-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Ремонт фасаду офісного приміщення в парку ім. Т.Г. Шевченка, м. Івано-Франківськ (капітальний ремонт) (ДК 021:2015(CPV) 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2019 16:05 - 02.04.2019 16:10
Вимога
Залишено без розгляду
До ЗАМОВНИКА !!! на відповідь від 12.04.2019 року
Номер:
13a3fcb6726d4bfdb3a23534c4bd12cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002595-b.a3
Назва:
До ЗАМОВНИКА !!! на відповідь від 12.04.2019 року
Вимога:
Умовами Оголошення ЗАМОВНИКА не передбачалося вимоги прописаної Замовником сьогодні , а саме цитую :"Учасник не надав оригінал банківської гарантії. Документи, що були подані на майданчик після завершення терміну подання пропозицій, Замовником не розглядаються" яий пункт оголошення це вимагав , тобто всі документи електронні а гарантія привезена в офіс ....???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2019 19:05
Вимога
Вирішена
Порушення Податкового кодексу України від 02.12.2010 року в редакції від 01.01.2018 року в частині платників ПДВ . Сума оголошеної закупівлі врахована з ПДВ , а ФОП "Зелез Олег Петрович" - не є платником ПДВ . Тому сума укладеного Договору з даним контрагентом (учасником) повинна розглядатися на різницю Суми пропозиції АУКЦІОНУ мінус суму ПДВ , або ж 179167,00 грн.(без ПДВ) х 20%(ПДВ) = 35833,00 грн( сума ПДВ) . Тоді отримуємо : 179167,00 грн. сума для неплатників ПДВ + ПДВ (це кошти бюджету, державні які перераховуються на рахунок податкової) в сумі 35833,00(або залишаються в розпорядника коштів як економія) = 215 000 грн. за результатами АУКЦІОНУ .
Номер:
32627e8ada6d4eafaf042154747fd2b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002595-b.a4
Назва:
Порушення Податкового кодексу України від 02.12.2010 року в редакції від 01.01.2018 року в частині платників ПДВ . Сума оголошеної закупівлі врахована з ПДВ , а ФОП "Зелез Олег Петрович" - не є платником ПДВ . Тому сума укладеного Договору з даним контрагентом (учасником) повинна розглядатися на різницю Суми пропозиції АУКЦІОНУ мінус суму ПДВ , або ж 179167,00 грн.(без ПДВ) х 20%(ПДВ) = 35833,00 грн( сума ПДВ) . Тоді отримуємо : 179167,00 грн. сума для неплатників ПДВ + ПДВ (це кошти бюджету, державні які перераховуються на рахунок податкової) в сумі 35833,00(або залишаються в розпорядника коштів як економія) = 215 000 грн. за результатами АУКЦІОНУ .
Вимога:
Відповідно до пункту 3 "Переліку документів поданих для участі у тендері" поданого ФОП "Зелез Олег Петрович" - який заявляє без ДОКУМЕНТУ , що він НЕ Є платником ПДВ , тому виникає порушення Податкового кодексу України від 02.12.2010 року в редакції від 01.01.2018 року в частині платників ПДВ . Сума оголошеної ЗАМОВНИКОМ закупівлі врахована обов"язково з ПДВ !!!, . Тому ЗАМОВНИК при кваліфікації мав би врахувати при укладенні основного Договору з даним контрагентом (учасником) .Сума пропозиції АУКЦІОНУ = Сумі основного Договору 179167,00 грн.(без ПДВ) + Сума 20%(ПДВ) = 35833,00 грн.. В противному випадку ЗАМОВНИК визнав потенційним переможцем, учасника у якого цінова пропозиція є більшою за цінову пропозицію учасника Переможця Аукціону на суму 34 833, 00 грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 18:31
Вирішення:
Замовник діяв згідно з нормами чинного законодавства України!
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
До ЗАМОВНИКА !!! На відповідь ЗАМОВНИКА від 11.04.2019 р.
Номер:
74724b9717a14981ad02257ca7550168
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002595-b.a2
Назва:
До ЗАМОВНИКА !!! На відповідь ЗАМОВНИКА від 11.04.2019 р.
Вимога:
На відповідь ЗАМОВНИКА від 11.04.2019 року запитую : Договір-заява № G0419/0763 про надання гарантії від 03 квітня 2019 року та Банківська гарантія № G0419/0763 від 03 квітня 2019 року - це для ЗАМОВНИКА не забезпечення пропозиції ???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2019 16:48
Вирішення:
Учасник не надав оригінал банківської гарантії. Документи, що були подані на майданчик після завершення терміну подання пропозицій, Замовником не розглядаються.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до ЗАМОВНИКА допорогової закупівлі .
Номер:
1fa61adc0ca3475ea9612374b495c0a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002595-b.a1
Назва:
ВИМОГА до ЗАМОВНИКА допорогової закупівлі .
Вимога:
Замовник у Протоколі розкриття / відхилення пропозиції , не вказав саме причини або умови які невиконав Учасник на етапі кваліфікації. ЗАМОВНИК посилаючись на частину 13 додатку 1 Оголошення , ненадав Учаснику конкретики відхилення пропозиції. На підставі цього Учасник розглядає дії Замовника - упередженими і такими, що не відповідають вимогам допорогової закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2019 17:20
Вирішення:
В результаті розгляду та вивчення пропозиції учасника, Приватного підприємства «Ремонтно-будівельна компанія «Краща-Ідея» встановлено, що пропозиція не відповідає умовам закупівлі встановлених замовником, оскільки учасник не надав документ, що підтверджує надання ним забезпечення пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні