• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

1-й лот - інтерактивна дошка - 5 шт., 2-й лот - маркерна дошка (фліпчарт) - 5 шт. в рамках проекту «Громадський бюджет» № 61 для КНВК № 128, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сімонова,12

Торги не відбулися

192 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 17.50 UAH
Період оскарження: 15.03.2019 14:14 - 26.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 38ba78c983f8414684a1de89aac12a1c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-001133-c.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" та повернути на розгляд пропозицію Учасника. В період уточнень були надані питання Замовнику, а саме: Доброго дня! В технічних вимогах вказані характеристики інтерактивної дошки: - розмір робочої поверхні: не менше 1680 x 1180мм. Чи будете Ви розглядати еквіваленти інтерактивної дошки, яка має розмір робочої поверхні на 0,5-1,5 см менше ніж зазначений, проте всі інші характеристики відповідають вимогам? Хочемо зазначити, що таке коливання розмірів 0,5-2 см може бути нормою та не впливає на якість та роботу дошки, так як у різних виробників різна площа гарячих клавіш, із за чого може варіюватися розмір робочої області. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 20.03.2019, 15:06) Доброго дня. Так ми будемо розглядати пропозиції з еквівалентами. Згідно п. 4.14 додатку 4. В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Тобто з вищезазначеного випливає, що розмір робочої поверхні: 1666 x 1173 мм, яку запропонував ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" - повинен бути на розгляді та не може бути відхилений. При цьому 1,5-2 см ніяк не впливає на якість роботи обладнання та може залежати від розміру гарячих клавіш, які різні у різних виробників. Щодо операційної системи хочемо наголосити, що на інтерактивну дошку не втановлюється операційна система, ОС втановлюється на ноутбук, який буде працювати з інтерактивною дошкою, а інтерактивна дошка має таку характеристику як підтримка ОС (яка буде на ноутбуці чи комп'ютері). Учасник не може знати яка ОС буде на ПК Замовника, проте зазначив (як і вимагалося тендерною документацією) які ОС підтримує інтерактивна дошка. Дана характеристикам відповідає вимогам технічного завдання Замовника! Вважаємо, що немає підстав для відхилення пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" та просимо переглянути пропозицію Учасника ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" так як пропозиція повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Інформацію щодо ОС - необхідно було роз'яснювати, чи уточнювати в вашій тендерній пропозиції. Вашу тендерну пропозицію було розглянуто на засіданні тендерного комітету, з урахування попередніх зауважень.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: cd9538131a35479c954671b15850a46a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-001133-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо прибрати з тендерної документації п.2. Додатку 4 - звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, за останній звітній період. Відповідно до Додатку 4 п.2.- Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника: Учасник повинен надати у складі тнедреної пропозиції: звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, за останній звітній період. Зазначимо, що відповідна вимога є незаконною та такою, що порушує наші права як учасника, адже відповідний документ містить індивідуальні податкові номери працівників, а наші співробітники не надають згоди на оброблення їх персональних даних та не надають згоди на передачу таких даних для участі у закупівлях. Тому нами не може бути надано відповідний звіт, отже зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до нас. Також звертаємо увагу, що відповідний звіт жодним чином не впливає на можливість виконання нами умов договору за результатами закупівлі. Отже відповідна вимога має бути видалена з Тендерної документації. Приклад: https://www.dzo.com.ua/tenders/2951147/complaints
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно 4.8. додатку 4 ви надаєте - Лист-згода учасника на обробку персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010р. Вимога надання вищевказаних звітіє є підтвердженням наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та не як не являється дискримінаційною вимогою. Згідно додатку 4 - примітка - У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Статус вимоги: Задоволено