• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних, (послуги з отримання та передачі даних від споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоквартирних будинків)

2 350 000 хвилин на рік (293 750 хвилин на місяць)

Торги відмінено

5 795 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2019 11:30 - 01.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до органу оскарження

Номер: 73828eb61e564fc6bfd89390e4a3a9fb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-000299-c.b2
Назва: Скарга до органу оскарження
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-18-000299-c (надалі – Процедура закупівлі) найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються ПрАТ "АК "Київводоканал" (надалі – Замовник) ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, його ідентифікаційний код товариство з обмеженою відповідальністю «КВАДРА АСІСТАНС» (надалі – ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», суб'єкт оскарження); 02095, м. Київ, ВУЛИЦЯ СРІБНОКІЛЬСЬКА, будинок 22, офіс 175; ІК: 40527357 ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому Замовником були порушені деякі принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників тощо), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження (у тому числі право на об'єктивний, неупереджений та недискримінаційний розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі), є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» та допущення до оцінки (аукціону) ТОВ «СЕА ОДС», а також невідхилення Пропозиції цих учасників і не прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі у встановленому Законом порядку. 1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 05.07.2019 Пропозиція ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» була відхилена з наступної підстави, ухваленої на засіданні тендерного комітету Замовника: Відповідно до тендерної документації аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з операційно-диспетчерського обслуговування. ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» надало в складі своєї тендерної пропозиції Договір про закупівлю послуг з операційно-диспетчерського обслуговування (ОДС) № 3373 від 01 березня 2018 року за яким воно надавало послуги щодо передавання даних мережами проводового зв’язку, а саме: послуги з обробки даних (операційно-диспетчерського (оперативно-диспетчерського) обслуговування, до яких приєднане інженерне устаткування житлового будинку (будинків) та інженерних споруд для забезпечення прямого оперативного зв’язку з аварійними службами ремонтно-обслуговуючого персоналу та іншим інженерним устаткуванням. Кількість послуг за даним Договором – 4102 квадратних метрів житлової площі одного будинку. За наявною в замовника інформації Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «ПРОМЕТЕЙ» (код за ЄДРПОУ 26260052) є обслуговуючою компанією дев’яти поверхового житлового будинку, який складається з 103 квартир за вищезазначеною адресою: вул. Смілянська, 75. Відповідно до інформації з офіційного порталу міської ради, міського голови, виконавчого комітету міста Черкаси (оновленої 21 червня 2019 р.) за вищезазначеною адресою проживає/зареєстровано 250 жителів. Наданий ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» договір не є аналогічним договором, виходячи з умов, особливостей та специфіки послуг, які повинні будуть надаватись в результаті закупівлі, адже кількісне вираження споживачів, яких планується обслуговувати під час виконання договору за результатами даної закупівлі значно перевищує ту кількість мешканців (абонентів, користувачів), досвід обслуговування яких має ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», так як по даному предмету закупівлі необхідно обслуговувати близько 15 000 багатоквартирних та приватних будинків в місті Києві протягом року, а ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» має досвід обслуговування лише одного будинку. Ураховуючи зазначене, наданий учасником ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» у складі тендерної пропозиції Договір про закупівлю послуг з операційно-диспетчерського обслуговування (ОДС) № 3373 від 01.03.2018 не свідчити про наявність у нього досвіду обслуговування ОДС будинків в необхідній замовнику кількості, а тим більше не підтверджує наявність в учасника достатніх знань у сфері обслуговування споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення, що не відповідає вимогам п. 1.4. частини І Додатку 1 тендерної пропозиції». Щодо зазначеного повідомляємо, що згідно з додатком 1 тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору, який підтверджує наявність достатніх знань у сфері обслуговування споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення (термін надання послуг – не менше одного року). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію відгуку від Замовника про відсутність зауважень, обсяг наданих послуг та якість надання зазначених послуг згідно договору. Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з операційно-диспетчерського обслуговування. ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» у складі тендерної пропозиції було надано договір від 01.03.2018 № 3373 укладений з об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку «Прометей» щодо надання послуг з обробки даних (операційно-диспетчерського (оперативно-диспетчерського) обслуговування. Звертаємо, що відповідно до вимог тендерної документації аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з операційно-диспетчерського обслуговування. Таким чином, вважаємо, що ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» у складі тендерної пропозиції було надано договір, що повністю відповідає визначенню аналогічного договору, встановленому у тендерній документацією. Акцентуємо увагу, що Замовником не встановлювалось вимог щодо будь-яких кількісних показників за аналогічними договорами (ані щодо кількості будинків, кількості осіб, що у них проживають тощо). Хочемо зазначити, замовником навіть у протоколі підтверджено, що ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» надано договір, предмет якого відповідає вимогам тендерної документації: «Відповідно до тендерної документації аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з операційно-диспетчерського обслуговування. ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» надало в складі своєї тендерної пропозиції Договір про закупівлю послуг з операційно-диспетчерського обслуговування (ОДС) № 3373 від 01 березня 2018». Таким чином, вважаємо, що ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» у повному обсязі виконано вимогу щодо надання документів, які підтверджують виконання аналогічного договору, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» була неправомірно відхилена Замовником. 2. ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» не погоджується з рішенням Замовника щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС». Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію відгуку від Замовника про відсутність зауважень, обсяг наданих послуг та якість надання зазначених послуг згідно договору. ТОВ «СЕА ОДС» у складі тендерної пропозиції міститься: - договір від 14.11.2017 № 345 про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС, укладений з КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва; - лист відгук від 06.03.2019 № 38-1197/03 виданий КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва». Разом з тим, зазначений відгук не містить інформацію саме щодо відсутності зауважень, що не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СЕА ОДС» не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовником у ході проведення Процедури закупівлі допущені порушення, які можливо усунути шляхом скасування його рішення стосовно відхилення Пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», допущення до оцінки (аукціону) Пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» та відхилення Пропозицій вказаних вище учасників Процедури закупівлі, що дозволить ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» стати переможцем відповідних торгів. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). У зв'язку з викладеним вище ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» вимагає: 1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі; 2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС», а також допущення її до оцінки (аукціону); 3) зобов’язання Замовника скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» та недопущення зазначеного учасника до аукціону. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua. з повагою директор ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» Шабадаш А.Ю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2019 22:01
Дата виконання рішення Замовником: 06.08.2019 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Квадра Асістанс, Шабадаш Артем Юрійович +380674413273 a.shabadash@kvadrainvest.ua
Вимога
Відхилено

вимога про внесення змін

Номер: 41d8e64dd16c4408badc623d13fbae21
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-18-000299-c.c1
Назва: вимога про внесення змін
Вимога:
UA-2019-04-18-000299-с Вимога про усунення порушень Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі – ТД) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з заповненою учасником формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 (учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро). Документ завантажується в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону. З огляду на що, оскільки очікувана вартість цієї закупівлі перевищує 133 тисячі євро, то учасник має завантажити форму «Тендерна пропозиція» так, щоб ця форма була доступна замовникові для розгляду до акціону, при цьому учасник не вказує цінові показники у цій формі. Однак підпунктом 2.4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД передбачено, що учасник зазначає ціну на послугу, яку він пропонує та яка є предметом закупівлі, у тендерній пропозиції за формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації. Частиною першою статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. У статті 28 Закону визначений порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій. У частині п'ятій статті 28 Закону визначений порядок проведення розгляду та оцінки Пропозицій у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону [тобто, зокрема, у разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 133 тисячі євро (зокрема, для послуг)], а саме – зазначено, що у такому випадку замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладені вище норми Закону, у разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 133 тисячі євро (зокрема, для товарів), проведенню автоматичної оцінки Пропозиції (аукціону) має передувати етап розгляду замовником Пропозицій учасників на їх відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. При цьому, розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. З огляду на зазначене та враховуючи вказані вище вимоги ТД, якщо учасник, вказуючи ціну в формі «Тендерна пропозиція» (як вимагається підпунктом 2.4 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД), завантажує цю форму так, щоб замовник міг розглянути цю форму до акціону, то це призведе до порушення законодавства у сфері закупівель. Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал») щодо процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-04-18-000299-с та просимо звернути увагу на наявність у тендерній документації суперечливих вимог, які можуть призвести до порушення законодавства у сфері закупівель, а також просимо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація на вказану закупівлю розроблена замовником відповідно до умов та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно з частиною першою статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. У зв`язку з тим, що зазначення інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, вважається порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, тому у складі тендерної пропозиції учасник надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4, в якій не зазначаються цінові показники та яка завантажується в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону. Відповідно до пункту 2.4. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник зазначає ціну на товар, який він пропонує та який є предметом закупівлі, у тендерній пропозиції за формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, учасник зазначає ціну на товар, який є предметом закупівлі, у тендерній пропозиції, що складається за формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації та відображається після проведеного електронною системою аукціону.
Статус вимоги: Відхилено