника
Вимога:
Замовник в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлює в Тендерній документації дискримінаційні вимоги.
Ст.5 п.3 - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст.22 п.4 - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника:
1) Розділ ІІІ, п.5, пп 1) «Інформаційна довідка у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (надання послуг, виконання робіт). (автотранспорт, складські приміщення та /або магазин в м. Києві, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі).»
Замовник вимагає від Учасників складські приміщення та /або магазин в м. Києві, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В той же час, п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації враховує, що в разі знаходження учасника за межами м. Києва поставка товару на склад Замовника м. Київ вул. Ямська 59, в той же термін (на протязі 1-го робочого дня).
Цим підтверджується, що вимога стосовно наявності складських приміщень та /або магазину в м. Києві є дискримінаційною вимогою до учасників та спрямована на те, щоб на закупівлю могли подавати пропозиції тільки конкретні постачальники.
2) Розділ ІІІ, п.5, пп 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2017-2018 р.р. аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», загальна вартість договору зазначеного в довідці Учасника та поставленого по ньому товару, повинна бути не менше 50 % від вартості закупівлі);
- Копія договору(з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору;
- Оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці;»
Учасники вільно можуть обирати з яким Покупцем працювати, крім того Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується на всіх Покупців без винятку, а отже вимога стосовно того, що договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», є дискримінаційною.
Якщо взяти всі вимоги стосовно даного пункту Тендерної документації то видно, що Замовник вказує вимоги, які прописані для певного Постачальника.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю від Замовника внести зміни в Тендерну документацію прибравши всі дискримінаційні вимоги та дотримуватись чинному Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2019 12:15
Вирішення:
Вимоги Задовільнити та внести зміни до тендерної документації які будуть оформлені окремим протоколом тендерного комітету Замовника
Статус вимоги:
Задоволено