• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставкою

Торги не відбулися

4 039 398.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 393.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2019 16:58 - 28.03.2019 23:00
Вимога
Відхилено

Умови оплати в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4) та інспекторський контроль в Додатоку №6 Тендерної документації

Номер: de72744cfcd64a2ba8dc3314a56c9f83
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-001753-c.c3
Назва: Умови оплати в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4) та інспекторський контроль в Додатоку №6 Тендерної документації
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: - П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для платників ПДВ: за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. Хочемо Вам нагадати, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві товар, ..….., а Покупець - прийняти і оплатити такий товар. Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього. В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної… Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно, то ДЕ ЛОГІКА??? - Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.7. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції: - для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: - а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або - б) копію витягу з вказаного договору; - або - в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником; - або - г) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови оплати в проекті договору про закупівлю

Номер: f7423405dcde44bf8cec2dbc05ce9d9b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-001753-c.a2
Назва: Умови оплати в проекті договору про закупівлю
Вимога:
Не допускайте дискримінації платників ПДВ! Зробіть умови оплати для платників і неплатнитників ПДВ однаковими! Просимо в додатку №4 ТД (Проект договору про закупівлю) пункт 4.1. викласти в наступній редакції: Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник-платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інспекторський контроль в ТД

Номер: 3c7bf1702e9e4456b887e5c73b648c60
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-001753-c.b1
Назва: Інспекторський контроль в ТД
Вимога:
Просимо в Додатку №6 Тендерної документації пункт 2.7. викласти в наступній редакції: Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: - копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або копію витягу з вказаного договору; - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником; - або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 17b5d83c0f4f4b5981345c0004f5e405
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-001753-c.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по закупівлі
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.04.2019 19:44
Автор: ТОВ Білоцерківський завод "Трібо", Ножкіна Олена Валеріївна +380456379431 tribo95@i.ua http://tribo.ua