• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Крани кульові

Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п. 3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Завершена

173 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 738.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2019 11:21 - 02.04.2019 12:25
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірне визнання переможця

Номер: 62d23fcba03e404981c0312cd20f32bb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-28-000438-a.a1
Назва: неправомірне визнання переможця
Вимога:
1. Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» 2. Скаржник: ТОВ «АВЕРСБУД ГРУП» , КОД ЭДРПОУ 34344161, Юр./Факт. Адреса м. Київ, вул. Ярославів вал 13/2Б 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі - UA-2019-03-28-000438-a, 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої 4. Підстави подання вимоги : Порушення Наказу № 35 від 13.04.2016 виданого ДП «Зовнішторгвидав України» (надалі - Наказ) 5. Обґрунтування вимоги: 1) Згідно тендерної документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель від 28.03.2019 вимагалось, зокрема, Копії сертифікатів відповідності предмету закупівлі (товару) державним стандартам (якщо це передбачено чинним законодавством) (п. 4.3 документації). Всупереч вимогам документації та п. 6.4 Наказу , у складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" такий документ відсутній. Додатково зазначаємо, що сертифікат відповідності та сертифікат експертизи типу – два суттєво різних документа. 2) Згідно тендерної документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель від 28.03.2019 вимагалось, зокрема, Додатки № 1,2,3 до Документації є невід’ємною частиною Пропозиції та підлягають обов’язковому внесенню даних Учасником та підписанню в установленому порядку. Всупереч вимогам документації та п. 6.4, у складі тендерної пропозиції присутній проект договору без зазначення ціни договору в тілі договору та в додатку 1 до договору, як того вимагав Замовник Керуючись викладеним та правом наданим Законом просимо:: - розглянути вимогу та відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" як таку що не відповідає вимогам Замовника та порушує Вимоги тендерної документації Замовника та Наказу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилено у зв’язку з відсутністю підстав
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 16.04.2019 09:34
Підтвердження вирішення: Відповідно до вимоги ТОВ «АВЕРСБУД ГРУП» до Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» про неправомірне визнання переможця у процесі проведення закупівлі UA-2019-03-28-000438-a Крани кульові повідомляємо, що за результатами розгляду пропозицій в даній закупівлі переможцем визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА". Згідно з п.4 Документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель від 28.03.2019 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження»: Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити у складі своєї пропозиції - копії сертифікатів відповідності предмету закупівлі (товару) державним стандартам (якщо це передбачено чинним законодавством). У свою чергу, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" у складі пропозиції надав «Сертифікат експертизи типу». На сьогодні в Україні діють дві системи сертифікації: добровільна та оцінка відповідності у сфері дії технічних регламентів. Правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності встановлює Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Вимоги цього Закону такі: Стаття 11. Відповідність вимогам технічних регламентів 1. Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Стаття 25. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів: 1. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Арматура запірна-регулююча входить в сферу дії Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35). Згідно з п.48 вказаного регламенту «…Оцінка відповідності обладнання вимогам цього Технічного регламенту проводиться виробником або його уповноваженим представником - резидентом України чи особою, що відповідає за введення обладнання в обіг (далі - постачальник), із застосуванням процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 7.10.2003 N 1585 "Про затвердження Технічного регламенту модулів оцінки відповідності та вимог щодо маркування національним знаком відповідності, які застосовуються в технічних регламентах". Таким чином, керуючись вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) та беручи до уваги вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» можна зробити висновок, що надання сертифікату експертизу типу свідчить про те, що виконання вимог, які застосовуються до продукції та визначені у Технічному регламенті безпеки обладнання, що працює під тиском (Постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 35) було доведено і є доказом відповідності зазначеної в сертифікаті продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Тобто, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" виконало дану вимогу Замовника, надавши сертифікат експертизи типу. Згідно з п.7 Документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель від 28.03.2019 «Додатки до Документації» - «…Додатки №№ 1,2,3 до Документації є невід’ємною частиною Пропозиції та підлягають обов’язковому внесенню даних Учасником та підписанню в установленому порядку…». На підтвердження даної вимоги, а саме Додатку № 1, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" завантажило в електронному вигляді файл «4 Проект Договору.PDF» в якому внесені дані про підприємство. На підтвердження вимоги Додатку № 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" завантажило в електронному вигляді файл «ПРОПОЗИЦІЯ.pdf», в якому зазначені дані про ціну за одиницю, загальна вартість та найменування товару, які будуть включені до Договору та до Специфікації (Додаток №1 до Договору). На підтвердження вимоги Додатку № 3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" завантажило в електронному вигляді файл «9 Гарантійний лист згідно Додатку 3.PDF», в якому зазначені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, які будуть включені до Договору та до Додатку №2 до Договору. Тобто, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" виконало дану вимогу Замовника, надавши Додатки №№ 1, 2, 3. Додатково повідомляємо, що Наказ ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” втратив чинність 19.03.2019. Вважаємо, що пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АРМА" відповідає вимогам до Учасників відповідно до Документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель. Враховуючи вище викладене, вимогу до Замовника про неправомірне визнання переможця у процесі проведення закупівлі UA-2019-03-28-000438-a Крани кульові відхилено у зв’язку з відсутністю підстав.