• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна тип «С» з каркасом - 9 000 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)

Завершена

4 098 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 800.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2019 13:07 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: fc4f9d25768546e0bcd109f7d569787e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001686-b.c2
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю колодки гальмівної та Проект договору поставки (Додаток № 9), просимо Вас внести зміни в Проекти договорів поставки, а саме: - П. 6. Порядок розрахунків, п.п. 6.1. викласти в наступній редакції: - розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для резидентів України: Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом 5 (п’яти) банківських днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з підтверджуючими документами, обумовленими згідно П. 7., п. 7.1. Видалити: - та при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України. Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Законом терміни. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього на протязі терміну вказаного в Договорі поставки. - П. 7 Передача і приймання продукції, з п.п. 7.1. Приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ (резиденти України) здійснюється на підставі підтвердження наступних документів: видалити наступне - податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України. Так як Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Законом терміни в єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді, про що Ви самі викладаєте вище. - П. 10. Майнова відповідальність, п.п. 10.3. викласти в новій редакції: - у разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, у разі невиконання П. 7., п.п. 7.3. - Доповнити П. 10. Майнова відповідальність наступними п.п. 1. У разі прострочення оплати прийнятої партії Товару ЗАМОВНИКОМ більше граничного строку оплати вказаного в П. П. 6. Порядок розрахунків , п.п. 6.1., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ЗАМОВНИКОМ, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару ЗАМОВНИКОМ, ПОСТАЧАЛЬНИК має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ПОКУПЦЯ у 10-ти денний строк. П.п. 10.9. та п.п. 10.10. видалити взагалі, так як вони підпадають під П. 8 Обставини непереборної сили (форс-мажор), п.п. 8.1., з усіма випливаючими звідси наслідками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Задоволена частково. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зміни до Тендерної документації

Номер: 8fba18d06c3d43aba345fc64d26120b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001686-b.c1
Назва: Зміни до Тендерної документації
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію просимо внести зміни: 1. Додаток №1. Щодо предмету закупівлі, згідно додатку, Колодка гальмівна тип «С» повинна виготовлятися по ГОСТ 1205-73. На даний час цей ГОСТ не діє (відмінений). Просимо змінити Позначення нормативно-технічної документації на креслення колодки чавунної гальмівної вагонної типу «С». 2. Додаток №3 Цінова пропозиція. Умови оплати викласти в наступній редакції: «Оплата: здійснюється протягом - _________ банківських днів (зазначається учасником не менше 10 банківських днів з дати підписання акту прийому – передачі)» 3. Додаток №9. Проект договору поставки. 3.1. Просимо пункт 6.1. викласти в наступній редакції: «Для резидентів України: Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом ______________ днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2» 3.2. З пункту 7.1. видалити абзац: «-податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України» 3.3. Додати пункт 7.4. Податкова накладна оформлюється та реєструється в строки у відповідності до вимог чинного законодавства України. 3.4. Пункт 9.1. викласти в наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 1% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.» 3.5. Пункт 10.3. доповнити перший абзац: «10.3. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не встиг замінити забраковану продукцію у 20-ти денний термін. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції. 3.6. Пункт 10.5. викласти в наступній редакції: «В разі несвоєчасної оплати за поставлену Продукцію, ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 5% від вартості несплаченої Продукції, а також пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення. При розрахунку пені ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.5. даного договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: п.1 ГОСТ 1205-73 дає змогу ідентифікувати колодку тип «С» за геометричними параметрами. Умовами тендерної документації не заборонено постачати еквівалент продукції, надавши в складі пропозиції необхідний пакет документів (відповідно Додатку №1 тендерної документації.); п.2 Будуть внесені відповідні зміни. Прошу внести до Додатку №3 відповідні зміни: «Оплата: здійснюється протягом - _________ банківських днів (зазначається учасником не менше 10 банківських днів з дати підписання акту прийому – передачі)» П. 3 Задоволена частково. 3.1. Просимо пункт 6.1. викласти в наступній редакції: «Для резидентів України: Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом ______________ днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2» 3.2. З пункту 7.1. видалити абзац: «-податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України» 3.3. Додати пункт 7.4. Податкова накладна оформлюється та реєструється в строки у відповідності до вимог чинного законодавства України. 3.4. Пункт 9.1. викласти в наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 1% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.» 3.5. Пункт 10.3. доповнити перший абзац: «10.3. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не встиг замінити забраковану продукцію у 20-ти денний термін. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 0ac4081de61749268b418e3d5129b136
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-24-001686-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
скарга на процедуру закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2019 21:29
Автор: ТОВ Білоцерківський завод "Трібо", Ножкіна Олена Валеріївна +380456379431 tribo95@i.ua http://tribo.ua