-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин марки А-92
Торги відмінено
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2019 13:38 - 23.02.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга до АМКУ,щодо рішення замовника
Номер:
293ed9ab5a3540d4adc1c011cf3161aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000484-c.a4
Назва:
Скарга до АМКУ,щодо рішення замовника
Скарга:
Скарга до АМКУ,щодо рішення замовника з додатками: 1. Скарга,2. Платіжне доручення,3.Протокол переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- ПД №2043.jpg 29.03.2019 13:31
- ПД №2043.pdf 29.03.2019 13:31
- Протокол 41 напім укл.договір Пальне (2).pdf 29.03.2019 13:31
- Скарга (1).pdf 29.03.2019 13:31
- Рішення від 03.04.2019 № 3929.pdf 03.04.2019 20:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2019 № 4691.pdf 18.04.2019 19:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2019 13:31
Вимога
Є відповідь
Вимога до замовника щодо усунення порушень
Номер:
404212ab35da462da484f3abb3001992
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000484-c.b3
Назва:
Вимога до замовника щодо усунення порушень
Вимога:
Вимога до замовника щодо усунення порушень
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-вимога щодо усунення порушень.pdf 18.03.2019 12:40
Дата подачі:
18.03.2019 12:40
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення UA-2019-02-11-000484-c.b3) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Законом визначено, що оцінку тендерної пропозиції учасника, відхилення тендерної пропозиції учасника, визначення переможцем тендерної процедури закупівлі Замовник здійснює самостійно.
Оскільки тендерний комітет не приймав та не оприлюднював жодного рішення відносно учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ", вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ" (код ЄДРПОУ 37047107) про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» є такою, що суперечить Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Звернення щодо усунення порушень
Номер:
4b9fb2728ac94af3bede7760a422af70
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000484-c.b2
Назва:
Звернення щодо усунення порушень
Вимога:
Звернення щодо усунення порушень
Пов'язані документи:
Учасник
- на окко (1).jpg 18.03.2019 12:21
Дата подачі:
18.03.2019 12:21
Опис причини скасування:
корегування додатку
Дата скасування:
18.03.2019 12:39
Вимога
Є відповідь
Підстави для відхилення
Номер:
15bf08bc51c3457dba563ccc845dcd58
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-000484-c.a1
Назва:
Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступну вимогу : «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення. .» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Партнерський договір із ТОВ «Нафтотрейд ресурс» втратив чинність, керуючись п. 10.9 Договору(термін дії – до 31.12.2018).
Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку ( в довільній формі) з інформацією про наявність нафтобаз учасника зазначивши їх адреси та копії документів підтверджуючи право власності». Учасник не надає інформацію.
Всупереч ч. 2 розділу 5 в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- у разі, якщо Учасник (або виробник товару, що пропонується до поставки) є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості товару, надати копію атестату акредитації цієї лабораторії. Атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
- у разі, якщо Учасник (або виробник товару, що пропонується до поставки) не є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості товару, надати копію діючого договору (Учасника або виробника товару з лабораторією) про проведення випробувань товару та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі), оформлені Учасником відповідно до вимог тендерної документації
- копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);(ч. 2 розділу 5)
-
- довідку, складену учасником в довільній формі, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в банку (банках);
Учасник не надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів (Додаток 1 до тендерної документації). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару за державні кошти відповідно до предмета закупівлі: код ДК 021:2015(СРV) – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин марки А-92). Відсутня копія аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
Відсутня довідка, передбачена ч. 7 додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2019 12:32
Вирішення:
Шановний Учасник!
За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення (№ UA-2019-02-11-000484-c.a1) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Законом визначено, що оцінку тендерної пропозиції учасника, відхилення тендерної пропозиції учасника, визначення переможцем тендерної процедури закупівлі Замовник здійснює самостійно.
Оскільки тендерний комітет не приймав та не оприлюднював жодного рішення відносно учасника ТОВ "СТС-КИЇВ", вимога ПП "ОККО КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 36248687) про усунення порушення є такою, що суперечить Закону.
Статус вимоги:
Відхилено