-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставкою
Торги не відбулися
4 039 398.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 393.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 393.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2019 16:58 - 28.03.2019 23:00
Вимога
Відхилено
Умови оплати в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4) та інспекторський контроль в Додатоку №6 Тендерної документації
Номер:
de72744cfcd64a2ba8dc3314a56c9f83
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-001753-c.c3
Назва:
Умови оплати в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4) та інспекторський контроль в Додатоку №6 Тендерної документації
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
- П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Хочемо Вам нагадати, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві товар, ..….., а Покупець - прийняти і оплатити такий товар.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно, то ДЕ ЛОГІКА???
- Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.7. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції:
- для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
- а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
- або
- б) копію витягу з вказаного договору;
- або
- в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником;
- або
- г) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Пов'язані документи:
Учасник
- Строки реєстрацїї ПН згідно ПКУ 08.02.2019.pdf 22.03.2019 19:34
Дата подачі:
22.03.2019 19:34
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови оплати в проекті договору про закупівлю
Номер:
f7423405dcde44bf8cec2dbc05ce9d9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-001753-c.a2
Назва:
Умови оплати в проекті договору про закупівлю
Вимога:
Не допускайте дискримінації платників ПДВ!
Зробіть умови оплати для платників і неплатнитників ПДВ однаковими!
Просимо в додатку №4 ТД (Проект договору про закупівлю) пункт 4.1. викласти в наступній редакції: Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник-платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2019 13:51
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Інспекторський контроль в ТД
Номер:
3c7bf1702e9e4456b887e5c73b648c60
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-001753-c.b1
Назва:
Інспекторський контроль в ТД
Вимога:
Просимо в Додатку №6 Тендерної документації пункт 2.7. викласти в наступній редакції:
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
- копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
- або копію витягу з вказаного договору;
- або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником;
- або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»
- або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2019 13:11
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
17b5d83c0f4f4b5981345c0004f5e405
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-001753-c.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 25.03.2019 14:04
- Акт 25.03.2019 14:04
- Скан-копія платіжного доручення 25.03.2019 14:04
- Рішення від 27.03.2019 № 3508 + лист замовнику.pdf 27.03.2019 19:52
- інформація про перенесенння розгляду скарги UA-2019-03-18-001753-c.a4.pdf 12.04.2019 21:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2019 № 4532.pdf 16.04.2019 18:48
- Рішення від 15.04.2019 № 4532.pdf 18.04.2019 19:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2019 14:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2019 19:44