• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Завершена

587 677.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 938.39 UAH
Період оскарження: 11.02.2019 17:50 - 23.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порущень допущених під час проведення процедури оцінки та аргументації відхилення

Номер: f12e5d5861b84fbe8bdc922c01cbe68b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002056-a.b1
Назва: Щодо порущень допущених під час проведення процедури оцінки та аргументації відхилення
Вимога:
Згідно Протоколу №2438/9/-19-т 29.03.2019 тендерна пропозиція НВФ "Нові технології" була визнана такою що не відповідає Закону та тендерній документації з наступною аргументацією: -Учасник в банківській гарантії зазначів 5 банківських днів замість 5 робочих днів -Учасник не надав документи на підтвердження предмету закупівлі -Учасник не надав довідку довільної форми про відсутність підстав ч.1, 2 ст. 17 Закону З подібною аргументацією НВФ "Нові технології" не згідно, з наступних причин: 1) Аргументацію щодо терміна "Робочий" та "Банківський" день вважаємо грою слів, в зв'язку з тим що в 2019 році до 31 грудня включно усі банківські дні співпадають з робочими. Відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 29.09.2009 р. № 580 БАНКІВСЬКИЙ день (banking day) – робочий день, протягом якого банк здійснює банківські операції. Тобто Банківський день - це робочий день стособно банківської установи. 2) Відповідно до п. 3.7 тендерної дрокументації Учасник надає документи на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі згідно вимог визначених у Додатку № 1 В змісті Додатку № 1 відсутні вимоги до документів які підтверджують відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі Тобто за відсутності інформації в п. 3.7 та Додаткі 1 про документ та вимог до нього неможливо надати зазначений документ. 3) Учасник надав довідку довільної форми про відсутність підстав ч.1, 2 ст. 17 Закону файл Пропозиція.pdf ст.9 Документ №916/1/3 від 22.02.2019 Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації (з зазначенням місця в тендерній документації де конкретно зазначена форма зміст документа на підтвердження предмету закупівлі). В разі неможливості надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації просимо усунути допущені порушення. Крім вищевикладеного зазначаємо Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону про публічні закупівлі строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Як випливає з норми Закону, мова йде саме про конкретну тендерну пропозицію учасника, яка за результатами оцінки визначена як найбільш економічно вигідна. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За Законом про публічні закупівлі у разі проведення ідкритих торгів замовник повинен розглядати кожну пропозицію окремо та в разі необхідності окремо аргументовано подовжувати строк розгляду кожної окремої тендерної пропозиції Учасника. Були допущені наступні порушення: 1) Як вбачається з інформації прозташованої на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-11-002056-a Замовник не здійснював аргументоване продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції. 2) Оцінка була проведена не послідовно а декількох учасників одночасно та відразу обявив переможця. 3) Крім того в проміжку часу з 28.02.2019 по 29.03.2019 - 21 робочий день. Так як виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель неможливо усунути відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги та визнає їх такими, що не відбулися у разі: 1)"неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 2)"порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;" Просимо розглянути нашу Вимогу та прийняти рішення про усунення допущених порушень відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: І. 1. Відповідно до п. 3.3 Розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7, що є невід’ємною частиною тендерної документації. Згідно з п. 3 розділу І додатку № 7 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повинно містити одну із таких суттєвих умов: Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, банківська гарантія, що надана КТ НВФ «Нові технології» в складі тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації замовника. Звертаємо увагу, що зазначена позиція підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2018 № 7439-р/пк-пз. 2. Відповідно до вимог п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації «Учасник надає документи на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі згідно вимог визначених у Додатку № 1». Тобто учасник має подати будь який документ, лист або довідку в довільній формі про те , що його пропозиція відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, визначених у додатку 1 ТД. Відповідно, ненадання жодного документу на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі не відповідає вимогам ТД в цій частині. 3. В складі Тендерної документації учасником була надана довідка згідно з Додатком 5 ТД. Крім того, відповідно до вимог п.п. 3.1 п.3 Додатку № 2 тендерної документації учасник повинен надати «Довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника, що завірена печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1, 2 ст. 17 Закону». Така довідка не була надана. ІІ. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «….. замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів». За результатами аукціону, який відбувся 28.02.2019 найбільш економічно вигідною пропозицію визнано ПП «Проекція». 04.03.2019 в електронній системі закупівель замовником було оприлюднене повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів, тобто замовником не було перевищено період 5-ти робочих днів. Стосовно послідовності розгляду наступних учасників: Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Законом передбачено розгляд тендерних пропозицій учасників у строк, який НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5-ти денний термін. Отже оцінка була проведена замовником правомірно. Щодо проведення оцінки в проміжок часу з 28.02.2019 по 29.03.2019, відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України – «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Тобто період з 28.02.2019 по 29.03.2019 складає 20 робочих днів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушений порядок розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції

Номер: ed70cadc5ca94a8b90f8583d6467619f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002056-a.b2
Назва: Порушений порядок розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону про публічні закупівлі строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Як випливає з норми Закону, мова йде саме про конкретну тендерну пропозицію учасника, яка за результатами оцінки визначена як найбільш економічно вигідна. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За Законом про публічні закупівлі у разі проведення ідкритих торгів замовник повинен розглядати кожну пропозицію окремо та в разі необхідності окремо аргументовано подовжувати строк розгляду кожної окремої тендерної пропозиції Учасника. Були допущені наступні порушення: 1) Як вбачається з інформації прозташованої на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-11-002056-a Замовник не здійснював аргументоване продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції. 2) Оцінка була проведена не послідовно а декількох учасників одночасно та відразу оголосив переможця. 3) Крім того в проміжку часу з 28.02.2019 по 29.03.2019 - 21 робочий день. Так як виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель неможливо усунути відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги та визнає їх такими, що не відбулися у разі: 1)"неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 2)"порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;" Просимо розглянути нашу скаргу та прийняти рішення про усунення допущених порушень відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «….. замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів». За результатами аукціону, який відбувся 28.02.2019 найбільш економічно вигідною пропозицію визнано ПП «Проекція». 04.03.2019 в електронній системі закупівель замовником було оприлюднене повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів, тобто замовником не було перевищено період 5-ти робочих днів. Стосовно послідовності розгляду наступних учасників: Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Законом передбачено розгляд тендерних пропозицій учасників у строк, який НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5-ти денний термін. Отже оцінка була проведена замовником правомірно. Щодо проведення оцінки в проміжок часу з 28.02.2019 по 29.03.2019, відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України – «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Тобто період з 28.02.2019 по 29.03.2019 складає 20 робочих днів.
Статус вимоги: Задоволено