-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір ксероксний А4
Завершена
5 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2019 10:31 - 26.03.2019 10:27
Вимога
Вирішена
Вимога дискваліфікації учасників
Номер:
87968963a50947f782d376c33d60b8e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-22-000551-b.b1
Назва:
Вимога дискваліфікації учасників
Вимога:
28 березня 2019 року у системі ProZorro, були проведені електронні торги по закупівлі ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари 3a485e748c754814ae70d68d290eebf7
Уважно вивчивши оголошення Управління праці та соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації та тендерну документацію учасників ТОВ "ВКФ "ВВ" нами було виявлено :
1. відсутність у складі пропозиції Технічної пропозиції згідно оголошення (Технічну пропозицію, яка повинна відповідати специфікації, містити інформацію про найменування предмета закупівлі, його кількість (обсяг), якість, гарантійний термін, умови та строки поставки товарів. Зміст пропозиції повинен відповідати цій документації.)
2. невідповідність технічних параметрів запропонованого паперу до вимог Замовника, а саме білизна паперу пропонується 146 % тоді як вимога Замовника становить 161 %
3. Відсутність у складі пропозиції гігієнічного висновку.
ТОВ "Ромус-Поліграф"
1. Відсутність у складі пропозиції документів згідно оголошення (Інші документи, що необхідні для підтвердження якості товару(сертифікати відповідності, характеристика якості, опис товару та ін.)
2. Надані у складі пропозиції документи, а саме «Технічні вимоги» свідомо складені таким чином, щоб ввести в оману Замовника та учасників торгів, так як Папір Home & Office не може мати білизну та параметри , що обумовлені Замовником в Оголошенні.
Враховуючи вищевикладене, просимо діяти згідно « Порядку здійснення допорогових закупівель» - дискваліфікувати учасників ТОВ "ВКФ "ВВ" та ТОВ "Ромус-Поліграф", як учасників, що не виконали умов заявника, як до складання тендерної документації так і невідповідності тендерної пропозиції до оголошення замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 29.03.2019 11:25
- Вимога.doc 03.04.2019 09:56
Дата подачі:
29.03.2019 11:25
Вирішення:
Відповідаємо стосовно Вашої вимоги.
Після детального вивчення пропозицій учасників, які прийняли участь в електронних торгах, що відбулись 28.03.2019 року по закупівлі паперу HP Home Office 80гр.А4 клас С було виявлено невиконання умов заявника, а саме не надано сертифікати якості на товар та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи(згідно тендерної пропозиції).
Завдячую Вам за вказані зауваження стосовно невиконання вимог замовника.
Про подальші результати по проведенню електронної процедури закупівлі Вам буде повідомлено окремо.
Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Задоволено