-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
віники, совки, відра, тази, черенки, граблі, сапки, лопати, мопи, губки, скребки, комплекти для унітазу, мітли, щітки-праски, валіки, кісті, шпателі, дозатори
Торги не відбулися
48 915.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 735.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 735.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2019 14:14 - 29.03.2019 16:00
Вимога
Відхилено
оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
f0165773b34e4cd4a605eb1be82fc4d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-26-001398-b.a2
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Повторно висловлюємо свою категоричну незгоду з вашим рішенням. Ви, як розпорядник бюджетних коштів, самі маєте докладати максимум зусиль за для заощадження цих самих коштів в процесі ведення своєї господарської діяльності. Наказ №35 Зовнішторгвидаву не забороняє категорично вам виконувати ті чі інші дії по відношенню до пропозиції учасників, а лише рекомендує. Тобто рішення про дискваліфікацію ви приймаєте не на підставі якихось жорстких забовязань, а лише не підставі своїх власних міркувань. Виявляється, що для вас різниця в ціні 20% або більше не має жодного значення. Бо це бюджетні кошти, а не власні. У своїй відповіді ви надаєте розяснення стосовно того, що фраза "У разі наявності" відноситься не до сертифікатів, а до інших документів. Тобто документація прописана вами таким чином, що однозначно зрозуміти її зміст складно. Що вам заважало звернутися до нас з вимогою надати ці так потрібні вам документи? Якщо немає упередженності, то нічого. У вас немає жодного зауваження до якості чи технічної складової нашої пропозиції. Ви йдете не перевитрату бюджетних коштів, дискваліфікувавши нас, лише із-за вашого власного міркування на підставі погано прописаного змісту тендерної документації. Повторно вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію, або взагалі відмінити цей тендер і провести його заново, прицьому чітко прописавши свої вимоги до складу тендерної пропозиції учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2019 12:25
Вирішення:
Доброго дня!
Очікувана вартість закупівлі кухонного приладдя, товарів для дому та господарства становить 48915,90 гривень.
Вищевказана закупівля у розумінні ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, зі змінами (далі – Закон №922) є допороговою, адже її вартість менша за порог для закупівель товарів, встановлений вказаною нормою Закону №922.
Враховуючи вищевикладене, проведення допорогових закупівель не регламентується положеннями Закону №922.
Проведення допорогових закупівель здійснюється Училищем на підставі доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – доручення).
Щодо Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, то вказаний наказ втратив чинність.
Зазначаємо, що проведення допорогових закупівель здійснюється Училищем не у довільній формі, а відповідно до рекомендацій, які являються Додатком 1 до доручення.
Порядок проведення допорогових закупівель викладено замовником у оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Порядок проведення допорогової закупівлі та вимоги до її учасників є однаковими для всіх суб’єктів господарювання, незважаючи на запропоновані ними ціни.
Дорученням не передбачено того, що замовник повинен автоматично акцептувати пропозицію учасника з найменшою ціною.
Пунктом 3.6 доручення визначено, що якщо пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та/або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію.
По закупівлі кухонного приладдя, товарів для дому та господарства Училищем в системі електронних закупівель PROZORRO оприлюднено оголошення, яке зокрема містить кваліфікаційні та технічні вимоги замовника до учасників даної закупівлі.
Згідно з п.5 Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовником вимагалося від учасників надати у складі пропозиції копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якість товару та відповідність товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам, інше (за наявності).
Однак, фізичною особою-підприємцем Орловим Вадимом Юрійовичем у складі пропозиції не надано копій чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якість товару та відповідність товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам, інше (за наявності), чим не дотримано вимоги п.5 Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Враховуючи не відповідність пропозиції фізичної особи-підприємця Орлова Вадима Юрійовича вимогам п.5 Додатку 2 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, Училищем керуючись п.3.6 доручення прийнято рішення про відхилення пропозиції вказаного учасника.
Таким чином, пропозицію фізичної особи-підприємця Орлова Вадима Юрійовича відхилено замовником правомірно.
