-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Піноутворювач загального призначення для гасіння пожеж
Завершена
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 15:01 - 27.02.2019 17:00
Вимога
Відхилено
щодо скасування рішення Замовника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління ДСНС України у м. Києві з розгляду пропозицій на закупівлю піноутворювача загального призначення для гасіння пожеж № 264 від 12.03.2019 року
Номер:
7ff0e26b38884428a7e3b8229863b862
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001815-b.b2
Назва:
щодо скасування рішення Замовника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління ДСНС України у м. Києві з розгляду пропозицій на закупівлю піноутворювача загального призначення для гасіння пожеж № 264 від 12.03.2019 року
Вимога:
Згідно Протоколу №264 від 12.03.2019 року Учасника ТОВ «УКРТЕХНОГРУП» дискваліфіковано через невідповідність пропозиції умовам Закупівлі.
В той же час, відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в аб.2 і 3 ч.2, тобто при здійсненні допорогових закупівель, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що під час проведення даної Закупівлі Замовником порушено наступні принципи здійснення публічних закупівель:
1) Відкритості і прозорості на всіх стадіях публічних закупівель.
Зокрема у файлі «Піноутворювач зі змінами» Замовником визначено «Технічні вимоги» до предмета закупівлі:
«Учасник протягом одного робочого дня після визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною повинен надати зразок товару (в кількості 5 кгдля проведення незалежної експертизи та підтвердження заявлених характеристик), згідно предмету закупівлі …».
Наголошуюємо, що зразки продукції не можуть вважатись частиною тендерної пропозиції. Вони можуть бути надані лише поза системою Прозорро, а отже їх ненадання чи невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам закупівлі.
Крім того, у тендерній документації відсутні відомості про експертну установу, якій було доручено проведення дослідження наданого Товару, а також не встановлено порядку його проведення, що позбавило Учасника можливості впевнитись у факті проведення випробування саме наданого Учасником Товару, їх законності та об`єктивності.
2) Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
На підтвердження невідповідності пропозиції ТОВ «УКРТЕХНОГРУП» умовам Закупівлі Замовником вказано протокол «02-ПЗП(02)-2019 від 11.03.2019 ДВЛ АРЗСП ГУ ДСНС України у м. Києві». Проте, Замовником не долучено вказаного протоколу до опублікованих документів та навіть не зазначено повного найменування залученої експертної установи, відтак у
ТОВ «УКТЕХНОГРУП» виникають обґрунтовані сумніви у акредитації цієї установи та законності проведених нею випробувань.
Окрім того, виходячи із скороченого найменування експертної установи вона має безпосереднє відношення до Замовника, відтак у ТОВ «УКРТЕХНОГРУП» наявні підозри щодо можливості впливу на неї Замовника, в тому числі й корупційного характеру, що спрямовані на визнання переможцем іншого, заздалегідь визначеного Учасника. Вказані факти свідчать про наявність порушень Замовником принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням», а також явну дискримінацію Учасника ТОВ «УКРТЕХНОГРУП» з метою обрання переможцем іншого учасника.
Лише незалежна експертна установа може забезпечити законність проведення досліджень, проте у вимогах Закупівлі інформація про порядок її обрання відсутня, тому Учасники були позбавлені можливості встановити факт такого грубого зловживання законом з боку Замовника.
Виходячи із викладених вище фактів порушення чинного законодавства України вимагаємо:
1) Скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління ДСНС України у м. Києві з розгляду пропозицій на закупівлю піноутворювача загального призначення для гасіння пожеж № 264 від 12.03.2019 року.
2) Провести повторне експертне дослідження піноутворювача загального призначення для гасіння пожеж «ПіноФлейм» з аналогічної партії, який було надано для дослідження Замовнику в Українському науково-дослідному інституті цивільного захисту або іншій експертній установі відповідного рівня акредитації із залученням представника ТОВ «УКРТЕХНОГРУП» на етапі відібрання зразків продукції для випробування.
Пов'язані документи:
Замовник
- DSC_0645.jpg 19.03.2019 08:13
- DSC_0644.jpg 19.03.2019 08:14
Дата подачі:
13.03.2019 19:15
Вирішення:
Відповідно до пункту 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Однією з умов проведення даної Закупівлі є надання зразку товару для проведення незалежної експертизи та підтвердження заявлених характеристик. Згідно протоколу від 11.03.2019 №02-ПЗП(02)-2019 Дослідно-випробувальної лабораторії Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у м. Києві (Сертифікат визначення вимірювальних можливостей №ПТ-540/18 від 29.12.2018) наданий учасником піноутворювач не відповідає вимогам ДСТУ 3789:2015 за такими показниками:
- зовнішній вигляд (присутній осад);
- стійкість піни середньої кратності, що утворюється з 6% водного розчину (120 с.).
Фото зовнішнього вигляду піноутворювача додаються.
Учасником в тендерній пропозиції надано протокол випробувань піноутворювача від 01.06.2018 №03С/НЛПБ-2018 Випробувальної лабораторії ТОВ “Незалежна лабораторія пожежної безпеки”, згідно якого зразок піноутворювача, який було надано для випробування з 10.05.2018 по 16.05.2018 відповідає вимогам ДСТУ 3789:2015. Можливо учасником для отримання сертифікату відповідності у 2018 році й було надано зразок піноутворювача, що відповідає вимогам ДСТУ 3789:2015, проте, у даній Закупівлі Учасником, згідно наданого зразку, для постачання запропоновано піноутворювач з іншими якісними характеристиками, що не відповідають вимогам ДСТУ 3789:2015 та вимогам технічного завдання Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сертифікат відповідності ДЦ ДСНС України
Номер:
22e3038544ac40b3a5cec3e7c9bac57a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001815-b.c1
Назва:
Сертифікат відповідності ДЦ ДСНС України
Вимога:
У тендерній документації зазначено необхідність надання сертифікату відповідності добровільної сертифікації, виданого Державним центром сертифікації ДСНС України. Сертифікація піноутворювача, який пропонуємо у цій закупівлі, була проведена ТОВ «ОС «ЦСМВ» згідно до вимог чинного законодавства в сфері технічного регулювання, а саме ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» розділ IV ст. 24. Згідно Наказу від 13.04.2016 № 680 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» необхідно дотримуватися недискримінації учасників – вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо обов’язкового надання сертифікату відповідності виданого Державним центром сертифікації ДСНС України у зв’язку з тим що сертифікація піноутворювача загального призначення для гасіння пожеж не є обов’язковою та є добровільною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2019 14:33
Вирішення:
“Допорогові закупівлі” проводяться у відповідності до наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”. Згідно пункту 6.3. Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Однією з вимог в документації закупівлі є необхідність надання сертифікату відповідності добровільної сертифікації, виданий Державним центром сертифікації ДСНС України, а також протоколи сертифікаційних випробувань до нього, що на думку Замовника є необхідним для проведення Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено