• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розчини медичні

Завершена

24 222.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2016 16:24 - 04.11.2016 09:00
Вимога
Відхилено

Несвоєчасне надання в складі своєї пропозиції сканованих копій документів

Номер: dee851d34d1740e6a0f53db049fc4c12
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-31-000873-a.b1
Назва: Несвоєчасне надання в складі своєї пропозиції сканованих копій документів
Вимога:
п.п. 15, 15.2. оголошення про проведення допорогових закупівель було передбачено, що замовник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (для юридичних осіб - контрагентів): копію статуту (для підтвердження видів діяльності, відсутності обмежень повноважень на укладення угод певного виду, в тому числі і за сумою договору, у разі необхідності - дозвіл компетентного органу контрагенту на здійснення угод); > копію Свідоцтва про державну реєстрацію та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (наявність виду діяльності за КВЕД-2010: 46.46 «Оптова торгівля фармацевтичними товарами», 47.73 «Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах», 47.74 «Роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах»); > копію Свідоцтва платника податків (для платників ПДВ); > копію довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); > копію документа, який підтверджує повноваження посадової особи контрагента на підписання договору (наказ, розпорядження, протокол, контакт - в разі підписання договору керівником); > копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видомдіяльності згідно з умовами договору; > - контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ , місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей - про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон). Переможець допорогової закупівлі ТОВ "БАДМ" під час подавння пропозицій та під час проведення аукціону не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії вищевказаних документів. Скановані копії вказаних документів були додані до електронної пропозиції лише 14.11.2016 р., о 9.50 год., про що свідчить скріншот з сайту www.dzo.com.ua (додається). Відповідно до п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядоку здійснення допорогових закупівель", під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, ТОВ "БАДМ" своїми діями порушив пункти 15.,15.2., зазначені в оголошенні про проведення допорогової закупівлі та вимоги Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядоку здійснення допорогових закупівель" Виходячи з вищенаведеного, прошу: 1. Розглянути Вимогу про усунення порушень при проведенні допорогової закупівлі; 2. Відмовити ТОВ "БАДМ" у визнанні переможцем за результатами проведення вищевказаної допорогової закупівлі; 3. Про результати розгляду вимоги повідомити заявника у встановлений законом строк.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розробляючи документацію для проведення торгів через систему електронних закупівель (індифікатор закупівлі UA-2016-10-31-000873-a) ми керувались дорученням голови Дніпропетровської ОДА № 07-57/0/35-16 від 09.06.16р. «Про провадження процедури електронних закупівель». Згідно п. 4.5 Доручення ранжування усіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників. Дана інформація автоматично оприлюднюється системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону. П. 4.6 Доручення учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник у строк, що становить не більше ніж 3 робочих дні з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, а запропонованого товару - зазначеним технічним вимогам до товару в оголошенні та/або документації закупівель. У разі відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (п. 15.Оголошення) що зазначенні в оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визнається переможцем закупівель. Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються. Відповідно до п. 9.1 частини 9 наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Абзацу 2 п. 9.2. частини 9 цього наказу у разі Дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - учасник; який, запропонував, .
Статус вимоги: Відхилено