Разом з тим, повідомляємо, що Училищем з аналогічних підстав відхилено пропозицію наступного учасника закупівлі кухонного приладдя, товарів для дому та господарства, а саме ФОП Жих В.В., про що в системі електронних закупівель PROZORRO оприлюднено протокол від 08.04.2019 №50/2.
У випадку відхилення пропозицій всіх учасників, замовником буде розпочато нову закупівлю кухонного приладдя, товарів для дому та господарства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
2764e9f1756a44929449554e38877f74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-26-001398-b.c1
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику. Вважаємо Ваше рішення про нашу дискваліфікацію хибним та таким, що не відповідає ані вимогам тендерної документації, ані роспорядженню Голови Дніпропетровської ОДА що до максимальної ефективності проведення допорогових торгів. Вся продукція, яка є предметом цієї закупвлі, не входить до переліку продукції, яка підлягає обовязковій сертификації в Україні. Це розяснення було зазначено нами у нашій ціновій пропозиції. В пункті 5 Додатку 2 тендерної документації чітко зазначено, що перелічені документи надаються у разі їх наявності (обовязковості). Таким чином Ваше рішення протиречить вимогам Вашої власної тендерної документації. Нами надні максимально розгорнуті технічні характеристики запропонованого нами товару. У Замовника малася можливість в повній мірі зрозуміти технічні та якісні характеристики запропонованого нами товару. Також наголошуємо, що у розпорядженні Голови Дніпропетровської ОДА чітко зазначено, що учасники, у разі такої потреби, можуть додавати будь-які документи до складу своєї пропозиції після завершення аукціону. Якщо ви вважаєте, що якісь документи мають бути нами додані, ви могли б звернутися до нас з цією вимогою, ми б залюбки цю вимогу задовільнили. Різниця в ціні нашої пропозиції з пропозиціями інших учасніків дає нам підстави розраховувати на поважлеве відношення з боку замовника. Просимо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки. Зі свого боку гарантуємо надання будь-якої потрібної вам додаткової інформації. Окремо бажаємо відмітити, що жоден із учасників цього тендеру не надав повного переліку документів, зазначених у п. 5 додатку 2, по всім без виключення товарним позиціям. Таким чином, беручи до уваги Вашу точку зору стосовно обовязковості наявності копій документів з якості, у разі відсутності у ваших діях упередженності та дискримінації, ви будете вимушені відхилити і всі інші пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 23:30
Вирішення:
Шановний Учаснику. Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. Пунктом 4.2. оголошення про проведення закупівлі замовником визначено алгоритм дій Замовника та Учасника після завершення аукціону, в якому крім іншого зазначено: «Учасник, який запропонував нижчу між іншими учасниками останню ціну, протягом 1 робочої доби (24 годин) після завершення аукціону повинен в електронному (сканованому) вигляді в форматі «pdf» або «jpg» розмістити в електронній системі закупівель документи, викладені в додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі та заповнену форму пропозиції згідно Додатку №4 з урахуванням остаточної ціни, запропонованої у ході електронних торгів. ….». Пунктом 5 Додатку №2 оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу, що у складі пропозиції Учасники торгів крім іншого мають надати «Копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості виробника, або реєстраційного посвідчення, або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларацію виробника, або інший подібний документ, що підтверджує характеристики, якість товару та відповідність товару вимогам, встановленим до даного товару на території України нормам і правилам, інше (за наявності).». Зазначена вимога учасником не виконана. Вираз «інше (за наявності)» стосується інших додаткових документів, які учасники торгів можуть надавати у складі пропозиції. У документі «ПРОПОЗИЦІЯ на участь в процедурі закупівлі UA-2019-03-26-001398-b» учасником зазначено, що «Вся запропонована нами продукція не підлягає обов’язковій сертифікації.». Уважно розглянувши пропозицію Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОРЛОВА ВАДИМА ЮРІЙОВИЧА робоча група КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» прийняла рішення про її відхилення (протокол № 50/1 від 05.04.2019р.).
Статус вимоги:
Не задоволено